娛樂滿紛 26FUN's Archiver

playbr2 發表於 2006-11-29 06:15 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-11-26 11:23 PM:
O{l$Q s[6k8` 避免中國大陸雙程證人士到港產子,要求取消自由行
v0M9Ci#y#a|3T v Lt-kgD(x)y
不是歧視問題,係社會環境因素,
`0I$g0H b3V/m
d%A*i r;G7P-ND 正如內地都有戶籍控制人口的流動,
t`Gj @\j
8`'K~ jKR7] 香港係一個小小的地方,有限資源要小心運用.
1T `zs;V t D0H
(V ` p };JW 若曾特首不能解決這問題,他不應該連任 [/quote]
@/D[3q(w5Os^'~J7o 3KL q#XN X ]w n
你d理論係咪倒行逆施左!!!!!q)xZ5aK+Rs3P3d
` F1hkQMJ#v7d
1.香港係一個小小的地方,有限資源要小心運用. 4s!k5M I|4iK
HN"~6j]+_7[
請問如果中國全面禁止內地自由行來港,香港從那裏可獲得豐富而連綿不絕既資源???
O jdA7hls m 香港應該關閉祖國門戶,港人靠食當年D生果金(貯備金),而吾係諗点去揾外面D錢???
P"laS T%?4_9BJ
z@A_2cS/Sy 2.正如內地都有戶籍控制人口的流動
,Q8^]:IE&ir'k5I el2r#j|` I&A e
但內地各大城市,其勞動力人口皆大多來自非城市人口,
9WY6B3}*{3U0u1G 如廣州為例:人口1043萬,但非本地人口卻有2000萬以上(非官方統計)RnN/UH1F6lAuGf+{
2000萬人口為廣州提供廉價勞動力,而令經濟長年快速增長,而且各行各業皆有豐厚收益2j1f]N)o#o

I8B h:dne` gMZ*i 反之香港,單靠轉口,旅遊等等吃大陸差價為主收入........金融,地產雖為牛耳,但內裡塘水滾塘魚,如不是自由行大款注入新血,國家開放QDII,令一批一批買好中國前景既外國資金長年流入本港,香港錢從何來???
s.^r @ M,t/_M p/a^;ruVw9`V3vL
3.不是歧視問題,係社會環境因素
IYV%rr
O_Y3QH Rrrd 香港社會因素是甚麼???人口老化,令公共資源支出上升..........因維持優質生活,而令出生率下降,隨之引發內消減少,全面而深遠既經濟損失..........長期勞動力不足,引入廉價外勞每年滙走數以百億元至東南亞.........這些問題皆來自''人口結構''8cc/?-}yN(?v

k+pv!H"c*D 美國為世界軍事、經濟之牛耳,源於移民潮後經濟急速發展....及後世界多次經濟不景,但仍國力不衰,皆因不斷有新移民注入.......時至今日,美國雖外強中乾,但仍影響世界經濟,皆因黑市勞動人口使其1.內消不衰2.廉價勞力3.不需負擔任何社會保障4.保持人口(資產)正增長......此等因素防氾了高生活質素社會(如:香港)的''人口結構''問題
2Lq}mz!u&Q A4g-I )xZ;n R5a3i7L td'`6k
亦有監於,印度當年獨立,印度公民卻同時擁有英國公民資格,結果大量印度人入湧英國生活,享用社會保障,不事生產.......故香港不應如當年特赦般放寬居港權c,S/G2a.`u)B
Dyl*X{Vo/YF
香港不應獨以為生,而是大融合,發展泛珠三角........所以開放性流動人口方為強大之首要主流.......
%B,{J}`t)nq d"O fqlVA+J+q
大城市開放性流動人口,如.....
'DCmk4el+K 1.退休人仕可長期返回內地休養(退休人仕可移居去廉價地方生活)
D;?lX%z;U1y:Uz 2.放寬內地專才來港工作的限制nRN0j ]
3.放寬新移民家庭來港,增加廉價勞力..D6D JNg}
[color=White]4.容許黑市勞動人口存在[/color].....等等
"\7|qb+|'tbF
K:|1yd W!TW A X5eN9J 只有你吃人家的,卻不準人家的孩子吃你半分;只看自己的餅仔剩餘多少,卻不看人家的蛋榚多大t cg G6~v

r/`Y*J#p [[i] Last edited by playbr2 on 2006-11-29 at 06:38 PM [/i]]

bigfish 發表於 2006-11-29 08:36 PM

以前殖民地年代冇大陸都係咁啦

wind19831221 發表於 2006-11-29 09:56 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-11-26 11:23 PM:,n.|_n'NO^2}$^
不是歧視問題,係社會環境因素,8MNu?'M7x5c
$r'RKqE+T I*M
正如內地都有戶籍控制人口的流動,
"qq+AH&sYU3f&| P#x$i7P `.oAXT2\
香港係一個小小的地方,有限資源要小心運用.
'`8}%Y [dl a:W uX7K
;] hB?U 若曾特首不能解決這問題,他不應該連任[/quote]S] HC;]Q
kWw?*U;Q%V7Jf.[
我凈系問一個小小既問題:
F L!s} {2w$Yb3Ph
g4X|7t.G9d%S} 如果外國人(如英美法等)系香港產子,那特區政府應讓還是不讓?特區政府要唔要限制埋外國既孕婦黎港?

playbr2 發表於 2006-11-29 11:00 PM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2006-11-29 08:36 PM:
9b F`]'A${ 以前殖民地年代冇大陸都係咁啦 [/quote](RADH7Z8@'a

*WfL D#WYm/Bo2x.Z 係ㄚ......咁以前香港d食物,食水,原料品,礦物都係由上帝比既:lol::lol:v]v"_S6q.S?

ZfB0gs'QY 就算你乜都有,大陸一禁水,你咪又係全軍覆亡:D:D:D:D:D

新經濟學巨人 發表於 2006-11-29 11:30 PM

[quote]Originally posted by [i]wind19831221[/i] at 2006-11-29 09:56 PM:1hi(J9XYd%g{vX_ ?
&f;I+Wa Gs
C3z3ID&]g
我凈系問一個小小既問題: hpy3rH

(k@s u3GI*Rk ja 如果外國人(如英美法等)系香港產子,那特區政府應讓還是不讓?特區政府要唔要限制埋外國既孕婦黎港? [/quote]
e!r!f^ k Z -{0UX3ZW"}
你這個問題,漠視了社會環境因素,法律訂定是要與社會環境相關及適時改變的.
:^ rRP+\b%M-t;V @1?[,K6y(M_
有多少個香港人與外國人結婚,比率與香港跟內地人不同!v AQ/E6?%N ^?

!GAl*x!\ 古時唐代好多好制度,如徵兵,田地制度,就是由於社會環境因素變了,
&R+~p/l"kk^bz
2kA,S{1wLl'f;eo 沒有[color=Red]適時[/color]改變,制度的敗壞,也是唐朝由盛轉衰一個主因.

王晶 發表於 2006-11-30 12:10 AM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2006-11-29 08:36 PM:
tUF W$p.n e 以前殖民地年代冇大陸都係咁啦 [/quote]
*bFy @-sC]m
x tdyIR Wn)z 你殖民地時代果陣係咪去屎渠筆水飲

fung 發表於 2006-11-30 01:50 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2006-11-29 06:15 PM:6?'m q z4K

.n.~r5|)~mT
!Ny?;y5k 你d理論係咪倒行逆施左!!!!!oC i\nE F
F;Kb*D n's-G LW Y
1... [/quote] UBy3oT S6\

/g3C'x3QX@ IN,V
!j|T\rE}o 冇錯, 內地的確可以協助增加本地勞動人口
^%e6o,tC|,hW
a6g D*l%Y3[V
To*|]*^~.Y4I U@ sM 但係, 有為數不少的內地人係o係香港生左仔, 話黎香港照顧小朋友, 然後拎綜援番大陸
l3y0v1C$G.q7KLS6@ 筆數隨時多過自由行為香港帶黎ge收入
K+\3s| AR;_ O NP6s1x4~u
而且, 呢班來港產子的家庭中, 有幾多係「高質素」?
.U l#fW1F9g 以教育水平黎講, 有幾多家庭的父母係有大學學位? 唔好話大學學位, 分分鐘有唔少係得小學程度, 試問佢地又點樣o係學業上教佢地ge小朋友?...又係靠政府
'v7N'c(o z5nh} 教育水平低可以做咩野? 政府成日話知識型經濟, 冇知識講咩經濟b{ ZW0a8X3I&K2](Ef#~
其他更差ge更加唔駛提, 只係製造社會問題
#l!E!_.L Z[a'm T+c \q9r1HK2H^

Z!^1nzJ$Ng btw, 我幾buy樓上巴打話唔找數唔比出世紙;] w,V(['p2LRU
點解班廢柴諗唔到?
S&vqt @+HH (唔好講人權, 有權利就要有義務/責任, 要居留權唔該找左筆數先好出聲, 而且唔應該要政府出咁多, 因為佢地本身唔係本地居民, 冇交稅ga!)

goiji 發表於 2006-11-30 03:58 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2006-11-29 06:15 PM:
A:v[ze9t
"ceq7A-a p k*zg*bc4yyN}
你d理論係咪倒行逆施左!!!!!WWr+]^

5]!YmV4xb)i 1... [/quote]
\F'l9pW;F#d%H5^
n}2I+Q0m8V+s,FbeS Q6z k-n C |U
Agreed...取消自由行 is going to screw up the economy of HK. Just recall how bad the economy was before 自由行 started. There must be a better way - like one of the suggestions above - you have to pay in full to get the birth certificate for parents who aren't HK residents.

playbr2 發表於 2006-11-30 05:17 PM

[quote]Originally posted by [i]fung[/i] at 2006-11-30 01:50 AM:
lI Cui.I[(]
O)opQi ?2H%DP NA
,B/~!Y6A!@ o1CyYn0|
L!p&kkD0o 冇錯, 內地的確可以協助增加本地勞動人口5F?1M(M!~gK \ e Og8Z

'_JSU9i&b$d
-@ m'{+V,?.Y 但係, 有為數不少的內地人係o係香港生左仔, 話黎香港照顧小朋友, 然後拎綜援番大陸L;NtRf!G'x*D
筆數隨時多過自由行為香港帶黎ge收入[/quote],Ib5c.E#}k%fp!R

o-ho)zK)Z$} [color=Blue]收入數據:[/color]
'rb5cT6HK ~x
PA@4~L$A}E$F 1.單單今年八月上旬有超過八十萬人次旅客訪港,六成來自內地
Yi*I9yUa!e @\L;d9dZ;P6O"J'Z+|
2.十一黃金周假期,內地訪港旅客人數高達廿八萬,以每人留港消費五千元計算,將可為港帶來十四億港元收益/]7cM5hz'k
]sCw dxi@J
3.去年全年訪港旅客超過二千三百萬人次,倘旅客的平均消費每人次為五千元(歐美客消費較高,內地客較低),去年全年的旅遊業收益就高達一千一百五十億元,約佔本地生產總值的百分之六。據估計,今年訪港旅客可望達二千七百萬人次,較去年增加四百萬人次,增幅達百分之十七,主要原因是內地再開放多六個省會的個人遊。_B7Vwq
"l k};L5r.A/E]$M,U Rs_
[color=Red]支出數據:[/color]rW:ftoJ6L C)s"P

u1E*B4Dr-y4VbH 社 會 福 利 開 支bt%x m6M:F

;qo2Z4d m 總 開 支
}5g1J1M%Y-CS   在 2006-07 年 度 ﹐ 社 會 福 利 署 的 開 支 預 算 總 額 為 343 億 元 ﹐ 與 2005-06 年 度 的 329 億 元 修 訂 預 算 比 較 ﹐ 增 加 4.3% 。 這 343 億 元 當 中 ﹐245 億 元 (71.5%) 為 經 濟 援 助 金 ﹐ 67 億 元 (19.5%) 為 提 供 予 非 政 府 機 構 的 經 常 資 助 ﹐ 其 餘 31 億 元 (9.0%) 為 社 會 福 利 署 的 部 門 開 支 ﹐ 當 中 包 括 僱 用 服 務 開 支 的 6 億 元 。 _#s,~I%r7^Yi
'@f5y;}5g|fb?
2006-07 年度各綱領的撥款分配情況如下﹕e,o8M;T.T `k
/ZOJ}4u]n
家庭及兒童福利佔3.9%{6}&tqR-oDi
社會保障佔73.5%
g-U:@ F!b 安老服務佔9.7%B+|a3F,G,Z?'Y
康復及醫務社會服務佔8.0%
l)~T#a%mW 違法者服務佔0.8%
_B)|Q._%` 社區發展佔0.4%;Da h3|5w7iq'n)[Pm
青少年服務佔3.7%NHScE(E#@*P+a

*y`A1Qj [url]http://www.swd.gov.hk/tc/index/site_aboutus/page_socialwelf/[/url]
bB5P/GU Pu;K*YOP
香港去年全年的旅遊業收益就高達一千一百五十億元
ai:zIW*NZF 假設自由行為香港帶黎收為十分之一,有[color=Blue]115億[/color]元
9S0c@!tI2u/S{C myG I5Z+u4S9UTxJ
社會福利署2006-07年度的開支為 343 億元)h2r0H\9JxF
但 家庭及兒童福利佔3.9%  + 康復及醫務社會服務佔8.0% + 違法者服務佔0.8% = [color=Red]43.56億[/color]元G)r6g0Y'~a/i,}l

r cZl N [color=Blue]115億[/color] - [color=Red]43.56億[/color] = [color=Blue]+ 71.44億[/color]
s,^Az/I-?L
C!t-n?-D)Q w.s[L 而且未來中國人均收入會比綜援金上升得更快,所以拎綜援金只屬杯水車薪2i m9dU8n

8| RZlm [quote]Originally posted by [i]fung[/i] at 2006-11-30 01:50 AM:
p&@e(i%r 而且, 呢班來港產子的家庭中, 有幾多係「高質素」? b?p7puc c
以教育水平黎講, [color=Brown]有幾多家庭的父母係有大學學位? [/color]唔好話大學學位, 分分鐘有唔少[color=Teal]係得小學程度, 試問佢地又點樣o係學業上教佢地ge小朋友?...[/color][color=Navy]又係靠政府q![&mBI
教育水平低可以做咩野? [/color]政府成日話知識型經濟, 冇知識講咩經濟/t9}#[+}&o
其他更差ge更加唔駛提, 只係製造社會問題[/quote]9a#er |,Svc/TA6S+p

zj]DQefaX [color=Brown]咁香港又有幾多大學生父母冇大學學位???[/color]:K Xk/ClY'[B~
[color=Teal]又有幾多小學程度既父母能夠培育出讀大學既仔女???[/color]EW g1n4M?;f3P
[color=Navy]如果香港政府完全吾支持教育事業,又有幾多父母可以培育仔女讀大學???[/color]8o1R` [DZ}z
h%H5yR _&R9Z
當然家庭因素對培育發展相當有影響,但香港支持教育事業既水平比國內高,所以很多新移民家庭之子女可以藉著容易地獲得知識而脫貧........減少在職貧窮,那可算是知識型經濟其中一環:agree::agree::agree:gn!FUT A:H

P3|4{?a [quote]Originally posted by [i]fung[/i] at 2006-11-30 01:50 AM:
q7O{}%[Q Y%y
"sW1JM wi9e g btw, 我幾buy樓上巴打話唔找數唔比出世紙@Iib+y8F"XR4|0q
點解班廢柴諗唔到?P2`F9o0g9Dh
(唔好講人權, 有權利就要有義務/責任, 要居留權唔該找左筆數先好出聲, 而且唔應該要政府出咁多, 因為佢地本身唔係本地居民, 冇交稅ga!) [/quote]
oW?| L3docV
L4wd9H)].WQ qHxZ ''唔找數唔比出世紙''會違反國際人權法,比違反基本法更甚
y&LXYivu*vb
y5I&J1E!IeM#J-t 當年越南難民多為非法入境者,很多都不符合''難民''的有關入境資格.雖然那這假難民會遣返回國,但在香港生活期間所生子女皆可擁有香港居留權(那就是國際人權法)......而在收容越南難民期間的支出費用大多數來自借貸基金,但最後找數的人其實是香港立稅人......『富裕國家應該幫助貧窮國家』便是如此

wind19831221 發表於 2006-11-30 10:29 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-11-29 11:30 PM:8Z(WQ0vJ-C$}Cv"^ Q
你這個問題,漠視了社會環境因素,法律訂定是要與社會環境相關及適時改變的..Tw%LH!\[C
4Io3]|8B/c ~5W|r9W
有多少個香港人與外國人結婚,比率與香港跟內地人不同!Tp'C'rE/F`"nf?

K+x,| cJ;a;p 古時唐代好多好制度,如徵兵,田地制度,就是由於社會環境因素變了,
Pp-[L?)] F9@-j:I6DPQ
沒有適時改變,制度的敗壞,也是唐朝由盛轉衰一個主因.[/quote]Jc R s?v_}2T Y
所以說我們應該將所有人分成不同的國家和地區,還有不同的種族d#^W(Le u Cs |
他們有錢,我們便歡迎;沒錢的,就拒絕,管他到底是同根還是共祖X(e7R4b6`S7X
這樣一來的確滿符合經濟原則,只是恕我愚鈍,這樣到底是不是歧視?

12d3 發表於 2006-11-30 11:46 PM

我係樓上所作的提議只是信口而出, 所以今次做左少少資料搜集:
4f*DY HG
c F2t[8g gE t5g/G [url]http://hk.news.yahoo.com/061129/12/1xdcv.html[/url]  (內有更多相關資料)3h LI[,T RQ+g
=========================================================9},Q*g y&D
●若內地孕婦來港產子後沒有繳付醫療費,港府拒絕向其嬰兒發出世紙,有否違反人權?
vg+Q?e!Pm S0Q
/crU Vj g 首先,不發出世紙予這些嬰兒並不違反人權。我們沒有「人權」去取得一些文件。出世紙是一份證明文件,對於領取這種文件作出一些限制是合理的,若要使用香港的服務,要付出一定的費用,是合理的。正如你做了樓宇按揭,在未清還所有款項時,也不會獲發回屋契。這做法並沒有違反人權,即使這裏存在一個限制,這限制也是合理的,是一個正常的費用。
#G9\r5u J8W9Bk-f vU@pg0[;T#oM!UDs
●若拒絕內地孕婦來港,是否違反人權?,BcY8o0j6r9uc'lqp
*qQZa&V%X%mq]Y
這要分開兩個情來看,視乎她與香港有沒有關係。wC[x;O"R
"|mpY;Ng,fC.N;K H
若孕婦的丈夫並非香港人,孕婦又沒有香港居留權,拒絕她入境是正常的,每個國家都有其入境限制,這不會有違反人權法的問題。9c\ z2T Z ftbC$M
Z [e][8[
若孕婦的丈夫是香港人,就會涉及家庭團聚的問題,也會涉及其丈夫希望其妻子在香港分娩,希望嬰孩在香港出生。但家庭團聚是否代表你有權選擇一處你希望的地方誕下嬰兒?似乎沒有。其丈夫要回內地協助嬰孩出生是完全沒有困難的,因此,即使該孕婦有家庭團聚的權利,並不代表她有權選擇在哪裏誕下嬰孩。4dO/?4J_T%n+N.}.g1D
3y_8n;Q&Euw
80年代歐洲人權法庭曾有案例,當年英國女性若其丈夫是印度(相關新聞 - 網站)或巴基斯坦籍,英國並不容許其入境,有人控告英國政府這政策違反國民家庭團聚的權利。結果歐洲人權法庭裁定,家庭團聚的權利並不包括選擇在哪裏作為其家庭居所的權利,而英國沒有禁止國民到印度與巴基斯坦與配偶團聚,因此沒有違反《歐洲人權公約》。+sl:Txn$r

o5ZrI]i!WuZ;Hr 不過當年這政策最終亦被裁定違反人權,原來英國容許男性國民申請妻子到英國居留,但不容許女性國民這樣做,結果因性別歧視而被判違反人權,與家庭團聚無關。
}(^5U,D'o4lC =========================================================;T/q!iTt*B p
}km)|2YBB5A'Us
本人按:
~tve1s b 拒發出世紙, 可以當作成不提供服務. 並未剝削嬰兒國籍及居港權, 所以並未違反人權. 但影響將更複雜及長遠.

playbr2 發表於 2006-12-1 12:28 AM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2006-11-30 11:46 PM:
C1u;`!a?*zu 我係樓上所作的提議只是信口而出, 所以今次做左少少資料搜集:+_{3e*z i x/S8d1s

Y T*tW#t\ RR'u(O)i [url]http://hk.news.yahoo.com/061129/12/1xdcv.html[/url]  (內有更多相關資料)
3xX~@0r2m5E +Q C!f qp8sg

$qB[j7T H 本人按:
aG kGp;T(~n#L 拒發出世紙, 可以當作成不提供服務. 並未剝削嬰兒國籍及居港權, 所以並未違反人權. 但影響將更複雜及長遠.[/quote]
LTf|K@%e
l$?8t^8cYmn :agree::agree::agree:的確,如是將『拒發出世紙, 可以當作成不提供服務.』當然沒有違反人權,亦有權利拒絕其他國藉孕婦來港產子............上面我引難民為例,皆因居港權包括在港出生兒童,如果因孕婦沒找數,而把她的港產孩子抹去居港權,當然違反人權................如今可把居港權(擁有香港出世紙)≠發出世紙(服務),可另當別論:agree::agree::agree:x"W'I*a#D y

+{-Hb*D/W thx~~~~12d3 提供資料修正

slender 發表於 2006-12-4 10:22 PM

yes!!!!

slender 發表於 2006-12-4 10:23 PM

we should stop them from coming and ruining our hong kong

極樂 發表於 2006-12-11 12:35 AM

本來呢個問題, 我都唔係咁擔心........
4YTW*K.} T!Hao 自從自己有左之後......
Gtx,TsF|#N 新聞一講, 我就好留心咁聽住......"J`X5X8D.a5r
訓係廁所隔離, 訓走廊.......
"PQ.L ^A(S+s 呢d已經唔係我最擔心既問題........
(Y8l2yQ4jb
0@vyn6LeH%v%w 而且好驚d醫生護士一日要接生咁多.....mK6cL;yTlq7Y
係工作煩重既情況下.....!m0~8y(}(v8[K6P6zn&p
接生過程出現問題.....
)?Z9aV7Tf7Q-F 我既bb同我條命話曬交左俾佢地架嘛....

BeachBoy 發表於 2006-12-11 12:49 AM

[quote]Originally posted by [i]極樂[/i] at 2006-12-11 12:35 AM:
\2ui ](o"F8n 本來呢個問題, 我都唔係咁擔心........
0Ju a:QbM 自從自己有左之後......
8Ycfw0c/_ 新聞一講, 我就好留心咁聽住......
p zGAB*{7A 訓係廁所隔離, 訓走廊.......
2x6`Wt%^:]j(de 呢d已經唔係我最擔心既問題........VC7E*Q'q1Um4F)s5d
W%Mq4B9Rwl
而且好驚d醫生護士一日要接生咁多.....
PVNlzsGS1[ 係工作煩重既情況下.....oi4K$`1ZhDh
接生過程出現問題.....(wm-tZ]8g
我既bb同我條命話曬交左俾佢地架嘛.... [/quote]ssW'|2|`i

-Ge'XP,KVt 比5分 ... 妳定驚先 :P
&TTP)\fj5^J} 唔驚 唔驚 唔驚 ~~~

kinz 發表於 2006-12-11 01:07 AM

取消自由行XZ-L,N'E9oNx0?Iy
零售業仆直L+].w'HSYs+i6m
大把人失業
{/WBmpG"o;a2_1s*d :D:D:D:D:D$}A8o^;S3DA
%E)R p Y!Vti.Z
唔好靠大陸&gO3s"Zr e
唔要大陸股
mK1Z ]9w n4cN$\ 唔想賺快錢
8J'Y[ m+Di1M,`%i :D:D:D:D:D-VQd1I7@ Q

a&_,zZ/O0b 唔食大陸嘢
D9cXM;X 唔飲大陸水
-z-k]d1^3i\h*O._x'h 要去開農場 K&M1? s,dDW'o1y&K
:D:D:D:D:D2cE!]ItHm l5|
}*| pN I
[[i] Last edited by kinz on 2006-12-11 at 01:16 AM [/i]]

極樂 發表於 2006-12-15 10:54 PM

[quote]Originally posted by [i]BeachBoy[/i] at 2006-12-11 12:49 AM:M qi&@'C,b

&F2m zG2R/B [~
1}L)K CgX 比5分 ... 妳定驚先 :P
*i TxSe&c 唔驚 唔驚 唔驚 ~~~ [/quote]
TGf'Vs,rv
5aL\*m'} ^ 嘩~~~~~有心有心!!N0vG!I$kflxR
多謝先;)

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.