避免中國大陸雙程證人士到港產子,要求取消自由行
[size=6]不是[color=Red]歧視[/color]問題,係社會環境因素,正如內地都有戶籍控制人口的流動,
MAytkJe2{y!Y
香港係一個小小的地方,有限資源要小心運用.6yLB$VQ+X
若曾特首不能解決這問題,他不應該連任`3`~t^6[ i$i"i8n
;U.t?0O/X T
[/size]
w p Z0@4_
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-11-26 at 11:31 PM [/i]] 你真係一經濟學巨人:haha::haha::haha: ;) ;) ;)
[url]http://www.had.gov.hk/[/url] f$e[FJH:u:ty
[url]http://www.cpu.gov.hk/[/url] or vote here 收佢勁貴咪得lor8L LTgRVi2CQ5O
而且就算係hk出世;mJ'j)R"WRj\mz
都唔比有任何權利比個bb (包括居留權):fight: 我地d外匯基金, 咁就分左一份俾佐d大陸b la.......... [quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-11-26 11:56 PM:1u8|j6^Q`Y
收佢勁貴咪得lor
而且就算係hk出世wJW4VZf#o
都唔比有任何權利比個bb (包括居留權):fight: [/quote]3Aw-O L_2L4{(U
其實....我覺得收佢勁貴都未必有用....)o8Ki7vV;y,C^
到時佢唔俾錢走左去......+kM0~'I#h
醫管局個壞脹咪越黎越多.......m&Z X7Xt
I2S;I|^
不過大陸果邊都要做返d野啦~~I A/{;?"Wq1Ek+\kV
因為大陸唔俾人生多過一個....
如果唔係要罰錢......obEvJb
好似我堂姐咁(佢有做手術避孕, 但係個子宮環走左位,所以有左...)P#dMGig
一係要俾十幾萬, 一係要墮胎....2so6NbzY'p
迫住要黎hk生(佢同佢老公都係大陸人)....8U,C.c2E;B+z*X
如果有得揀...佢都唔會黎hk生....(要同老公同佢個大b分開一年喎)paku1j9R:H*d
Vn eT klD
------------------------------------------------------------------------
我都覺得佢地可以黎生, 但係唔好俾居留權.....(]4F$]vFEjJ,o"j
咁樣可能會有用!:haha:.h z'uU'J"w j
[[i] Last edited by 極樂 on 2006-11-27 at 12:09 AM [/i]] 大肚 有病 都唔批准落黎 旅行咪得囉 [size=6]香港政府有責任將內地人士在港產子資料轉交中央政府跟進,看看這些人士有沒有違反內地政策或想逃避懲罰! !R4} ]}]t_
U d,nykC'Z
香港政府除了可以消取自由行外,亦可以要求中央,當這些人士想申請到港旅行,
必須親身取證,若有身孕,cancelled;取證後,有效期內要出發(不能拖得太久)!
`^(O4_OA`*L"^ s
[/size]p8}xZ[I
up%BA#i ML
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-11-27 at 12:33 AM [/i]] 我正準備跟我內地女友結婚.6J4a(];_/PS"nmg,~g
咁我個仔點算?我絕不讓他受共產黨教育陶毒,gOK a9?ZJ#G m2z%y
請問我如何是好? [quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2006-11-27 12:39 AM:$y[6VM/Dl~G,}
我正準備跟我內地女友結婚.
咁我個仔點算?我絕不讓他受共產黨教育陶毒,,H"xg Q~gg.G
請問我如何是好? [/quote],OtH1|;h]
,Zl F4xDr
家有家規,國有國法;) [quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-11-27 01:05:
UrS0snoU(P
家有家規,國有國法;) [/quote]lZA g!~M
原來閣下就代表法律,失敬 [quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2006-11-27 01:12 AM:
原來閣下就代表法律,失敬 [/quote]QO*Y#cG9gTJ
大肚來香港生,必定是過期居留,唔通有得益規條,犯咗法後再話人唔可以不法對待? [quote]Originally posted by [i]andymaldini[/i] at 2006-11-27 12:04 AM: