娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大優勢 發表於 2006-11-29 06:27 PM

係咪真係咁多人寫blog呀

係咪真係咁多人寫blog呀&q.@(Uh)i'kf

8T ]6`p0r#v ~1?x 蘋果都話問得個1100人啦
qCsMq T&h 重要係上綱人士
3h-@&NI C_
$q&B eC'^ 你有無丫
-Ng `&E9d+pA
Q(M}oS8OK`@&v 我.................無寫.............連睇都末睇過
V\s)JiLv(j7u2l 我平均每日上綱3個鐘我係末睇過呀A_b"I8l'T

ul yG @ @b ---------------------------------------------------------------
j%g ?%TQD#t R 蘋果自己講既Y`1k-XEr{'h
在 香 港 , 每 七 個 人 有 兩 人 有 上 網 寫 blog ( 網 誌 ) 的 習 慣 ; 在 這 200 萬 名 blogger ( 網 誌 主 人 ) 當 中 , 又 有 14 萬 人 每 周 寫 blog 或 睇 blog 超 過 10 小 時 。 Blogger 以 25 歲 以 下 的 年 輕 人 及 女 性 佔 大 多 數 , 大 部 份 人 都 是 為 了 與 親 友 分 享 生 活 片 段 而 寫 blog 。
K Ms;~"dIc 今 日 你 blog  未 ?   記 者 : 蔡 元 貴   麥 志 榮r"Unv7Y[h6B#Y
KR9sHW$EZ-F0B

b3GBm"Vv 以 前 一 人 一 本 日 記 簿 , 臨 睡 前 床 頭 上 月 光 下 用 筆 用 紙 抒 發 少 女 心 事 的 時 代 , 好 像 已 經 終 結 了 。 當 今 香 港 新 世 代 , 已 是 一 人 一 部 電 腦 , 書 房 內 彩 芒 前 用 鍵 盤 用 滑 鼠 記 錄 自 己 的 近 況 。 微 軟 在 線 服 務 集 團 兩 月 前 的 調 查 顯 示 , 香 港 有 200 萬 人 擁 有 自 己 的 網 誌 。  
v1`-e.v2H t*Nw 1K(Te1@Xq

.f#I4}ER L\b#` b)`$|!pA+i2P-Z4dM)^

#n&_yqoC(Bo}Eq 星 洲 博 客 冠 亞 洲:E%s"X?a&b

w3o4bJVI{ 該 項 調 查 訪 問 了 亞 洲 七 個 國 家 或 地 區 合 共 2.5 萬 名 網 民 , 包 括 約 1100 名 香 港 網 民 。 雖 然 香 港 網 民 中 blogger 比 率 多 達 56% , 但 在 亞 洲 並 不 算 很 高 。 全 亞 洲 最 流 行 寫 blog 的 國 家 是 新 加 坡 ( 68% ) , 其 次 是 韓 國 ( 65% ) , 台 灣 也 有 59% 。 微 軟 在 線 服 務 集 團 香 港 區 主 管 朱 會 泳 指 出 , 寫 blog 風 氣 在 香 港 仍 在 發 展 階 段 , 尚 未 成 熟 , 目 前 的 blogger 的 人 數 , 高 處 未 算 高 。 #|)V pL'` W a$t
電 腦 用 途 , 男 女 有 別 。 男 生 多 數 沉 迷 打 機 , 女 生 則 每 多 分 享 生 活 。 本 港 的 blogger , 有 62% 是 女 性 。 朱 會 泳 說 , 大 概 是 女 性 較 愛 與 人 傾 訴 心 事 : 「 男 仔 通 常 硬 淨  , 有  都 收 收 埋 埋 , 唔 會 同 人 講 。 」 %k?gK{D_5My
寫 blog 跟 寫 日 記 不 同 , blog 是 公 開 的 , 也 因 此 , 透 過 網 誌 世 界 , 網 絡 上 每 一 角 落 的 人 都 可 以 維 繫 感 情 。 調 查 顯 示 , 最 多 人 開 始 寫 blog 時 是 為 了 與 親 友 分 享 日 記 與 生 活 照 片 , 56% 網 友 睇 blog 是 為 了 想 知 道 親 友 的 近 況 。
? Ig;Z h7^ w*S M 「 blog 已 經 唔 係 一 本 網 上 日 記 簿 咁 簡 單 , 仲 可 以 兼 具 討 論 區  功 能 。 」 萬 維 網 專 業 人 員 協 會 政 策 小 組 主 席 林 永 君 說 , 年 輕 人 已 經 把 blog 視 為 一 種 不 可 或 缺 的 溝 通 工 具 : 「 blog 就 等 於 上 一 代 人  電 話 號 碼 , 係 身 份  記 號 , 萬 萬 不 能 隨 便 改 動 , 因 為 只 要 你 留 低 用 開  電 話 號 碼 , 好 耐 冇 見  朋 友 都 可 以 搵 得 番 你 。 同 樣 道 理 ,  家  年 輕 人 一 定 要 擁 有 一 個 blog , 用 來 維 繫 朋 友 。 」 } z)?mf+lZ A,E G
寫 blog 已 成 為 年 輕 人 的 普 遍 溝 通 方 式 , 58% 香 港 blogger 年 齡 在 25 歲 以 下 , 25 至 34 歲 有 34% , 但 35 歲 或 以 上 的 則 只 有 8% 。 長 此 下 去 , 網 誌 會 否 完 全 取 代 日 記 簿 ? 次 文 化 堂 社 長 彭 志 銘 則 表 示 不 會 : 「 好 多 人 寫 blog 係 為  吹 噓 , 而 唔 係 記 錄 真 正  心 事 ; 好 多 人 根 本 唔 想 俾 人 知 道 自 己  心 事 , 相 信 佢  會 用 日 記 簿 抒 發 。 」

大優勢 發表於 2006-11-29 06:30 PM

:)  :o   :P

playbr2 發表於 2006-11-29 06:30 PM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2006-11-29 06:27 PM:'}se1vD8e0c0yv
係咪真係咁多人寫blog呀/DFXk"q(JT
%?ey,M4f2QO1kPP
蘋果都話... [/quote]a*W2cCPf
O?8OW0D0?}Dl o
UG'hI)]0t$z,F%J8J0_
有睇過下,但吾算叫有交流嗰種 亦冇詳細睇, 而且冇再番睇 = 無寫喎 都無睇其他人寫既blog :agree::agree::agree:#vyL#go I6mA s(u-A

+S9j(DzL|Y8d [[i] Last edited by playbr2 on 2006-11-29 at 06:33 PM [/i]]

s_mon 發表於 2006-12-1 03:25 PM

我都有寫,但好懶所以只係寫左幾次,冇睇過人地既blog

大優勢 發表於 2006-12-2 04:28 PM

請多啲人投票G#SUczt

)~2n?-J_ 我想做調查

jimjim12 發表於 2007-1-1 07:02 AM

冇寫,边有咁多時間吖~~~~:crybye:

大優勢 發表於 2007-1-1 04:59 PM

[quote]Originally posted by [i]jimjim12[/i] at 2007-1-1 07:02 AM:0_e FE tb Q$m
冇寫,边有咁多時間吖~~~~:crybye: [/quote]
mv-w/H2q :(:lol::o吓咁上網呢老友

155220 發表於 2007-1-1 07:58 PM

上去人地個blog吹水就最好,自己寫就...唔岩我

hklady 發表於 2007-1-1 08:21 PM

懶 ... 無寫又無睇 ... ^_^

卡娃兒 發表於 2007-1-2 02:31 PM

我比較懶~好奈先寫一次~”不過好鍾意睇人地個blog~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.