娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Maxson85 發表於 2006-12-4 12:40 AM

我番左黎喇。。。

[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=130914&fpage=1&highlight=&page=3[/url]4{H~7~&w/\&we#k
4c1qy+^F
我之前开左个 post “小弟下个礼拜到香港旅游。。。”|/O9J(c j
家吓我番左黎马来西亚喇!!!
nXQo J9f7rjC 香港真系好干净,我匿几日系街上一件垃圾都无见到,1w m1E @(a(a
一百个人有“99个半”都好有礼貌,服务态度又好,
b:L ai7q#U8F 效率又高,又勤力,咩都好好。。。只系有一样野衰!!!!
cQ IJ'v 衰咩咧?!U8Rv$@7zR
就系衰消费太高!!!
*LD&`"?)e o1YB&s 尤其系食野啊!一碗白饭港币15。。。
o.nb"Cfz 我同我d屋企人见到个餐牌都 O 晒嘴。。。。
uqw#aM:[dx.w 点解 O 晒嘴?+F)u*K)q^3z6B
因为系马来西亚一碗白饭顶多系马币1元,即系港币2!
E z@Cj 无怪得你地香港人成日话“怕你怕米贵”,原来真系好贵!!!H`\-`/E-K Ll;x:Q

a*S!C ~%L*W 所以你地真系好好野,小弟我真系佩服到五体投地!!!

BeachBoy 發表於 2006-12-4 12:53 AM

[quote]Originally posted by [i]Maxson85[/i] at 2006-12-4 12:40 AM:)o|7DaOPF7O
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=130914&fpage=1&highlight=&page=3[/url] wHa ]_W2{E5S

1`ev(|{M8R 我之前开左个 post “小弟下个礼拜到香港旅游。。。”
)_(t5\?(yIz 家吓我番左黎马来西亚喇!!!
b @G8L/^k4v 香港真系好干净,我匿几日系街上一件垃圾都无见到,
K/c2B)A z ? 一百个人有“99个半”都好有礼貌,服务态度又好,V\]` IWDc
效率又高,又勤力,咩都好好。。。只系有一样野衰!!!!!tc)k2`^m*P
衰咩咧?!
;K|)}:`S kC-R 就系衰消费太高!!!6LxC&v9R f `
尤其系食野啊![size=5][color=Red]一碗白饭港币15[/color][/size]。。。
tTj Q5Z*Z\b&f 我同我d屋企人见到个餐牌都 O 晒嘴。。。。q-P@ zeb E
点解 O 晒嘴?
]*P#o} Kqv^G 因为系马来西亚一碗白饭顶多系马币1元,即系港币2!
1uW}x,W6Eu u T4o 无怪得你地香港人成日话“怕你怕米贵”,原来真系好贵!!!2@O}8NB&x
)k,o,ZGS
所以你地真系好好野,小弟我真系佩服到五体投地!!![/quote]scb sn`uu

5?W?\-{hXq$B 邊樹食 :confused::confused::confused:j XN*x;S)bA aG f

Ux H&N |M$U{ 有冇影香港的風景相 :P
I([A`m"qnl R*H 5xH#}9HF?MU
[[i] Last edited by BeachBoy on 2006-12-4 at 01:10 AM [/i]]

Maxson85 發表於 2006-12-4 01:14 AM

[quote]Originally posted by [i]BeachBoy[/i] at 2006-12-4 12:53 AM:
pC+g{ I
#c{ zs3q J;J
+}\W5G:h 邊樹食 :confused::confused::confused: [/quote]W bK#z x&xa*FnH

h JLE FTk+L L 我唔系好记得边树左,一系山顶,一唔就系九龙酒店附近。。。'T.h g:l$]!W
叫一味菜都 HK$60, 等于我地匿度马币 RM30,可以食餐劲架喇!!!1s!I-ux Egh#M
我地果日五个人叫左四味送咋,HK$600几啊,kdu`)a.i5[Y.kx
我地匿度RM300几,可以摆一围酒席喇!!!!6fF)xpJ_
试过最平既,系Ashely街兴发烧味店食早餐一碗粥配三块煎萝卜糕,HK$18。。。
UUI pG_:XU/w 等于我地匿度RM9,可以食两大碗粥+四件萝卜糕喇(大概)。。。a0vRd pO2`5HOU
所以我地家吓终于明白点解我地果几日系香港见唔倒肥人。。。。
$QBh)E.I!s&T
h5N#Kb?:m 有影啊!!之前赞漏左,香港既夜景真系靓到爆吖!!! S2u|bP'P#[9sD)P8c*_
吹海风都闻唔倒d海水有臭味添啊!!!*Zn ^$X4j A[3A9]^
马来西亚就衰咯,无臭到你呕都偷笑喇!!! Dn @Td,M[}l%r
0ih2p4nk)PB)b^6a
[[i] Last edited by Maxson85 on 2006-12-4 at 01:19 AM [/i]]

阿感 發表於 2006-12-4 08:16 PM

香港食野有平有貴o既,去d比較平民化o既地方,四個人二三百蚊都可以好好食,不過旅客唔知掟都好正常,食貴d就坐得舒服d服務好d咁o羅;[^8}F6` _aF Tj-z*h
香港夜景真係好靚,不過覺唔覺香港空氣好差,所以你影兩幅o既相遠都灰蒙蒙一片%s`O.gns4nB
如果剛剛落完雨,雨水沖洗過o既香港,你香覺得更靚

Maxson85 發表於 2006-12-4 09:25 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-12-4 08:16 PM: e:{+dE`1J)Au+g {
香港食野有平有貴o既,去d比較平民化o... [/quote]9yN8D+J1F.Z
!o`mfNyj q#H
原来如此。。。但系我地都唔知边度系平民区。。。
int{ Z'p 不过一分钱一分货,服务真系好到无得弹!!5o&OUc7po
我都觉得香港空气唔系甘好,我系香港几日都流鼻涕。。。|;[ U,O2Z
至于夜景同风景,甘巧果几日天晴,
1H!{(y dB6n:t 所以我唔知道下左雨后有几靓,(如果下雨都好惨下,唔系甘方便我地黎旅行既)M$SnrD
我既第2幅图系o系山顶影既,所以俾d雾遮住左,
6j+G!X;zz/A2W2b!W,@L 但系个导游话算好好架喇,她话平时净系见到d雾,见唔倒景架。。。
5G^/Yu5]R\ 我番左黎之后,问亲我香港好唔好玩,我都会话:
mJ H-k"K/Gi 9Gzj4R#v{Jz;`
“香港咩都好好,干净、服务好、有礼貌、等等等等。。。净系消费高同空气差d喈!!!”

SCM 發表於 2006-12-4 09:38 PM

[quote]Originally posted by [i]Maxson85[/i] at 2006-12-4 09:25 PM:
R8r+G4L]8@"G7id D*h!qz0BT |:lvbf
psJnC%s^9m)\.{
原来如此。。。但系我地都唔知边... [/quote]
so hvh}:q 如果用最易既放法黎分j3iJi z)W)J._
唔計離島(Z'yy@ w^ {@
應該愈南面 消就愈貴
F qb(jK ~qo
%@Y^"E5[Jc V4Vka 至於空氣 有好大部分既壞空氣係由中國大陸傳入
'cn0r'P%P N{&L 如果大陸有假期既話 空氣會好d 因為上面好多工廠休息
x*Ey|.Q qcXWU1m2kp
[[i] Last edited by SCM on 2006-12-4 at 09:43 PM [/i]]

xylitol25 發表於 2006-12-4 09:39 PM

我代表香港人多謝您:clap::clap::clap:bxl oB!t

9o_%y*n!c \5] [quote]Originally posted by [i]Maxson85[/i] at 2006-12-4 21:25:@&t0c)_~ptq(PfxF

0U?A#C4hNj6m
'~W"NmQ 原来如此。。。但系我地都唔知边... [/quote]

Maxson85 發表於 2006-12-4 09:49 PM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2006-12-4 09:38 PM:;K%Q6q!D#o l'NBO

.g,^:IC7S FAC4E 如果用最易既放法黎分}:KZH)oB y
唔計離島8vWL.Q9\y/c,xF
... [/quote]
5[#t-@c-tv hC
HY;d/r GrE~ 哦,原来系甘架。。。
;bSk7Vq8w9t%W 不过我果阵系o系尖沙咀东部哦。。。
d,|-I`XIP 多谢晒你先!!!

Maxson85 發表於 2006-12-4 09:52 PM

[quote]Originally posted by [i]xylitol25[/i] at 2006-12-4 09:39 PM:2p8Q5~ R2Ng1Tj cG
我代表香港人多謝您:clap::clap::clap:
se| wb/`7Gc GKz[]#Jq1}
[/quote]
f3`K|6U 6E9ORTd,{%@^(f$K WG
甘我都系实话实说喈!!c%h|g ohvb){ i
香港其实真系无得弹既地方,如果俾我选择移民去另一个国家,
Z9E [ c6P.wD 我捻我真系会选择香港!!!

pigcat 發表於 2006-12-5 02:39 AM

[color=Red]香港真系好干净,我匿几日系街上一件垃圾都无见到,[/color]
PIj~~ Q hI-g`DOv P

L5b:f"t%Al)rD 好多謝巴打你咁講qE%H]V

W-m&_ i!Z}"g 不過我覺得hk真係受之有愧...:(:(:(

BarristerSpring 發表於 2006-12-5 03:51 AM

[quote]Originally posted by [i]xylitol25[/i] at 2006-12-4 09:39 PM:
fL.Sz P'g4}I 我代表香港人多謝您:clap::clap::clap:0t5}.nG `.w3m"op;t

y#z1?'Ho;x [/quote]O0[4|,xZkgY:@S
X 2
k/M?~\ Col vd

4X6G;x;iQ2o%y1])S] [color=Green][size=6][b]我代表香港人超級勁多謝您Maxson85.......[/b][/size][/color]
R7J]^TA Si"hU`#h f h8enb O

8cQ ~-H3di :P:P:P

Maxson85 發表於 2006-12-5 01:06 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-12-5 02:39 AM: k$EN/J#L9Om-Y/?T
[color=Red]香港真系好干净,我匿几日系街上一件垃圾都无见到,[/color]
4K%PK7ffS q /? Jm+B0B

9Y:A Zm sv| 好多謝巴打你咁講
%|BiI&C5Mo;V tQh6\k6g3D
不過我覺得hk真係受之有愧...:(:(:( [/quote]&EX,?0{2?wzD |

W\ nR*Rh 回複#10+#11:
(j.L{)~\\ _ 其实我觉得香港已经好得咯,受之无愧喇。。。R D I2rtFm.{(o
如果你地黎过马来西亚,我捻你会同我都有一定既捻法:
#_4^w}m3s-] ` [size=5][color=Red]香港干净到爆吖!!![/color][/size]y6j2`n+j8F$]:d,G

` S(D;v q'^1LX 我觉得香港人好有纪律,无话周街有人扔垃圾,
f*F+v'Ey e]#o 我捻马来西亚最多既就系街上d垃圾!!!!

ricky2004 發表於 2006-12-5 01:35 PM

你睇我好,我睇你好啦!3RKR+ykc
5n`] o'tXE
各地都有唔同嘅特色同生活指數,a#IJ2E] Ce.nGx
香港都唔算好貴,
}!lb ?g6] 有機會去日本同英國旅行,
SCIO;gR AO 你就知咩嘢叫勁貴!

Maxson85 發表於 2006-12-5 02:19 PM

[quote]Originally posted by [i]ricky2004[/i] at 2006-12-5 01:35 PM:
2E A!KN#V'au.tv 你睇我好,我睇你好啦!0G(`G6?"a8_/c2\9gh N

.f&G4z8`d{Hky 各地都有唔同嘅特色同生活指數,RQY7}0AK
香港都唔算好貴,
c8^k o,ZiB 有機會去日本同英國旅行,
}"^Gt!G)G${ h 你就知咩嘢叫勁貴! [/quote]&u5JZ-x_

4z!o| S"H(WaZ,l :D甘又系。。。。
4^_IXfZZ$} 其实我只系将马来西亚既消费同香港既消费作比较喈。。。

BeachBoy 發表於 2006-12-5 09:32 PM

[size=6][color=Navy]多謝會員 Maxson85 對香港的支持&欣賞 :clap: :clap: :clap:Akz*lp4M-v Ln7f
BMVW3t,j&lE2{
特別獎勵分 @ #8 :P[/color][/size]

vv1668vv 發表於 2006-12-5 09:37 PM

玩得開心就好了。。。有機會請再光臨香港。:clap:
H Y2H)f^@7i@ @+@Q q8KW U/PY^
其實 小弟對 馬來西亞 同 新加坡 都很感興趣。。F+_ PZ7As
想知道更多。。希望可以向你請教請教。。Xt H2}\!YdCM
:haha:

Maxson85 發表於 2006-12-5 11:50 PM

[quote]Originally posted by [i]BeachBoy[/i] at 2006-12-5 09:32 PM::Wv_Fw
[size=6][color=Navy]多謝會員 Maxson85 對香港的支持&欣賞 :clap: :clap: :clap:F7H Vfl w4f
@4J8^0g*e&f)?w_
特別獎勵分 @ #8 :P[/color][/size] [/quote]im-R7q'w)A

AA8A;Sslt :clap:多谢晒[b][u]BeachBoy[/u][/b]版主既特別獎勵分!!!:clap:

Maxson85 發表於 2006-12-6 12:05 AM

[quote]Originally posted by [i]vv1668vv[/i] at 2006-12-5 09:37 PM:
e N [Z\@F)?9E5tO 玩得開心就好了。。。有機會請再光臨... [/quote] YkRt2D^N

C,d3]0ARM1g7R 我会既!!! Tq&Q-m Vpv$e
_;RB/Tu'kF
“I will be back !!!”:D
+dAl2{ S"T)g*y JJ/j ? m)Szt
其实如果你黎马来西亚咧,都系黎食既喈!6][ I,Xr3^3l
讲真,马来西亚d景就无香港好喇!5F6k&d-P)|
要睇马来西亚夜景就要去吉隆坡塔,wHEMt r4HZ
上边望落黎可以睇到大部分吉隆坡市。。。4}4G HkSX"aT
其实马来西亚都系多美食出名(可能唔够香港多),
F'cx ]M\ 但胜在够地道,又平又靓又正! X,{A A0] c'O-r

D*a,vU| 雪隆区:
&F+gT;A:dj&N!x 加映- Kajang satey(莎爹)好抵好大串架,d0z8ZhaE#c
港币$12=马币RM 6 (鸡肉价)有十串。。。
O)|Z5W:t 可以选择兔肉、牛肉同羊肉。。。[Eb9hHy,o
(马来西亚系回教国,所以系马来人地方系无猪肉食架!记住啊!!)$[~6PiX.c&X1Sj,R

Z X+gn;oZM 甲洞- Kepong 肉骨茶,甲洞最出名肉骨茶,有机会黎到就试吓。。。{w(dC%@6X-NTe
:a2y/I0Pe/|F
但系如果你真系要黎之前,我建议你先做好心理准备,u9@R/nV g
匿度又热又肮脏,有时仲会落雨架,落雨不方便旅游吖嘛!
RPe+ZC ,o4{ c/I;b9D
新加坡就好d,起码够干净!xn7G9j8d;a `)T S
食野价钱应该同香港一样。。。x$J(B3|A2L(N}$By
我以前去过圣淘沙,有一个狮头鱼身像系度架。。。_m!dnr
不过我就觉得新加坡麻麻地好玩咯~ JOq@N1E(v3x

&tI`vs * ps/:香港人食面、河粉、赖粉等等都系清汤既,马来西亚有一种食法叫“干捞”,
6S lwJuj{3F           用酱油猪油等捞到黑黑地,好食过清汤!!2SGMm4a
          仲有试埋咖哩汤,同香港果种唔同架,好香架!
U!T5`}Y
4cb-f)RD,D.b9A)L [[i] Last edited by Maxson85 on 2006-12-6 at 12:20 AM [/i]]

d228216 發表於 2006-12-6 12:14 AM

[quote]Originally posted by [i]Maxson85[/i] at 2006-12-4 12:40 AM:1j\0k-I*p L
[b]一百个人有“99个半”都好有礼貌[/b]... [/quote]
"a TjW6f6@ \ e O 你見到半個沙灘仔:D

d228216 發表於 2006-12-6 12:17 AM

[quote]Originally posted by [i]Maxson85[/i] at 2006-12-5 01:06 PM: O3~-n3Onh(W};k m

#A1t"QI5P3tqkB *V2o2])H B {a
回複#10+#11:)F([2@)wp|SRp"d
无话周街有人扔垃圾 [/quote] K^{DVU
r6? e;b3u
罰款1500大元:D 馬仔750

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.