我番左黎喇。。。
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=130914&fpage=1&highlight=&page=3[/url]4{H~7~&w/\&we#k4c1qy+^F
我之前开左个 post “小弟下个礼拜到香港旅游。。。”|/O9J(c j
家吓我番左黎马来西亚喇!!!
香港真系好干净,我匿几日系街上一件垃圾都无见到,1wm1E @(a(a
一百个人有“99个半”都好有礼貌,服务态度又好,
效率又高,又勤力,咩都好好。。。只系有一样野衰!!!!
衰咩咧?!U8Rv$@7zR
就系衰消费太高!!!
尤其系食野啊!一碗白饭港币15。。。
我同我d屋企人见到个餐牌都 O 晒嘴。。。。
点解 O 晒嘴?+F)u*K)q^3z6B
因为系马来西亚一碗白饭顶多系马币1元,即系港币2!
无怪得你地香港人成日话“怕你怕米贵”,原来真系好贵!!!H`\-`/E-K Ll;x:Q
所以你地真系好好野,小弟我真系佩服到五体投地!!! [quote]Originally posted by [i]Maxson85[/i] at 2006-12-4 12:40 AM:)o|7DaOPF7O
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=130914&fpage=1&highlight=&page=3[/url] wHa]_W2{E5S
我之前开左个 post “小弟下个礼拜到香港旅游。。。”
家吓我番左黎马来西亚喇!!!
香港真系好干净,我匿几日系街上一件垃圾都无见到,
一百个人有“99个半”都好有礼貌,服务态度又好,V \]` IWDc
效率又高,又勤力,咩都好好。。。只系有一样野衰!!!!!tc)k2`^m*P
衰咩咧?!
就系衰消费太高!!!6LxC&v9R f`
尤其系食野啊![size=5][color=Red]一碗白饭港币15[/color][/size]。。。
我同我d屋企人见到个餐牌都 O 晒嘴。。。。q-P@zebE
点解 O 晒嘴?
因为系马来西亚一碗白饭顶多系马币1元,即系港币2!
无怪得你地香港人成日话“怕你怕米贵”,原来真系好贵!!!2@O}8NB&x
)k,o,ZGS
所以你地真系好好野,小弟我真系佩服到五体投地!!![/quote]scb sn`uu
邊樹食 :confused::confused::confused:jXN*x;S)bA aGf
有冇影香港的風景相 :P
5xH#}9HF?MU
[[i] Last edited by BeachBoy on 2006-12-4 at 01:10 AM [/i]] [quote]Originally posted by [i]BeachBoy[/i] at 2006-12-4 12:53 AM:
邊樹食 :confused::confused::confused: [/quote]WbK#z x&xa*FnH