娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Maxson85 發表於 2006-12-4 12:40 AM

我番左黎喇。。。

[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=130914&fpage=1&highlight=&page=3[/url]
\,ZQRS7m Ja'D&P4B Zi
我之前开左个 post “小弟下个礼拜到香港旅游。。。”f'l;lsx
家吓我番左黎马来西亚喇!!!
i5z*Z9l]sE 香港真系好干净,我匿几日系街上一件垃圾都无见到,
:Rq(Ri?7z)LT+F-PQ 一百个人有“99个半”都好有礼貌,服务态度又好,.EaO1e g#^OQ_&E
效率又高,又勤力,咩都好好。。。只系有一样野衰!!!!
"G7F~Jr:O3W ? 衰咩咧?!
| T }l$p9v~ 就系衰消费太高!!!
6Z2lx(L5s4cbi h 尤其系食野啊!一碗白饭港币15。。。Nz%U-f)K)UaB
我同我d屋企人见到个餐牌都 O 晒嘴。。。。8HZq@DnCc
点解 O 晒嘴?
k&t8L xI O)P 因为系马来西亚一碗白饭顶多系马币1元,即系港币2!
W3l'jv-fJ7w 无怪得你地香港人成日话“怕你怕米贵”,原来真系好贵!!!
wO;H`x2G pn s E#w:`kR
所以你地真系好好野,小弟我真系佩服到五体投地!!!

BeachBoy 發表於 2006-12-4 12:53 AM

[quote]Originally posted by [i]Maxson85[/i] at 2006-12-4 12:40 AM:5V'nGI.x
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=130914&fpage=1&highlight=&page=3[/url]
B2b2|n xxG 'l!Z"y/hxl)`
我之前开左个 post “小弟下个礼拜到香港旅游。。。”Yt z.M.DD;t
家吓我番左黎马来西亚喇!!! RZu)ti$b)W
香港真系好干净,我匿几日系街上一件垃圾都无见到,]^#A flk'}z}
一百个人有“99个半”都好有礼貌,服务态度又好,4s ge+f"r/U1y V}!~
效率又高,又勤力,咩都好好。。。只系有一样野衰!!!!
Rv `qvTqW 衰咩咧?!AY7ero @9qUs
就系衰消费太高!!!(V g~ _3^FS
尤其系食野啊![size=5][color=Red]一碗白饭港币15[/color][/size]。。。(K}e AZk
我同我d屋企人见到个餐牌都 O 晒嘴。。。。h9xg._g:oQ1GoI
点解 O 晒嘴?[;L'\+L6U2z
因为系马来西亚一碗白饭顶多系马币1元,即系港币2!
B1m)D3x4_!w 无怪得你地香港人成日话“怕你怕米贵”,原来真系好贵!!!
aJ9a]$} /BwQ6Rk
所以你地真系好好野,小弟我真系佩服到五体投地!!![/quote]
.]0zfX-w&FRZ^ b~K
sF#np C5T 邊樹食 :confused::confused::confused:;JD7NM r0Q5^B Q

v;dw*w@E 有冇影香港的風景相 :P2k'y P8A:~OB

@YiA4ua@ [[i] Last edited by BeachBoy on 2006-12-4 at 01:10 AM [/i]]

Maxson85 發表於 2006-12-4 01:14 AM

[quote]Originally posted by [i]BeachBoy[/i] at 2006-12-4 12:53 AM:
3_]/v f.X.Kg
/Aph N&IQ
F s|I'b&V(r!} 邊樹食 :confused::confused::confused: [/quote]
'kgnn U&s op/T
B"m*D"@`0r(L7o 我唔系好记得边树左,一系山顶,一唔就系九龙酒店附近。。。
1|weS.cIH,HR 叫一味菜都 HK$60, 等于我地匿度马币 RM30,可以食餐劲架喇!!!
R-]n;`1AD/K 我地果日五个人叫左四味送咋,HK$600几啊,
w0cw)U A4h9JU 我地匿度RM300几,可以摆一围酒席喇!!!!
_0^]N&A 试过最平既,系Ashely街兴发烧味店食早餐一碗粥配三块煎萝卜糕,HK$18。。。!}fc:`*BV
等于我地匿度RM9,可以食两大碗粥+四件萝卜糕喇(大概)。。。
0cr8P u7q/B nXi3w+G 所以我地家吓终于明白点解我地果几日系香港见唔倒肥人。。。。
,?&LN&N+mu .BNS+EF(ufzP
有影啊!!之前赞漏左,香港既夜景真系靓到爆吖!!!k ~ x;I TMv
吹海风都闻唔倒d海水有臭味添啊!!!
D{y1^,|R:b 马来西亚就衰咯,无臭到你呕都偷笑喇!!!
'DD.Sr*kIL 4z|.m ld:Vi
[[i] Last edited by Maxson85 on 2006-12-4 at 01:19 AM [/i]]

阿感 發表於 2006-12-4 08:16 PM

香港食野有平有貴o既,去d比較平民化o既地方,四個人二三百蚊都可以好好食,不過旅客唔知掟都好正常,食貴d就坐得舒服d服務好d咁o羅
*u;x,{,p)a5hOD6[Eh 香港夜景真係好靚,不過覺唔覺香港空氣好差,所以你影兩幅o既相遠都灰蒙蒙一片
T[_'} OE a-A 如果剛剛落完雨,雨水沖洗過o既香港,你香覺得更靚

Maxson85 發表於 2006-12-4 09:25 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-12-4 08:16 PM:
QdM e-E { zz 香港食野有平有貴o既,去d比較平民化o... [/quote]
&v/U9c P6xb!gT suGLySJ/F)}
原来如此。。。但系我地都唔知边度系平民区。。。
v8u.V2K6fq 不过一分钱一分货,服务真系好到无得弹!!&Y/k$^)?c
我都觉得香港空气唔系甘好,我系香港几日都流鼻涕。。。M.c!I'Y@4KS)Pt
至于夜景同风景,甘巧果几日天晴,1S [ nb7G
所以我唔知道下左雨后有几靓,(如果下雨都好惨下,唔系甘方便我地黎旅行既)1t/h6l'v3D7g?*F$\
我既第2幅图系o系山顶影既,所以俾d雾遮住左,
#wy Vmma 但系个导游话算好好架喇,她话平时净系见到d雾,见唔倒景架。。。
yC7X1k#[7J#r 我番左黎之后,问亲我香港好唔好玩,我都会话:5X/Z:s!X;^3S
wYr6k*W;l
“香港咩都好好,干净、服务好、有礼貌、等等等等。。。净系消费高同空气差d喈!!!”

SCM 發表於 2006-12-4 09:38 PM

[quote]Originally posted by [i]Maxson85[/i] at 2006-12-4 09:25 PM:
9A'z2i L?!X9k\&`6BY
+AglP;^%Cy8I.O)|\
m$C'[ f)M8I/g 原来如此。。。但系我地都唔知边... [/quote]
D6| p(d| 如果用最易既放法黎分
Uk[ FK 唔計離島
O,]LAN'vJ0F/G 應該愈南面 消就愈貴
){l_p ZYN
xGEia1{ 至於空氣 有好大部分既壞空氣係由中國大陸傳入2`V G6R8n7b
如果大陸有假期既話 空氣會好d 因為上面好多工廠休息| QVJniKnB
%DH8e Ng Jh ~F/O:H
[[i] Last edited by SCM on 2006-12-4 at 09:43 PM [/i]]

xylitol25 發表於 2006-12-4 09:39 PM

我代表香港人多謝您:clap::clap::clap:`].s Ic UsQ

Ev ~ak,p [quote]Originally posted by [i]Maxson85[/i] at 2006-12-4 21:25:
!l4q r#NF|7J 5\5@)@~ p$}

~(R| yWn Pg } 原来如此。。。但系我地都唔知边... [/quote]

Maxson85 發表於 2006-12-4 09:49 PM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2006-12-4 09:38 PM:`Ara0K1}#Q7}l,W
9nT3}h+_d*Z
如果用最易既放法黎分
D9c {$x_J,E*@+A 唔計離島
y2GZ,C v-pN5f Xpz ... [/quote]
&A+AS+p!l
q#A(W ^JB\ 哦,原来系甘架。。。
5UYq/ga%[h 不过我果阵系o系尖沙咀东部哦。。。iC;HNrg,~(m
多谢晒你先!!!

Maxson85 發表於 2006-12-4 09:52 PM

[quote]Originally posted by [i]xylitol25[/i] at 2006-12-4 09:39 PM:
-} Ev'IIU:U#m 我代表香港人多謝您:clap::clap::clap:
m|1Z)aW_^5AI{
(X~ A8r2x[ [/quote].h)x`wjO

^-S,o&B'|n 甘我都系实话实说喈!!JhLpu2j#e%yY
香港其实真系无得弹既地方,如果俾我选择移民去另一个国家,
;[3qWF&d @^"n f `3n 我捻我真系会选择香港!!!

pigcat 發表於 2006-12-5 02:39 AM

[color=Red]香港真系好干净,我匿几日系街上一件垃圾都无见到,[/color]
n-G ^7b;e3?w
$Fy@7SnyH5|8| 7y3Z0a~ M#V B&d
好多謝巴打你咁講0Y@5Opn

*O~}8OBDW jJ 不過我覺得hk真係受之有愧...:(:(:(

BarristerSpring 發表於 2006-12-5 03:51 AM

[quote]Originally posted by [i]xylitol25[/i] at 2006-12-4 09:39 PM:
)l(uu"\ x3uQ(}-D` 我代表香港人多謝您:clap::clap::clap:u Z-F]5}7i_M
Y?"?G#|5}sA
[/quote],M,~ J,JcW
X 2
2g@OX)t
sKjdc O 8R'B D:[X0}
[color=Green][size=6][b]我代表香港人超級勁多謝您Maxson85.......[/b][/size][/color]R5S9L EH"KT
,E$r]0~.Xf
NB!P,GTo}
:P:P:P

Maxson85 發表於 2006-12-5 01:06 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-12-5 02:39 AM:2ug|!iXHnTc
[color=Red]香港真系好干净,我匿几日系街上一件垃圾都无见到,[/color]
9Q6F JQJt "K&XXP!u:pDKIl

eGCA#S 好多謝巴打你咁講/UN1m,oBNZ

Wi8Jd NbG wK4Q 不過我覺得hk真係受之有愧...:(:(:( [/quote]n-eFL}Zz(WP

+~4W_Vc 回複#10+#11:
A},T4Z B 其实我觉得香港已经好得咯,受之无愧喇。。。6uX6B7CX0o;?2w;[h
如果你地黎过马来西亚,我捻你会同我都有一定既捻法:&n5R#F/s6Ax
[size=5][color=Red]香港干净到爆吖!!![/color][/size]uZ A*D4Y3\O(R

&BrLAI&A(~ 我觉得香港人好有纪律,无话周街有人扔垃圾,"[1AP Z-wo-V-|l
我捻马来西亚最多既就系街上d垃圾!!!!

ricky2004 發表於 2006-12-5 01:35 PM

你睇我好,我睇你好啦!8s ^)_7Jk0^

}JIc5_(Z 各地都有唔同嘅特色同生活指數,#hp0jRmU&U!b1T
香港都唔算好貴,]lj#Dt CTtZ0G
有機會去日本同英國旅行,%M(nq$|6`
你就知咩嘢叫勁貴!

Maxson85 發表於 2006-12-5 02:19 PM

[quote]Originally posted by [i]ricky2004[/i] at 2006-12-5 01:35 PM:-X(ij.D.@,EI b8K
你睇我好,我睇你好啦!,I,Xv3D3V0MX q?[&m
I\.[$ZKx8f9XW
各地都有唔同嘅特色同生活指數,
'k$[&^+^$qYowQwW"n 香港都唔算好貴,
W;o6kYo 有機會去日本同英國旅行,m1z.H7g3\en+sb
你就知咩嘢叫勁貴! [/quote]
"FFU-k}6csu np
i6z8TIv :D甘又系。。。。8{ }#F/RgC&_7q
其实我只系将马来西亚既消费同香港既消费作比较喈。。。

BeachBoy 發表於 2006-12-5 09:32 PM

[size=6][color=Navy]多謝會員 Maxson85 對香港的支持&欣賞 :clap: :clap: :clap:
KU4S)N T yT'g @4{icL B$HT
特別獎勵分 @ #8 :P[/color][/size]

vv1668vv 發表於 2006-12-5 09:37 PM

玩得開心就好了。。。有機會請再光臨香港。:clap:
u#Me-}_:N+[ M wW)]IhW
其實 小弟對 馬來西亞 同 新加坡 都很感興趣。。
1~3g#l(`| 想知道更多。。希望可以向你請教請教。。
[/jy!z5R [ :haha:

Maxson85 發表於 2006-12-5 11:50 PM

[quote]Originally posted by [i]BeachBoy[/i] at 2006-12-5 09:32 PM:
Rw!g9q3~?~ [size=6][color=Navy]多謝會員 Maxson85 對香港的支持&欣賞 :clap: :clap: :clap:A L-vU%cw+` s

&myu E_H4J&BZUv 特別獎勵分 @ #8 :P[/color][/size] [/quote]9Is \5ny'o
h Vz7u+?ZF;q9A
:clap:多谢晒[b][u]BeachBoy[/u][/b]版主既特別獎勵分!!!:clap:

Maxson85 發表於 2006-12-6 12:05 AM

[quote]Originally posted by [i]vv1668vv[/i] at 2006-12-5 09:37 PM:
.fXg#{] 玩得開心就好了。。。有機會請再光臨... [/quote]:Bo4a["z"hR-A ]1Z

Z0k#H,T%s(vS*U(tp 我会既!!!
~$j9W!q2G1n 8W t2Z$u4[ ?WK4a
“I will be back !!!”:D _q Ot*v0K$^bU

^PE;D7Ph;KLO 其实如果你黎马来西亚咧,都系黎食既喈!
w;W:zCp9?rZ$d 讲真,马来西亚d景就无香港好喇!
Q ~G*`"@?` 要睇马来西亚夜景就要去吉隆坡塔,
5wMX)K.Ltdf 上边望落黎可以睇到大部分吉隆坡市。。。
^ p YNx:h 其实马来西亚都系多美食出名(可能唔够香港多),w+iIbIyzr |G
但胜在够地道,又平又靓又正!
+QnOm P&{z!@/p0E6[*i
D,t t0[s i(a 雪隆区:
*Ch9e`$\ Y 加映- Kajang satey(莎爹)好抵好大串架,
4h+Y)q-ukm w 港币$12=马币RM 6 (鸡肉价)有十串。。。Nv8[ J2G]S6iQs
可以选择兔肉、牛肉同羊肉。。。
qY#K IG9e5H"V (马来西亚系回教国,所以系马来人地方系无猪肉食架!记住啊!!)P#eO5vnn/f

,M#PTQ-i\AB k 甲洞- Kepong 肉骨茶,甲洞最出名肉骨茶,有机会黎到就试吓。。。 g,PJ _4H1I~~
S/]2uM6IT eB
但系如果你真系要黎之前,我建议你先做好心理准备,
RU&m/K ei7Q 匿度又热又肮脏,有时仲会落雨架,落雨不方便旅游吖嘛!9{ a+a;mr&}

%B bE5UxD 新加坡就好d,起码够干净!
;G? W{!D&R7R-cq1P 食野价钱应该同香港一样。。。
r F"r {;OJh 我以前去过圣淘沙,有一个狮头鱼身像系度架。。。TF/L&N:Au
不过我就觉得新加坡麻麻地好玩咯~1OldqUv

P;kof-z'N L#c * ps/:香港人食面、河粉、赖粉等等都系清汤既,马来西亚有一种食法叫“干捞”,m!j8n&f:Q'Y Zg
          用酱油猪油等捞到黑黑地,好食过清汤!!+@-O x{]:_'n/Lm
          仲有试埋咖哩汤,同香港果种唔同架,好香架! { K#wV lU,|;d\2P
)v3{[}8u
[[i] Last edited by Maxson85 on 2006-12-6 at 12:20 AM [/i]]

d228216 發表於 2006-12-6 12:14 AM

[quote]Originally posted by [i]Maxson85[/i] at 2006-12-4 12:40 AM:
cWZ z2{f6A [b]一百个人有“99个半”都好有礼貌[/b]... [/quote]S#t|S-t%e&P)n"]
你見到半個沙灘仔:D

d228216 發表於 2006-12-6 12:17 AM

[quote]Originally posted by [i]Maxson85[/i] at 2006-12-5 01:06 PM::K F1u/GD*w*j
Xv1OuK#]g,[$k

*Eed)E~3Qb;?3S 回複#10+#11:
5U(SN%[`Ui L 无话周街有人扔垃圾 [/quote]KdtW'vK

{x9Od&b\ 罰款1500大元:D 馬仔750

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.