我番左黎喇。。。
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=130914&fpage=1&highlight=&page=3[/url]Ja'D&P4BZi
我之前开左个 post “小弟下个礼拜到香港旅游。。。”f'l;lsx
家吓我番左黎马来西亚喇!!!
香港真系好干净,我匿几日系街上一件垃圾都无见到,
一百个人有“99个半”都好有礼貌,服务态度又好,.Ea O1e g#^O Q_&E
效率又高,又勤力,咩都好好。。。只系有一样野衰!!!!
衰咩咧?!
就系衰消费太高!!!
尤其系食野啊!一碗白饭港币15。。。Nz%U-f)K)UaB
我同我d屋企人见到个餐牌都 O 晒嘴。。。。8HZq@DnCc
点解 O 晒嘴?
因为系马来西亚一碗白饭顶多系马币1元,即系港币2!
无怪得你地香港人成日话“怕你怕米贵”,原来真系好贵!!!
E#w:`kR
所以你地真系好好野,小弟我真系佩服到五体投地!!! [quote]Originally posted by [i]Maxson85[/i] at 2006-12-4 12:40 AM:5V'nGI.x
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=130914&fpage=1&highlight=&page=3[/url]
'l!Z"y/hxl)`
我之前开左个 post “小弟下个礼拜到香港旅游。。。”Yt z.M.DD;t
家吓我番左黎马来西亚喇!!!RZu)ti$b)W
香港真系好干净,我匿几日系街上一件垃圾都无见到,]^#A flk'}z}
一百个人有“99个半”都好有礼貌,服务态度又好,4s ge+f"r/U1y V}!~
效率又高,又勤力,咩都好好。。。只系有一样野衰!!!!
衰咩咧?!AY7e ro @9qUs
就系衰消费太高!!!(Vg~ _3^FS
尤其系食野啊![size=5][color=Red]一碗白饭港币15[/color][/size]。。。(K}e AZk
我同我d屋企人见到个餐牌都 O 晒嘴。。。。h9xg._g:oQ1GoI
点解 O 晒嘴?[;L'\+L6U2z
因为系马来西亚一碗白饭顶多系马币1元,即系港币2!
无怪得你地香港人成日话“怕你怕米贵”,原来真系好贵!!!
/BwQ6R k
所以你地真系好好野,小弟我真系佩服到五体投地!!![/quote]
邊樹食 :confused::confused::confused:;JD7NM r0Q5^B Q
有冇影香港的風景相 :P2k'yP8A:~OB
[[i] Last edited by BeachBoy on 2006-12-4 at 01:10 AM [/i]] [quote]Originally posted by [i]BeachBoy[/i] at 2006-12-4 12:53 AM: