娛樂滿紛 26FUN's Archiver

littlepig 發表於 2006-12-13 02:36 AM

新股金句

近期全民皆新股,紙醉金迷下,網友亦有不少關於新股的金句:
|,l4W+?Q@
0THv_(F7\rm/K
6IJr(Un "唔理佢好醜,最緊要一手7u;nw~vTWGI
唔理公司做乜 , 抽到就有金執dW$L;g2V b5z-`
有新股、冇貧苦
A&m-P m;x$[Q` 新股有一手, c9都變特首g.p#|8r CNm!n
抽中煤, 唔會霉
,uH'hxQ r!c0SR 新股唔怕多, 抽到笑呵呵, 高位放鬼左, 今晚去高歌d(]!f8N jM3h!v#j8_
隻隻新股中一手,唔駛返工早D抖
w(DI'H7D 新股不断抽,生活永無憂
2bI}| SZw!y 抽到新股洗定手, 鮑參翅肚漱定口-bg9b#g8^{$}+TZ;F m,C
新股中一手,有茶有飯兼有酒s}(k3Z(NH,h
斷估不如抽新股................ f(g+Rtc/\
1手民安,國泰民安-We%t,{ O H{}6|
新股抽唔到一手,心情總係戇狗狗
z'y(j BM-R6l+I 一手中通賺三千,全港師奶也瘋顛
NiS|9W7|4X3i3z*\ 新股中1手,5駛灘大手"5hRe%f%Y U {T

~*S5]-mwh 希望抽到新股的朋友,唔駛坐艇啦

magic 發表於 2006-12-13 10:54 AM

最緊要一手:good:

王晶 發表於 2006-12-13 11:51 AM

的確 睇番 10隻新股 8隻都有得賺 x5V g&B"FKJ)V-?4T
漁翁撒網咁抽都幾和味 如果夠彈藥既話

BeachBoy 發表於 2006-12-13 08:02 PM

新股過後 ~~~ 隨時 ;)+I8^ VHKs7m Y3N

LuDijY-G 危險響號了 :crybye:

littlepig 發表於 2006-12-13 11:54 PM

[quote]Originally posted by [i]BeachBoy[/i] at 2006-12-13 08:02 PM:
Bi"K.^^/U$K*] ] 新股過後 ~~~ 隨時 ;)/n&g~/[b0B idi'k-|

jS,\;D3M4q 危險響號了 :crybye: [/quote] ZY$wk4i0L[An"]

nBw Ob0Z 同意,所以我早已部署明天賺埋最後一筆後,沽晒d股,除煤氣外,全部轉晒現金
~GV:{hH;H{ %c1Sk2v5qM!L7U
邊有可能隻隻新股都升,總有一隻蝕本,到時就係泡沬爆破既開始

locklock 發表於 2006-12-14 12:15 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.