新股金句
近期全民皆新股,紙醉金迷下,網友亦有不少關於新股的金句:"唔理佢好醜,最緊要一手7u;nw~vTWGI
唔理公司做乜 , 抽到就有金執dW$L;g2V b5z-`
有新股、冇貧苦
新股有一手, c9都變特首g.p#|8rCNm!n
抽中煤, 唔會霉
新股唔怕多, 抽到笑呵呵, 高位放鬼左, 今晚去高歌d(]!f8N jM3h!v#j8_
隻隻新股中一手,唔駛返工早D抖
新股不断抽,生活永無憂
抽到新股洗定手, 鮑參翅肚漱定口-bg9b#g8^{$}+T Z;F m,C
新股中一手,有茶有飯兼有酒s}(k3Z(NH,h
斷估不如抽新股................ f(g+Rtc/\
1手民安,國泰民安-We%t,{O H{}6|
新股抽唔到一手,心情總係戇狗狗
一手中通賺三千,全港師奶也瘋顛
新股中1手,5駛灘大手"5hR e%f%Y U{T
希望抽到新股的朋友,唔駛坐艇啦 最緊要一手:good: 的確 睇番 10隻新股 8隻都有得賺x5V g&B"FKJ)V-?4T
漁翁撒網咁抽都幾和味 如果夠彈藥既話 新股過後 ~~~ 隨時 ;)+I8^ VHKs7m Y3N
危險響號了 :crybye: [quote]Originally posted by [i]BeachBoy[/i] at 2006-12-13 08:02 PM:
新股過後 ~~~ 隨時 ;)/n&g~/[b0Bidi'k-|
危險響號了 :crybye: [/quote]Z Y$wk4i0L[An"]
同意,所以我早已部署明天賺埋最後一筆後,沽晒d股,除煤氣外,全部轉晒現金
%c1Sk2v5qM!L7U
邊有可能隻隻新股都升,總有一隻蝕本,到時就係泡沬爆破既開始 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
頁:
[1]