娛樂滿紛 26FUN's Archiver

magic 發表於 2006-12-13 06:16 PM

支持 聖誕 正名為 耶誕

反對西方 宗教 入侵  拿出東方人的骨氣..支持 聖誕 正名為 耶誕...
B N/gK7s]
6lEY y&?,Az;gK 東方大把聖人..他..耶穌先生...只是洋人的聖人...唔關我地事..:mad:

我‧愛‧你 發表於 2006-12-13 06:51 PM

你冇野呀:sleep:

SCM 發表於 2006-12-13 08:04 PM

[quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2006-12-13 06:16 PM:nf,A/qeN;y
反對西方 宗教 入侵  拿出東方人的骨氣..支持 聖誕 正名為 耶誕... U K5E'V~$_ZK7j+d z

zTeBO2@A 東方大把聖人..他..耶穌先生...只是洋人的聖人...唔關我地事..:mad: [/quote]4pt!~)mXw]
世界性既節日 唔好咁講
;T(g C,O$b Qu{s@ 香港好多基督徒 所以唔會唔關我地事 W"DHE9| P @-A
如果好似你咁講既話 1a8fbL?qQ1z7B
耶穌唔係洋人既聖人F mIg^
而只係以色列人(猶太人)既聖人
'tz3N%}f EU7nPz_
[[i] Last edited by SCM on 2006-12-13 at 09:43 PM [/i]]

朗尼囡 發表於 2006-12-13 09:18 PM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2006-12-13 08:04 PM:
FN0|Am hef6m i rP:\+P1j,l6y F
世界性既節日 唔好咁講
rA4{(?}$f4g Pi[3C 香港好多基督徒 所以唔會唔關得地事
P!T.fb*sa/z%[ 如果好似你咁講既話 /IVFlelj#L&m'U
耶穌唔係洋人既聖人
2a;w&aQ9|2h.R 而只係以色列人(猶太人)既聖人 [/quote]
KlfU^4Jn#t iU\ [3ng/h&C

FmX&i;RAE 有見地!!!:good:
`B6qaT :clap::clap::clap::clap:

我愛章小慧 發表於 2006-12-13 09:37 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

SCM 發表於 2006-12-13 09:42 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2006-12-13 09:37 PM:
g zB5F+@k4N i` "N!E3b/\BbN
順便一提 , 台灣是叫 耶誕 的~~ [/quote]
o#P Yro0xx.W&}}_ 講起好似係 我成日睇d台灣人譯既書都係叫耶誕

SCM 發表於 2006-12-13 09:43 PM

[quote]Originally posted by [i]朗尼囡[/i] at 2006-12-13 09:18 PM:&ak!nva N;N~9Y,F4K
zK&~0`&H&E v
'~ O$uH$^!o|+DBs
E;Ow/A/l;q?4`2}
有見地!!!:good:)B)Ve`s9v%f8t"s
:clap::clap::clap::clap: [/quote] SSs` ww
多謝朗尼姐:kiss::clap:

衰貓 發表於 2006-12-13 09:48 PM

[quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2006-12-13 18:16:,Ih7]iEGnw dr@
反對西方 宗教 入侵  拿出東方人的骨氣..支持 聖誕 正名為 耶誕...)k9xY i]4m)_`7^U
.U ~wyMI2k]
東方大把聖人..他..耶穌先生...只是洋人的聖人...唔關我地事..:mad: [/quote]
x0Y,sS6~0\,fv
/zw`@P6A}f 如果,你真係覺得唔關你事既話,咁無論係叫聖誕節定耶誕節都好,似乎都與你扯唔上任何關係,係咪?如果,你真係覺得唔關你事既話,咁,聖誕節你就不要大事慶祝又或借呢個節日去搞任何節目喇‧‧‧‧‧在外地,一樣很多外藉人仕信奉佛教,咁又是否代表外國人無骨氣呢?!^;K F BiO2W8W
這一個節日的真正意義,並不會因為名字不同了而有所改變,你個人喜歡將這個節日改作甚麽名字並不重要,但試想想,你因為這個節日而享受了幾多的假期?享受了幾多跟親朋相聚的快樂時光,在你享受的同時,是否也該對這個帶給你喜樂的節日尊重一點呢?S9aZ2x7m

KYs$I%Xh!IQ [[i] Last edited by 衰貓 on 2006-12-13 at 09:59 PM [/i]]

發表於 2006-12-13 11:57 PM

坦白講果日都唔係佢生日啦!理q佢乜誕Y:D

magic 發表於 2006-12-14 01:05 AM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2006-12-13 09:37 PM:
O_ @g+a;sl
u jd n4x+H`]&u;Y t 順便一提 , 台灣是叫 耶誕 的~~ [/quote]
(wz/O~3Hy k 是嗎??:eek:....

magic 發表於 2006-12-14 01:09 AM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2006-12-13 11:57 PM:"L@+?$yh%wfE L
坦白講果日都唔係佢生日啦!理q佢乜誕Y:D [/quote]/[ p V,r|
...(...但佢地最叻洗人腦...等你地不自覺咁信佢..入腦....wa.D洗腦手段.....:mad:)

magic 發表於 2006-12-14 01:19 AM

[quote]Originally posted by [i]衰貓[/i] at 2006-12-13 09:48 PM:
;F1hhJ` 6N yS ?rGat

1e1DV/W_1iI!V4} 如果,你真係覺得唔關你事既話,... [/quote]
E \ |N9J(b R&n;D} ........借[[喜樂]]來傳西式迷信毫無科學根的說法(以前幾多科學家畀西人教逼死!!!!).....西人教的洗腦功要小心,我以前去過...wawa..D人畀人洗左腦..係到發晒瘋跳舞..唱歌.嚇x死人...(己經好多有識之士中招,個個月奉獻...死未.:mad:)..

衰貓 發表於 2006-12-14 01:38 PM

[quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2006-12-14 01:19:*tt\+{N.oqJ?
@Z0v'mh
........借[[喜樂]]來傳西式迷信毫... [/quote]7Ok/m!ek y~
_+X'ZM&R e1X

H\ {HB6SN 你最初既講法係"唔關我地事"嘛,既然你覺得唔關你"個人"事既,又何需去理會佢所想表逹既是何種思想呢?
l;T,j I~?\ { V "喜樂"只係一個簡單既詞語,就算沒有宗教信仰既人一樣可以有其喜樂既時候,如果只單憑"喜樂"兩個字就能"傳西式迷信或洗腦",咁這個宗教就真係厲害得緊要喇‧‧‧‧‧IP d8sEX4N4U
你覺得唔關你事,亦無謂深入去探討這個宗教既所想所思,但事實上,你又真係享受緊呢個宗教節日所帶給你既"快樂"啵,咁又代表啲咩呢,你唔喜歡這個節日,但又享受呢個節日所帶給你快樂,仲要將佢改埋名黎就你一個人,似乎好難講得通‧‧‧‧‧
U n"I]$gE!w6R*z [ 每樣事情都可以有好與唔好既一面,就如一把生果刀,你可以用黎切生果,亦有人用黎打劫,咁你可唔可以就話生果刀係一樣唔好既工具呢‧‧‧‧‧

magic 發表於 2006-12-14 02:48 PM

[quote]Originally posted by [i]衰貓[/i] at 2006-12-14 01:38 PM:B"yXN2U"lZ/\S
!sW^T6~&r'|#ho
"u.x(YN.I(kQ+d0E
!GV0Dn*[ _]X
你最初既講法係"唔關我地... [/quote] [;` |#h Hk)qP
...其實衣家好多西方人..信耶x先生的比例都減退了[比以前幾乎全民信耶x.天x]....3N ScHu9E4Ul
並開始不信他們的西人教...../EV(D!w.I#?7r
所以..大家己不大想提起耶x先生..Qe S#pT,v
[西人教會除外..因冇人信..就冇奉獻....即係冇$$.!!!...冇$$???..好大件事!!!!]..SI2w+El
...大家想提的..只是強調送禮的xx老人..Rj{WCf(b4E"gQ
不是...耶x先生....
#VZ(d#T%`!]-A .........不是嗎??
yj*H8s-}$Ta_C&~ 如今..此節日的快樂..是建築在..送禮之上..[或派對??] 己不是...他們的耶x先生..
4uB F!e c!n 但,西人教會自然唔想咁...因而不斷負隅頑抗..成日想借此[商品節]來傳西方迷信..
#N-j0?,{0U,F ..... ~wFB,W,L,Q%Y(\
作為東方人..我們最多可以接受..[商品節]....[派對節] ....+T5WabB!u9_a
xx節???
(p}8W ~gCQ 唔關我地事!!!|6Fc)a&[D
Re^$Vu-NO
想借此來傳西方迷信..???    {想下..佢地以前害死幾多指出 x經 是錯的科學家??}
WO+H$Aj$J|W6vm d?/f0WqnP c
no !!!!
"eU%N6l6q;J#CZ 7^ lz t!i!a
:mad:'jy2H;~f.L3aTF?
RuzQ ?5k
[[i] Last edited by magic on 2006-12-14 at 02:49 PM [/i]]

衰貓 發表於 2006-12-14 04:03 PM

點解要用xx?理性討論無需要喎,無人會秋後算帳,放心‧‧‧‧‧0Yk}5hwy @ ]s
少咗外藉人仕信基督教或天主教,無關係啵,同樣多咗華人信呢兩個宗教,少咗華人信佛教‧‧‧‧‧#~7gNB d)@
"聖誕老人",固名思義,無聖誕節,就無呢個送禮物既老人,你強行將呢樣嘢分開黎講,咁無得講‧‧‧‧‧NV k e-Fk9jE3Axx
"奉獻",佛教同樣有添"香油",無咗香油錢,典可以起咁多"金碧輝煌"既佛寺呢?有何分別?‧‧‧‧‧
"gg+}1W O%v 現世有幾多人仲記得聖誕節係記念乜水?相信你在聖誕假期玩得興高彩烈既時候,應該都無諗過,仲會記得呢個宗教害死幾多科學家?你開既topic似乎並唔係想講呢樣嘢啵‧‧‧‧‧而你咁唔喜歡這個宗教,應該連帶這個宗教既節日都應該唔參與係咪?咁,你係咪應該係聖誕節番工呢?‧‧‧‧‧1VK_1Q ?ki'R
講到迷信,你有何証據証明佛教並非導人迷信呢,難道你親眼見過佛祖?
'T!@4K'mZk:i&_%P 甚麽宗教都會有害群之馬,令用宗教名義做不義之事,就正如我之前所提既生果刀例子一樣,每樣事情既結果是好是壞都好取決是放在甚麽人手上‧‧‧‧‧^{;pHv8q:\
利益申報,本人並非基督徒或天主教徒,亦非討厭佛教,只是覺得凡事都應該從多方面去細心觀察方才下定論‧‧‧‧‧佛誕假我放,聖誕假我一樣會放‧‧‧‧‧:|1P8Xe2OAW

!I+Zj3x7^#nE [[i] Last edited by 衰貓 on 2006-12-14 at 04:05 PM [/i]]

magic 發表於 2006-12-14 06:09 PM

[quote]Originally posted by [i]衰貓[/i] at 2006-12-14 04:03 PM:;[&I#YwZn _9DU
點解要用xx?理性討論無需要喎,無人... [/quote]
a N#Qr2}E ......我幾時講過佛教??..
Qjq8d BIM8M)_(K#q"@ 其他教怎樣,不關此題事..不能說其他教如何..你又如何..隔離跳樓,唔通你又跟..??d9`y;u.O1Yr+LP WT
d.j1pX4_)j9_\
不過,東方宗教似乎冇乜逼死科學家的記錄...對嗎??
L?m+~ K)Nb3n? 亦冇乜侵略行動..對嗎??
(zER k-smD9[ E(E3Ul'R"Z
我只針對  "西方迷信"  不想他們再毒害世人....`s,QSxFr

W(~1[Cly;xG 還有..宗教...不能為有假放而信...
a ] f {\ an7P 所以  我會利用這假期..努力去叫人反"西方迷信" :D:D
d,E Mf l*v
1^2Q B d S%e [[i] Last edited by magic on 2006-12-14 at 06:16 PM [/i]]

SCM 發表於 2006-12-14 09:38 PM

[quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2006-12-14 01:09 AM:
U-}/V kU6}2P+@t,t r-R(bI*o| @dGH ]2^
...(...但佢地最叻洗人腦...等你地不自覺咁信佢..入腦....wa.D洗腦手段.....:mad:) [/quote]
vfEmw6fe4m:gM 你咁樣有少少抹黑成份wo

magic 發表於 2006-12-15 12:53 AM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2006-12-14 09:38 PM:2RZ&k8L:{b3f
9BG,ad`-]4Oe
你咁樣有少少抹黑成份wo [/quote]
1Yu6yB%oU R b+] ....不是抹黑...5j}c:H$dX e*jA
首先..`@|Nv tl
可去慍下料..睇下如想洗人腦..煽動群眾  ..有何方法???[C6Ek,R!K*d rQ
之後..p^-l0|~"Go E+a,^
再看 看佢地D手法...你就會明...
g^8biQ&s [..東方宗教甚少咁做..冇咁XX..]:mad:

qqwqqwqqw1 發表於 2006-12-15 03:22 AM

宗教就是控制思想,
!?.E#|4B-U 要統治一個組織(社會),就要有一套思想, P n p y0F#l5o%@3}X
我們就是被思想所控制,
\ ? Q ]+\Tb 控制思想就只有最頭果班人(有能力的人),
)?*r7kc n/H~ 你咁樣話要改人地既節日名,咁樣就係傳播自己既思想,
"H0f/R:Pul c#D1t!Qg 咁樣又同傳教既人又有咩分別,
:Bsm4Vq&]/tt 而且錯既又唔係本人(耶穌),係借佢個名攪事既人,MCaJ5uX-T
而且佢地都只係殺對佢地有害既人,對佢地來講係有益,EqwH-@G
真係殺人己自救,咁你殺定唔殺?
? Op6es (為左自己,殺?殺人有無錯先?你話係錯,不過都係要殺我無野好講...)
k;@0a$pIX 呢d野真係無話o岩定錯~而且殺人係錯呢個想法都只係社會控制我們既思想~
(TT:Ta}c6}t 錯同對既定意大體上都係社會給我們的,3n0LzF R;V5Tm
衣家又無咩野,聖誕未聖誕lor,節慶來遮,中秋,重陽,清明都係迷信啦,唔通又要反佢咩~Z G^TX HL$T1`
一反對思想,肯定會大亂~

magic 發表於 2006-12-15 10:41 AM

接受意見..改標題..

[quote]Originally posted by [i]qqwqqwqqw1[/i] at 2006-12-15 03:22 AM: ?Dro7k+h%R1r1_ U
宗教就是控制思想,
X|&LhA7C{5{t 要統治一個組織(... [/quote]
W9u$a3Qk 有D道埋...
4Mk N ~L+`%lV 咁我要改題...b+T2h7F xSsi8j
改成....支持用 台灣 叫法...[[耶誕節]]...
gQqg"cE#gH :P:D

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.