娛樂滿紛 26FUN's Archiver

magic 發表於 2006-12-13 06:16 PM

支持 聖誕 正名為 耶誕

反對西方 宗教 入侵  拿出東方人的骨氣..支持 聖誕 正名為 耶誕...o6@Ug*iN

7rN;bT @j0^QVe1c 東方大把聖人..他..耶穌先生...只是洋人的聖人...唔關我地事..:mad:

我‧愛‧你 發表於 2006-12-13 06:51 PM

你冇野呀:sleep:

SCM 發表於 2006-12-13 08:04 PM

[quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2006-12-13 06:16 PM:np,X#bT k2KD
反對西方 宗教 入侵  拿出東方人的骨氣..支持 聖誕 正名為 耶誕...
*dD V2F2GQ qH y$~ m^x#{'m2w
東方大把聖人..他..耶穌先生...只是洋人的聖人...唔關我地事..:mad: [/quote]Dg Vo"}7{4T
世界性既節日 唔好咁講
"?x;z b E(o 香港好多基督徒 所以唔會唔關我地事
/nO0w vRxY O9m 如果好似你咁講既話 *U&P g2A2mJPZ
耶穌唔係洋人既聖人i`-^.S0W
而只係以色列人(猶太人)既聖人?f'`o wT/j4Mr'L

H.g1C1c8j3Qt[MF [[i] Last edited by SCM on 2006-12-13 at 09:43 PM [/i]]

朗尼囡 發表於 2006-12-13 09:18 PM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2006-12-13 08:04 PM:
%DKp Gv.K t!E5X)k LJ-Z7^
世界性既節日 唔好咁講
-m3R4^5b1Q P 香港好多基督徒 所以唔會唔關得地事[/u&F7Up+m9r8@ B
如果好似你咁講既話 _M!Wz\t.s
耶穌唔係洋人既聖人 zKdVbr3q*_b
而只係以色列人(猶太人)既聖人 [/quote]
? \D m"{Tx{ (^7CGx9W

B1OK*X"J,qWQk 有見地!!!:good:
;g+["[)\8}b&p&` :clap::clap::clap::clap:

我愛章小慧 發表於 2006-12-13 09:37 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

SCM 發表於 2006-12-13 09:42 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2006-12-13 09:37 PM:
Du`t J)jJt8g5N+wv ^K6Yo;ZK%v%|]l/iG
順便一提 , 台灣是叫 耶誕 的~~ [/quote] F|3a.h d*v~;k
講起好似係 我成日睇d台灣人譯既書都係叫耶誕

SCM 發表於 2006-12-13 09:43 PM

[quote]Originally posted by [i]朗尼囡[/i] at 2006-12-13 09:18 PM:#Jv mej-znH

h j+VA-p0c _
6H"c$w:ei feq:A b'bl7u
有見地!!!:good:
b0W6_jR~/}(u*] :clap::clap::clap::clap: [/quote]r/Wpd/z g&Xmv"[vQ
多謝朗尼姐:kiss::clap:

衰貓 發表於 2006-12-13 09:48 PM

[quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2006-12-13 18:16:
Mt&j)^ M$?6h.u 反對西方 宗教 入侵  拿出東方人的骨氣..支持 聖誕 正名為 耶誕...
?A D#QX#P 1S'ay6iS3Rh
東方大把聖人..他..耶穌先生...只是洋人的聖人...唔關我地事..:mad: [/quote]*R^V J d G)WWo] [

O;\ hI2^ P&@!I 如果,你真係覺得唔關你事既話,咁無論係叫聖誕節定耶誕節都好,似乎都與你扯唔上任何關係,係咪?如果,你真係覺得唔關你事既話,咁,聖誕節你就不要大事慶祝又或借呢個節日去搞任何節目喇‧‧‧‧‧在外地,一樣很多外藉人仕信奉佛教,咁又是否代表外國人無骨氣呢?
@ NX5O:R6U GX%[ 這一個節日的真正意義,並不會因為名字不同了而有所改變,你個人喜歡將這個節日改作甚麽名字並不重要,但試想想,你因為這個節日而享受了幾多的假期?享受了幾多跟親朋相聚的快樂時光,在你享受的同時,是否也該對這個帶給你喜樂的節日尊重一點呢?R `v;_Rwi+ti+KZh

H'^@8[/}6C2y9M [[i] Last edited by 衰貓 on 2006-12-13 at 09:59 PM [/i]]

發表於 2006-12-13 11:57 PM

坦白講果日都唔係佢生日啦!理q佢乜誕Y:D

magic 發表於 2006-12-14 01:05 AM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2006-12-13 09:37 PM:
1i2?f#_8^w+s,L@%G Vtk:NK
順便一提 , 台灣是叫 耶誕 的~~ [/quote],{[8|_fD2FB2~
是嗎??:eek:....

magic 發表於 2006-12-14 01:09 AM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2006-12-13 11:57 PM:
J.Q_!x~Q|?^;i#[ 坦白講果日都唔係佢生日啦!理q佢乜誕Y:D [/quote]yp.G/Y"z1QPP
...(...但佢地最叻洗人腦...等你地不自覺咁信佢..入腦....wa.D洗腦手段.....:mad:)

magic 發表於 2006-12-14 01:19 AM

[quote]Originally posted by [i]衰貓[/i] at 2006-12-13 09:48 PM:9I c,v/h9u!E

I Xd'vvM1ZL6W/d
*\qPj~!R 如果,你真係覺得唔關你事既話,... [/quote]o'x9s7` YA5[
........借[[喜樂]]來傳西式迷信毫無科學根的說法(以前幾多科學家畀西人教逼死!!!!).....西人教的洗腦功要小心,我以前去過...wawa..D人畀人洗左腦..係到發晒瘋跳舞..唱歌.嚇x死人...(己經好多有識之士中招,個個月奉獻...死未.:mad:)..

衰貓 發表於 2006-12-14 01:38 PM

[quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2006-12-14 01:19:AL;m?7v
OW%D$U(`/v:[E
........借[[喜樂]]來傳西式迷信毫... [/quote],kz8w [ e}M_bH
z+YAA O*wK)M-bjF

x2wH fH%V 你最初既講法係"唔關我地事"嘛,既然你覺得唔關你"個人"事既,又何需去理會佢所想表逹既是何種思想呢?
t(ry n;c8}1^ "喜樂"只係一個簡單既詞語,就算沒有宗教信仰既人一樣可以有其喜樂既時候,如果只單憑"喜樂"兩個字就能"傳西式迷信或洗腦",咁這個宗教就真係厲害得緊要喇‧‧‧‧‧
j(sbo*r/J{T;_ 你覺得唔關你事,亦無謂深入去探討這個宗教既所想所思,但事實上,你又真係享受緊呢個宗教節日所帶給你既"快樂"啵,咁又代表啲咩呢,你唔喜歡這個節日,但又享受呢個節日所帶給你快樂,仲要將佢改埋名黎就你一個人,似乎好難講得通‧‧‧‧‧
c#VXfnEH9V 每樣事情都可以有好與唔好既一面,就如一把生果刀,你可以用黎切生果,亦有人用黎打劫,咁你可唔可以就話生果刀係一樣唔好既工具呢‧‧‧‧‧

magic 發表於 2006-12-14 02:48 PM

[quote]Originally posted by [i]衰貓[/i] at 2006-12-14 01:38 PM:
,a)\ Q'z9L\ Tr h j Ge A)O`t0d]

`Hq:Bz3Fv&w3L/A
a ^V({+U 你最初既講法係"唔關我地... [/quote]y(E5Q7M'~1V&e
...其實衣家好多西方人..信耶x先生的比例都減退了[比以前幾乎全民信耶x.天x]....
3hOvM C9sPNLW 並開始不信他們的西人教.....:V FYI9TS
所以..大家己不大想提起耶x先生..-P K&H%V n
[西人教會除外..因冇人信..就冇奉獻....即係冇$$.!!!...冇$$???..好大件事!!!!]..,z(~0B)fXB/[0p@.[
...大家想提的..只是強調送禮的xx老人..
%k#X\/_8VZ 不是...耶x先生....
b#[.X!s-[&d){e,X .........不是嗎??(m/C(p8tDR7nA
如今..此節日的快樂..是建築在..送禮之上..[或派對??] 己不是...他們的耶x先生..Mf?IIo~N%l
但,西人教會自然唔想咁...因而不斷負隅頑抗..成日想借此[商品節]來傳西方迷信..lox!nl0g
.....
sz1tu^kt*Kh 作為東方人..我們最多可以接受..[商品節]....[派對節] ....O}!Gh\K9| G
xx節???
4?SI/v:ZcT LQ 唔關我地事!!!O7s Jl*g Dx7[

TI ByY7p8P 想借此來傳西方迷信..???    {想下..佢地以前害死幾多指出 x經 是錯的科學家??}a|n5e$K

(xi L6_n#ip\ no !!!!
K(X1B-x@,w8z
T_/V~h%{ :mad:n8utd }W6U_j'y C~i2e
K#nl.Cr$I0QM
[[i] Last edited by magic on 2006-12-14 at 02:49 PM [/i]]

衰貓 發表於 2006-12-14 04:03 PM

點解要用xx?理性討論無需要喎,無人會秋後算帳,放心‧‧‧‧‧)V.rmqi+h]D.j
少咗外藉人仕信基督教或天主教,無關係啵,同樣多咗華人信呢兩個宗教,少咗華人信佛教‧‧‧‧‧
3bUm)w|2T`T6K "聖誕老人",固名思義,無聖誕節,就無呢個送禮物既老人,你強行將呢樣嘢分開黎講,咁無得講‧‧‧‧‧
e#M1^#T)][ B,kM "奉獻",佛教同樣有添"香油",無咗香油錢,典可以起咁多"金碧輝煌"既佛寺呢?有何分別?‧‧‧‧‧
K#v9]"JI(Km8g'm` 現世有幾多人仲記得聖誕節係記念乜水?相信你在聖誕假期玩得興高彩烈既時候,應該都無諗過,仲會記得呢個宗教害死幾多科學家?你開既topic似乎並唔係想講呢樣嘢啵‧‧‧‧‧而你咁唔喜歡這個宗教,應該連帶這個宗教既節日都應該唔參與係咪?咁,你係咪應該係聖誕節番工呢?‧‧‧‧‧
9{2J(i]D5{ 講到迷信,你有何証據証明佛教並非導人迷信呢,難道你親眼見過佛祖?
~s[)A x%x_ 甚麽宗教都會有害群之馬,令用宗教名義做不義之事,就正如我之前所提既生果刀例子一樣,每樣事情既結果是好是壞都好取決是放在甚麽人手上‧‧‧‧‧tG:I u.G/f,TCMW
利益申報,本人並非基督徒或天主教徒,亦非討厭佛教,只是覺得凡事都應該從多方面去細心觀察方才下定論‧‧‧‧‧佛誕假我放,聖誕假我一樣會放‧‧‧‧‧
MDx5q g!}T
q3o7o1\ kZto [[i] Last edited by 衰貓 on 2006-12-14 at 04:05 PM [/i]]

magic 發表於 2006-12-14 06:09 PM

[quote]Originally posted by [i]衰貓[/i] at 2006-12-14 04:03 PM:
}EL8P2Mr 點解要用xx?理性討論無需要喎,無人... [/quote]
t.|/S0D*] ......我幾時講過佛教??..+F C"r}y"b
其他教怎樣,不關此題事..不能說其他教如何..你又如何..隔離跳樓,唔通你又跟..??Le,tE6I
D)Y$Ie[U |-iN%D"l
不過,東方宗教似乎冇乜逼死科學家的記錄...對嗎??
*g&z${C c }YD)w/E7B 亦冇乜侵略行動..對嗎??
+Ya+[ rl m+Z6Z0Q%o[x+tD7S,m~4Tw-s/T
我只針對  "西方迷信"  不想他們再毒害世人....7j9@o G T.Tsi

"v]4O WN,K}1R 還有..宗教...不能為有假放而信..._V c3Xn/{5\$t
所以  我會利用這假期..努力去叫人反"西方迷信" :D:D
5Iv:~[(u_RY b F}1?L^F
[[i] Last edited by magic on 2006-12-14 at 06:16 PM [/i]]

SCM 發表於 2006-12-14 09:38 PM

[quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2006-12-14 01:09 AM:
{}i6}&r T3e5~ B1p J Pc!Q7YQp
...(...但佢地最叻洗人腦...等你地不自覺咁信佢..入腦....wa.D洗腦手段.....:mad:) [/quote]d-s ^;s,E4cnH3O^
你咁樣有少少抹黑成份wo

magic 發表於 2006-12-15 12:53 AM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2006-12-14 09:38 PM:C8M*ngZ8S

$_2BituY&Q 你咁樣有少少抹黑成份wo [/quote]-GuQB$k],z#}yv
....不是抹黑...
E(]ddc 首先..
;I'H1d:Y#v*x 可去慍下料..睇下如想洗人腦..煽動群眾  ..有何方法???3_4^i8dL-p|2S
之後..
TbR1PSAR 再看 看佢地D手法...你就會明...
:aGp lj2QBm [..東方宗教甚少咁做..冇咁XX..]:mad:

qqwqqwqqw1 發表於 2006-12-15 03:22 AM

宗教就是控制思想,oN+L;?D
要統治一個組織(社會),就要有一套思想,
$sd*m{(AW 我們就是被思想所控制,1u Hq3w!x5vJ B4q `*P4X:S
控制思想就只有最頭果班人(有能力的人),c0SI/C s3Nk-H(p
你咁樣話要改人地既節日名,咁樣就係傳播自己既思想,$p9JT'AU:~NR6^
咁樣又同傳教既人又有咩分別,6c.He b3\&wfmK,_x3B#p
而且錯既又唔係本人(耶穌),係借佢個名攪事既人,
a.rj7li%ym:s)E 而且佢地都只係殺對佢地有害既人,對佢地來講係有益,|q"?5uPE-b
真係殺人己自救,咁你殺定唔殺?g~p|/q-Q7c-QXpS y ]
(為左自己,殺?殺人有無錯先?你話係錯,不過都係要殺我無野好講...)8^K0s#OlE,h
呢d野真係無話o岩定錯~而且殺人係錯呢個想法都只係社會控制我們既思想~l#v,}g:C)T [6O
錯同對既定意大體上都係社會給我們的,.y C;PO]9b%n
衣家又無咩野,聖誕未聖誕lor,節慶來遮,中秋,重陽,清明都係迷信啦,唔通又要反佢咩~
X.nEJ8p)PU 一反對思想,肯定會大亂~

magic 發表於 2006-12-15 10:41 AM

接受意見..改標題..

[quote]Originally posted by [i]qqwqqwqqw1[/i] at 2006-12-15 03:22 AM:
|f8oTq0K9M#z 宗教就是控制思想,
Md&AH Fm _ 要統治一個組織(... [/quote]?2i(U M(J'k\;? a U
有D道埋...xX6{;Diq?WR
咁我要改題...)I_$n:eft%q7i
改成....支持用 台灣 叫法...[[耶誕節]]...
d[2D]~(vjp :P:D

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.