支持 聖誕 正名為 耶誕
反對西方 宗教 入侵 拿出東方人的骨氣..支持 聖誕 正名為 耶誕...o6@Ug*iN東方大把聖人..他..耶穌先生...只是洋人的聖人...唔關我地事..:mad: 你冇野呀:sleep: [quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2006-12-13 06:16 PM:np,X#bT k2KD
反對西方 宗教 入侵 拿出東方人的骨氣..支持 聖誕 正名為 耶誕...
y$~m^ x#{'m2w
東方大把聖人..他..耶穌先生...只是洋人的聖人...唔關我地事..:mad: [/quote]Dg Vo"}7{4T
世界性既節日 唔好咁講
香港好多基督徒 所以唔會唔關我地事
如果好似你咁講既話 *U&P g2A2mJPZ
耶穌唔係洋人既聖人i`-^.S0W
而只係以色列人(猶太人)既聖人?f'`owT/j4M r'L
[[i] Last edited by SCM on 2006-12-13 at 09:43 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2006-12-13 08:04 PM:
t!E5X)k LJ-Z7^
世界性既節日 唔好咁講
香港好多基督徒 所以唔會唔關得地事[/u&F7Up+m9r8@B
如果好似你咁講既話 _M!Wz\t.s
耶穌唔係洋人既聖人zKdVbr3q*_b
而只係以色列人(猶太人)既聖人 [/quote]
(^7CGx9W
有見地!!!:good:
:clap::clap::clap::clap: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2006-12-13 09:37 PM:
^K6Yo;ZK%v%|] l/iG
順便一提 , 台灣是叫 耶誕 的~~ [/quote]F|3a.h d*v~;k
講起好似係 我成日睇d台灣人譯既書都係叫耶誕 [quote]Originally posted by [i]朗尼囡[/i] at 2006-12-13 09:18 PM:#Jvmej-znH
f eq:A b'bl7u
有見地!!!:good:
:clap::clap::clap::clap: [/quote]r/Wpd/zg&Xmv"[vQ
多謝朗尼姐:kiss::clap: [quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2006-12-13 18:16:
反對西方 宗教 入侵 拿出東方人的骨氣..支持 聖誕 正名為 耶誕...
1S'ay6iS3Rh
東方大把聖人..他..耶穌先生...只是洋人的聖人...唔關我地事..:mad: [/quote]*R^VJ d G)WWo] [
如果,你真係覺得唔關你事既話,咁無論係叫聖誕節定耶誕節都好,似乎都與你扯唔上任何關係,係咪?如果,你真係覺得唔關你事既話,咁,聖誕節你就不要大事慶祝又或借呢個節日去搞任何節目喇‧‧‧‧‧在外地,一樣很多外藉人仕信奉佛教,咁又是否代表外國人無骨氣呢?
這一個節日的真正意義,並不會因為名字不同了而有所改變,你個人喜歡將這個節日改作甚麽名字並不重要,但試想想,你因為這個節日而享受了幾多的假期?享受了幾多跟親朋相聚的快樂時光,在你享受的同時,是否也該對這個帶給你喜樂的節日尊重一點呢?R `v;_Rwi+ti+KZ h
[[i] Last edited by 衰貓 on 2006-12-13 at 09:59 PM [/i]] 坦白講果日都唔係佢生日啦!理q佢乜誕Y:D [quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2006-12-13 09:37 PM:
Vtk:NK
順便一提 , 台灣是叫 耶誕 的~~ [/quote],{ [8|_fD2FB2~
是嗎??:eek:.... [quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2006-12-13 11:57 PM:
坦白講果日都唔係佢生日啦!理q佢乜誕Y:D [/quote]yp.G/Y"z1QPP
...(...但佢地最叻洗人腦...等你地不自覺咁信佢..入腦....wa.D洗腦手段.....:mad:) [quote]Originally posted by [i]衰貓[/i] at 2006-12-13 09:48 PM:9I c,v/h9u!E
如果,你真係覺得唔關你事既話,... [/quote]