娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pigcat 發表於 2006-12-16 03:53 PM

覺唔覺係天星示威ge人好無聊??

我好覺..
\r[8M X 都唔明點解d人咁無聊...
-h-c:Wu,W#T[1nt5Ah 個碼頭ja ma...
"pO,PfwRF"oD e?'y CjMo(u
不過呢個唔係main point...
|![$?@;I D main point係d人ge理由..4D]\^|7@
話咩同初戀情人第一次拍拖ge地方...
_;HQC4o-c4R 同老婆邂逅ge地方..等等...
e E9vk0v4UT.]%r
X8lfs/B0U 真係好笑
B&Y M[O 咁講ge話..
_$Tl f.@ i ln 全世界ge野乜都唔准拆...唔准變la?? jk,g*i;i3]l

F%?!S{@X 同埋..2d C+M4VZ6f:f
個鐘樓又唔係好耐歷史...
.}KpGV\NT 100年都冇
KhFP)T&lN/q 而且又唔係最原本果個...
4fA |%{H9D_ p#C.ain ` ^ G)~
仲有
K!C+`}qAs;` 人地講到明因為結構上ge問題...Aj4yAp}l)U
唔拆唔得8d!v)^+rc$t
你估政府真係食飽飯冇野做ek!WA0Q
係要勞師動眾拆la wor??
JB7oJ'dV
&h8D[N)K tRz 點解d人係咁頑固...
u;xq ?(r.x 係要將d普通事情政治化??!D,Z_2jC(tR
無聊!!:nogood::nogood::nogood:

locklock 發表於 2006-12-16 04:02 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

pigcat 發表於 2006-12-16 04:25 PM

[quote]Originally posted by [i]locklock[/i] at 2006-12-16 04:02 PM:y{Z ]ILfJ?
N3O R&j4[(HHw9{
其實政治討論區內已有相關討論,你... [/quote]
Q9] o&_5U {vm ok..thx:DuXelD6v/PA
:V&Bg#j SG
不過我想當茶餘飯後吹下水咁
0W8o VO8q? iA]U 果度有d人好篇激..
?f#|'Y$B,O 好煩...:nogood:

xylitol25 發表於 2006-12-16 07:20 PM

我個人十分支持示威人士,難道你們香港人對她沒有感情了嗎?真令我感到心痛:cry::cry::cry:

bwk0317 發表於 2006-12-16 09:37 PM

Theose 示威人士 are all idiots!
U2KHVX K AkzH1NPt5`
Why they did not protest 'earlier', that is, upon the govt. was deciding to demolish this Star Ferry pier?
5ODpBa.F1gL
E(ZQJfQR$T WHat they're requesting are a joke, without the real pier, what is the rubbish clock stands for?

au212001 發表於 2006-12-16 10:03 PM

我只係覺得我日做夜做..係咁返工, 累到差吾多死咁滯. :help:Y'p"bk2c
但示威d人可以好似吾洗返工咁, 去示威, 去同差佬肉博, 咁多精神....真令我羨慕:nogood:

ad911 發表於 2006-12-16 11:54 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-12-16 03:53 PM:,M@}w&EiD
我好覺..
&x`hRAk 都唔明點解d人咁無聊...
g!tA~1P:Z(W ... [/quote]~bE!zP9I

)W| qn]q$uDo are they are low B :naughty:

loklok117 發表於 2006-12-17 12:39 AM

我本來都對依件事無咩意見
%bQp xy{*]%s 因為香港好多依d人vF6@_*v:ZJ`-}(T
(長毛日日係立法會都有版你睇)GOH5}4P8Z.Y

(a!B(DA)c 但我留意到電視機果班[color=Blue]大學生年青人[/color]...:eek:&W{0nhkaj'f
我真係好想同佢地講: @9a9X%~8}1m
[color=Purple]如果放學放工無聊無野做
g9KX1H| 可以去打下球,跑下步
4Ld)H$q {c d-nP 有意義d既可以去做義工
$[ Wk8i4_z G,B 炎悶既可以上26fun同班傻佬片過+VzN#{ ~(l f7M
唔洗走去鐘樓扮傻仔大叫ar[/color]

pigcat 發表於 2006-12-17 01:48 AM

[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2006-12-17 12:39 AM:
~3q!J\BO 我本來都對依件事無咩意見
*I/\)Q1A8N\` 因為香港... [/quote]o"w!vkp~A3V
放sem break ma~~:D:D:D:DeSWeC6~
可能佢地果科唔洗exam...hahaUtc9K|'Jt&|0dC
or一早exam完
+vVK ~A]B} f
:m:x,TKz{ 我就揀左打機,睇書同上26fun..:good::good:

chicken 發表於 2006-12-17 10:39 AM

天星示威無聊2\$q)|_Z#W's6j"se
討論天星示威無唔無聊仲無聊...

pigcat 發表於 2006-12-17 01:58 PM

[quote]Originally posted by [i]chicken[/i] at 2006-12-17 10:39 AM:
z+T s} qs#m5O*CY 天星示威無聊*rfe+p5X
討論天星示威無唔無聊仲無聊... [/quote]
Zeo9WCCs)pW 特登re人地討論天星示威無唔無聊仲無聊中ge無聊...

Kian76 發表於 2006-12-17 04:09 PM

班人傻既,唔使討論吧??都唔知d人做乜要換床,訓番出世時訓既床咪得囉。癡線。

pigcat 發表於 2006-12-17 04:20 PM

[quote]Originally posted by [i]Kian76[/i] at 2006-12-17 04:09 PM:(Z-cwQ7F\.~$F
班人傻既,唔使討論吧??都唔知d人做乜要換床,訓番出世時訓既床咪得囉。癡線。 [/quote]J.Fm,bR)N
床???#wyKo,v
唔明巴打你講咩:P:P:P

dc209 發表於 2006-12-17 08:56 PM

我想佢快d拆 起d新野好過

Kian76 發表於 2006-12-18 01:47 AM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-12-17 04:20 PM:/B\P0^3d:x
5`:U/hna
床???
4c4I{5g0O9u2I~ 唔明巴打你講咩:P:P:P [/quote]3P/A)m:d'jX(@;g#^

d{ Kr H2[Y7w$I \ 佢地話咩結婚記念嘛,話唔可以拆人地既回憶,咁點解佢地又要換床訓呢??訓番一出世訓既o個張床咪算囉,你既誕生wor!!!咁都唔重要??

pigcat 發表於 2006-12-18 08:57 AM

[quote]Originally posted by [i]Kian76[/i] at 2006-12-18 01:47 AM:&t @eBCQ.H ]

e1M(WWp0Dw[
X0?3|"lt"T 佢地話咩結婚記念嘛,話唔可以拆人地既回憶,咁點解佢地又要換床訓呢??訓番一出世訓既o個張床咪算囉,你既誕生wor!!!咁都唔重要?? [/quote]lB`9{ pvze*IV
o..haha!!!
E9Z?Y2LoN%c2i yes~:D:D:D:D:D{4tQ J+X]!x,a%S
6~| Xnw
仲有L+O"[)Y6DU&E(XP
所有用過ge野都唔好掉Xv)r,PA
最好check下佢地有冇搬過屋:fight::fight:

Kian76 發表於 2006-12-18 10:11 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-12-18 08:57 AM:
3z#T@bO.g,b 6x3p9O7CA/?t4oOQ$v
o..haha!!! e7{|9yfZRs.m"Sq7x
yes~:D:D:D:D:D
+I*F"p;]F 2S8o6`p+Or;B
仲有
sB&F2Wu&E 所有用過ge野都唔好掉
l BVJ}{3Q0]%P%C4X 最好check下佢地有冇搬過屋:fight::fight: [/quote]e(h2WIS

jS f4v F#q#YGQ6{7@ 第一次文屎既廁紙,第一次黎M既M巾。好重要!!!哈哈!!
.Y'F~3d#Z(\7k/\K FSk7?7kLa!pt
我絕對相信廁紙同M巾重要過鐘樓,冇左鐘樓冇問題,但冇左廁紙同M巾就好大問題。;a }:DPu'nyr\
F C_!K+a8{9A
[[i] Last edited by Kian76 on 2006-12-18 at 10:12 PM [/i]]

cheshing_hk 發表於 2006-12-19 12:09 PM

都係撈d政治本錢咁啦....其實我都好懷疑班友拆之前幾個月有無人知....

MUSTANG610 發表於 2006-12-19 12:16 PM

支持啦,,,咁有價值

darkhunter 發表於 2006-12-19 03:06 PM

[quote]Originally posted by [i]cheshing_hk[/i] at 2006-12-19 12:09 PM:
r)`"bj~*`.cs 都係撈d政治本錢咁啦....其實我都好懷疑班友拆之前幾個月有無人知.... [/quote]
d.qf$u/u[;Dn
.ySHG(` []l"J d 大學生要考完試至有時間去示威
'r[jhM B&Y 好似呢幾曰佢地岩岩考完囉
`;N*?#gY V \VQ;?z4S%V
其實我地返工既邊有時間去諗示威架
O(]#C*Q[!sk*pV 唔返工邊有錢..

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.