娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pigcat 發表於 2006-12-16 03:53 PM

覺唔覺係天星示威ge人好無聊??

我好覺..2djSL?*l+N%b.]5l&P
都唔明點解d人咁無聊...]n8@y!k
個碼頭ja ma...
;aEf[3l?K -e/~ f,mGp d-jNt,c
不過呢個唔係main point...]dQv%d
main point係d人ge理由..
bh#{j'Hf^5e 話咩同初戀情人第一次拍拖ge地方...
T@bI o/g^9j 同老婆邂逅ge地方..等等...
*DB {-kaR|']n0~ (U+cg T4[
真係好笑uN,U7Po^w
咁講ge話..VD9A_g)d}
全世界ge野乜都唔准拆...唔准變la??i"x&M%Q:F9\

;J p ?1dl 同埋..
r!V NQ%L(} 個鐘樓又唔係好耐歷史...w Y0_@ N1_~1n(IJB%~
100年都冇
u/M z0[x:H,_%h m 而且又唔係最原本果個... {%Oe[3A(?3k*G2^
!h,i|su ]
仲有
Hx'}/jg v W 人地講到明因為結構上ge問題... Yg"Y nQU h;y m
唔拆唔得#Q&_2H_b
你估政府真係食飽飯冇野做 I;f%E8j#Q*] f
係要勞師動眾拆la wor??
}`(ME)S s b Z6i4N2b
點解d人係咁頑固...
G/t~)[c Q*O 係要將d普通事情政治化??\lG F&Pj Lv
無聊!!:nogood::nogood::nogood:

locklock 發表於 2006-12-16 04:02 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

pigcat 發表於 2006-12-16 04:25 PM

[quote]Originally posted by [i]locklock[/i] at 2006-12-16 04:02 PM:
.^3N h%s Z R'o k2S7@
-wHC0bc` 其實政治討論區內已有相關討論,你... [/quote]
hgm m8d1K$i0Q ok..thx:D
$~:QG {*]`K
{]Y(P2F'D 不過我想當茶餘飯後吹下水咁
+{B"O%@.uZ 果度有d人好篇激..l{6VK.~/pi
好煩...:nogood:

xylitol25 發表於 2006-12-16 07:20 PM

我個人十分支持示威人士,難道你們香港人對她沒有感情了嗎?真令我感到心痛:cry::cry::cry:

bwk0317 發表於 2006-12-16 09:37 PM

Theose 示威人士 are all idiots!IV&x)O3BI[F1U ?V

.u/vh G.I[DU? Why they did not protest 'earlier', that is, upon the govt. was deciding to demolish this Star Ferry pier?O.OV?8wG;]
:B$Sc+`y/G
WHat they're requesting are a joke, without the real pier, what is the rubbish clock stands for?

au212001 發表於 2006-12-16 10:03 PM

我只係覺得我日做夜做..係咁返工, 累到差吾多死咁滯. :help:
` h"C V2U j 但示威d人可以好似吾洗返工咁, 去示威, 去同差佬肉博, 咁多精神....真令我羨慕:nogood:

ad911 發表於 2006-12-16 11:54 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-12-16 03:53 PM:GQ%rb[+pT
我好覺..%j9K,Tb,t#l$~ ~
都唔明點解d人咁無聊... AoSrN0xo!It K;Oa
... [/quote]
7C)} q }HL-Gh
"uSPQ)F are they are low B :naughty:

loklok117 發表於 2006-12-17 12:39 AM

我本來都對依件事無咩意見1EX_`$e1ZS/n
因為香港好多依d人
O|9bX's2Wmg (長毛日日係立法會都有版你睇)
-\/E t0iR,u8]Z2X/@
A,Z(V"Jv,K 但我留意到電視機果班[color=Blue]大學生年青人[/color]...:eek:
@~V%Z9}k 我真係好想同佢地講:,}SY,aLoe*E
[color=Purple]如果放學放工無聊無野做
6^ Nk BG,d!r_g1S/A 可以去打下球,跑下步
N7] VFD 有意義d既可以去做義工 TR,qU5Cxa
炎悶既可以上26fun同班傻佬片過
tb7{1{K]6q[ 唔洗走去鐘樓扮傻仔大叫ar[/color]

pigcat 發表於 2006-12-17 01:48 AM

[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2006-12-17 12:39 AM:
9mP%Mt'S:L7nY 我本來都對依件事無咩意見
OEwvFKE a 因為香港... [/quote]
@:eMMhV.p` 放sem break ma~~:D:D:D:D
5c~%[:Y7}RvO*KS 可能佢地果科唔洗exam...haha/Gv,A[:?E
or一早exam完
g8{vC^Y {0nC pH`AY`)p{
我就揀左打機,睇書同上26fun..:good::good:

chicken 發表於 2006-12-17 10:39 AM

天星示威無聊X1j V8y"B%e
討論天星示威無唔無聊仲無聊...

pigcat 發表於 2006-12-17 01:58 PM

[quote]Originally posted by [i]chicken[/i] at 2006-12-17 10:39 AM:
jy*Nw} x;s}]d 天星示威無聊
BSn ^e2A]2J 討論天星示威無唔無聊仲無聊... [/quote]
Vk T(z-U@K8NyU 特登re人地討論天星示威無唔無聊仲無聊中ge無聊...

Kian76 發表於 2006-12-17 04:09 PM

班人傻既,唔使討論吧??都唔知d人做乜要換床,訓番出世時訓既床咪得囉。癡線。

pigcat 發表於 2006-12-17 04:20 PM

[quote]Originally posted by [i]Kian76[/i] at 2006-12-17 04:09 PM:
-x`#}\ [$ap(L 班人傻既,唔使討論吧??都唔知d人做乜要換床,訓番出世時訓既床咪得囉。癡線。 [/quote]'B!Rj2l%MM
床???#Z|!j!|wzB;~$x
唔明巴打你講咩:P:P:P

dc209 發表於 2006-12-17 08:56 PM

我想佢快d拆 起d新野好過

Kian76 發表於 2006-12-18 01:47 AM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-12-17 04:20 PM::KG%^;r g:X5ty ` c"x#h
&EF HD |
床???Ox0^ a~ u5R3u
唔明巴打你講咩:P:P:P [/quote]-riy]d yY)H9c K
t~ {D;qS'Y
佢地話咩結婚記念嘛,話唔可以拆人地既回憶,咁點解佢地又要換床訓呢??訓番一出世訓既o個張床咪算囉,你既誕生wor!!!咁都唔重要??

pigcat 發表於 2006-12-18 08:57 AM

[quote]Originally posted by [i]Kian76[/i] at 2006-12-18 01:47 AM:%G+I[D(`9z\B
a0gx\ l ^k,l@

9} D D*kkG 佢地話咩結婚記念嘛,話唔可以拆人地既回憶,咁點解佢地又要換床訓呢??訓番一出世訓既o個張床咪算囉,你既誕生wor!!!咁都唔重要?? [/quote]
7F/n@*K R7_Z0_ o..haha!!!
gO G'k5El yes~:D:D:D:D:D
d2O8`wd
n{ ]\ n4y7a 仲有
(pL6_ a3Y#X 所有用過ge野都唔好掉_Zs1Ox"I ke
最好check下佢地有冇搬過屋:fight::fight:

Kian76 發表於 2006-12-18 10:11 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-12-18 08:57 AM:'y+n:\7[,]@8@

_p+a/D,m[ o..haha!!!
:T\o3^iM] yes~:D:D:D:D:Dd Wb_#_.n YY~ T:\&X

1S G+Y OG7I B 仲有
@p-gvk 所有用過ge野都唔好掉
5m:ER-j-M!nV(ZJ6S)A 最好check下佢地有冇搬過屋:fight::fight: [/quote](nh-L,AcA8H
X4h0typ._2V3BG ?G
第一次文屎既廁紙,第一次黎M既M巾。好重要!!!哈哈!!
%U;?:qrL7e } q gbk+W%AHh
我絕對相信廁紙同M巾重要過鐘樓,冇左鐘樓冇問題,但冇左廁紙同M巾就好大問題。[r:dF ^;M6f2N
tpb"tt'G7e
[[i] Last edited by Kian76 on 2006-12-18 at 10:12 PM [/i]]

cheshing_hk 發表於 2006-12-19 12:09 PM

都係撈d政治本錢咁啦....其實我都好懷疑班友拆之前幾個月有無人知....

MUSTANG610 發表於 2006-12-19 12:16 PM

支持啦,,,咁有價值

darkhunter 發表於 2006-12-19 03:06 PM

[quote]Originally posted by [i]cheshing_hk[/i] at 2006-12-19 12:09 PM: L*w3h*{nUzZVe$|
都係撈d政治本錢咁啦....其實我都好懷疑班友拆之前幾個月有無人知.... [/quote]c3Q W#a0j{n!o,I9S9\

1eI(sH-n}-]7G4w$ns d 大學生要考完試至有時間去示威
+X6s?'c"] 好似呢幾曰佢地岩岩考完囉}*UR'u k7|

2B Wn"ox!Ba[;X 其實我地返工既邊有時間去諗示威架
+F5~j5HjS$X+z&R5{2E 唔返工邊有錢..

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.