娛樂滿紛 26FUN's Archiver

locklock 發表於 2006-12-18 04:04 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

qqwqqwqqw1 發表於 2006-12-18 12:33 PM

[quote]Originally posted by [i]clkgtr[/i] at 2006-12-18 03:56 AM:qa#`j8zQ cr

SbQ,B8Hm'q ^#f {%v*K5c
3\o-ft#Cm 問題唔係講開d大銀碼定還是細銀碼... [/quote]oTk1r*]$y
5O1^'pr6pRys7Y5L
呢d野博同唔博好睇"個人":haha:
0z _b5@8W"Fk 值唔值得人人既觀念都唔一樣,
p-eIiVQ Hc 你博落去就當然想拿多d嫁啦,唔通你估自己會開錯個大嫁咩,7{O X+f-d HzyX)MxE
你真係一開波都望自己拿過大嫁啦:naughty:
Nr;k6jUXW 至於知足唔知足都係睇"個人"啦,觀念不同-B!b,Hf1mg
貪心?貪心有咩問題?有錯咩:confused:,%tvih$Y[Y
上得去就緊係貪得幾多得幾多:D
cP:CqG 參賽者點睇都無話醒唔醒,;eFl D#uXp0y
只有旁觀者既一相情願,
N\ iz[9zM 好結果---有眼光,勁!
6k ui{;`1| 壞結果---傻仔,唔識玩就唔好啦!jSc$tz"c
係勁既就一開波就選過千萬箱,根住直接等開箱:naughty:
!["Z1m${Uj 呢個節目反映出人既貪心,fR)AO _&~ gH?
更加反映出旁觀者既愚昧(即馬後炮,道別人長短,說別人得不到最好等等......)%LB,a~z
旁觀者不得"e牙鬆鋼":mad:"u8@5wBs1Ya!T@

p5` s;d;o1N h"d 同個節目好似係用電腦玩:confused:咁真係比人換左個箱有咩出奇:confused:

LMQ 發表於 2006-12-18 03:01 PM

題外話
*D6T~ Et 我而家先睇到原來1個箱既左上角係寫住獎金+獎品
(a%s7mBE)IL;_)Qtx 咁即係就算俾你開到三百萬,可能只係俾你幾廿萬再加2百幾萬既獎品?@@<--純估計|0[5BZBmJ8X
同埋我又想知道今次佢拎1蚊,點樣分獎金獎品:naughty::naughty:

gigg11 發表於 2006-12-18 03:25 PM

[quote]Originally posted by [i]LMQ[/i] at 2006-12-18 03:01 PM:6sl"~CW a
題外話 r[ {v:o
我而家先睇到原來1個箱既左上... [/quote]
-sPbl3l 當佢有廿幾萬或三十九萬現金個陣~咁就更加要走啦~

LMQ 發表於 2006-12-18 05:06 PM

[quote]Originally posted by [i]gigg11[/i] at 2006-12-18 03:25 PM:
bA\*^`/zW!O
&\;FAamt 當佢有廿幾萬或三十九萬現金個陣~咁就更加要走啦~ [/quote]
z;nBez+A5~8m2a 話就話有廿幾萬or39萬1xh0\ V3a d/G7i
但係分分鐘都係得6~7萬左右
r&s+q:s.^V-o9l od 你又唔係唔知無記d縮骨野架啦:haha::haha:

'nice' 發表於 2006-12-18 09:54 PM

可能他見到之前果集的參賽者捉左蟲,所以以為自己果個真係300萬所以堅持囉~

阿感 發表於 2006-12-18 10:02 PM

TVB最鐘意哩O的聰明仔,搞到個節目鬼死咁好睇,開晒D箱不特止,仲要鬼死咁有自信,講晒口號,仲要真情流露流馬尿HA{!I#OE)P
如果有D友開得6個箱就話唔玩,咁樣真係畀佢吹脹

leonlei 發表於 2006-12-18 10:09 PM

就算無線唔知個箱無幾多錢,無線實有辨法計個最合理的價格去買。只不過要拖足一個鐘,開頭 個價實低D,所以我覺得唔需要諗太多...

qqwqqwqqw1 發表於 2006-12-18 10:28 PM

[quote]Originally posted by [i]LMQ[/i] at 2006-12-18 03:01 PM:(Gd2Av I(|E DY
題外話 ceC6A{by
我而家先睇到原來1個箱既左上... [/quote]
d(W:hSO oKq :NCe@ TA*omn ]'o
無記好野:clap:*Pi"P n1r;Q&~
果然點都係無記先係贏家:haha:
F.d'zCE,`t1j"?U 寫到咁q晒,又未至於睇唔到:naughty:
.s&[d4w1GD 咁點都拿$走啦:D(PE PsD$hO
$1獎品...?就係$0.5郵票一個+現金$0.5:naughty:

PKTung2 發表於 2006-12-18 11:50 PM

我覺個 壹蚊獎金係 tvb 飯堂現金券10張,每張面值壹毫 :good::good::good:

wailam0032 發表於 2006-12-19 01:56 AM

我個人認為個Banker 係有心裝佢ga
)I1V L^._Zck'VT S 佢今次每次都俾個高價錢佢
VML Xe 目的就係想佢繼續玩
sO j^| 因為一睇就知, 佢係一個雄心好大o既人~@ RrY
見到你俾咁多錢我,即係話我個係好野la,緊係繼續玩
1U:l5g`-c1YE*{T(i 所以最後佢輸得番$1 唔出奇CLxw1|&ga&R0D _

X `E6wMb 個遊戲除左機會率之外,仲玩埋玩家個心理

abcger 發表於 2006-12-19 04:59 AM

it is not a gamble...nth to lose, rite?
O(IHB}l4e"_7O in fact he earns $1
'f9C} XG _a'L/O} why all of you need to blame him?:confused:
&EbD+G(HQC 6oCi J5k2p
[[i] Last edited by abcger on 2006-12-19 at 05:04 AM [/i]]

MUSTANG610 發表於 2006-12-19 12:16 PM

懶型咁,,,最後...

magic 發表於 2006-12-19 02:06 PM

[quote]Originally posted by [i]迷途小羔羊[/i] at 2006-12-18 12:44 AM:
(^ `Fu@)z:j 最大問題係YJ2pU1]*y"B
never give up呢句說話係... [/quote]n R3e:bIJ![
agreeeeee:D:Dnever give up...!!!!!!!!!!

12d3 發表於 2006-12-19 02:15 PM

[quote]Originally posted by [i]PKTung2[/i] at 2006-12-18 11:50 PM:
;X.Kbz O*CpG%C 我覺個 壹蚊獎金係 tvb 飯堂現金券10張,每張面值壹毫 :good::good::good: [/quote]
il3S(y1T8p0_
-` Z7BW\[Ci 獎金唔係會出支票咩? 壹蚊支票....:D

wer 發表於 2006-12-19 02:31 PM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2006-12-19 14:15:
}3z |#w8i/^|"?(~
'Z/M'jG(IXjn o~O3xb2GaF\U
獎金唔係會出支票咩? 壹蚊支票....:D [/quote]
#p~n2E6{T 他到時拿到支票後,會有什麼感想呢?

darkhunter 發表於 2006-12-19 02:59 PM

yaya 其實 win or lost 都係支票一張....唔駛睇咁重既年青人

LMQ 發表於 2006-12-19 10:01 PM

[quote]Originally posted by [i]qqwqqwqqw1[/i] at 2006-12-18 10:28 PM:
V%? \1[7vp [ x7x o
d\3R;Gx4IX /u t$czPp0o@
無記好野:clap:
\/nj.d4g } 果然點都係無記先係贏家:haha:
B9m$FxmSjN 寫到咁q晒,又未至於睇唔到:naughty:
:\ L!r7_ L 咁點都拿$走啦:D5H&P#q(yW@x
$1獎品...?就係$0.5郵票一個+現金$0.5:naughty: [/quote]
({q*c?0fb7L)U0? ~ 5個1毫+多1塊四州紫菜都得:good::good::good::D

callnowyeah 發表於 2006-12-19 10:11 PM

佢都算幾抵死下:naughty:

loklok117 發表於 2006-12-20 11:47 PM

哈哈......:D:D:Dx10000
k+K`;SYu%VH 我比2蚊佢,唔洗找

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.