娛樂滿紛 26FUN's Archiver

mazingerz 發表於 2006-12-19 01:16 PM

樹仁成為第一間私立大學!!!!!!

李國章祝賀樹仁學院升格大學z ~+k t(FW
(星島) 12月 19日 星期二 11:52AM \7\Fj7m T*E
教育統籌局長李國章表示,行政會議於早上通過將樹仁學院升格為大學,成為本港首間私立大學。李國章表示,特首及行政會議於早上一致通過香港樹仁學院可以改名,升格為香港樹仁大學,他並向樹仁校長鍾期榮及校監胡鴻烈送上恭賀。 李國章表示,這對香港教育界是一件好事,因為證明民間都可以辦大學,不一定需要政府的資源都辦得很成功。他並指,雖然資源方面政府不會定期如其他大學般撥款予樹仁,但會考慮於未來一筆過撥款資助樹仁辦學。李國章又表示,樹仁升格為大學前,經過學術評審委員會評定擁有大學水平,因此對樹仁今後的辦學有信心。 他表示,因為樹仁是首間私立大學,當局十分關注其質素方面,所以當局建議學評局每五年都會評估樹仁的教學表現。,e|9C7|6{%wt+e c
}KY L ?#l|s7B`
"Ps(Y%sE CV
作為樹仁學生,呢個實在係一個天大喜訊!!!!D2M3\Ll7|5a)^
不知道26fun有否樹仁人????
SE5uf7u l9M#} |B(h R W
如果有的話,請快快出黎浦頭,一同分享這份喜悅!!!!!!

ho7823 發表於 2006-12-19 01:25 PM

:clap:  本人正是  :clap:
C x9Rhr[e 0W&GX#\3])B k8[(j|;h
"w8m+hd1u8O
鍾校長及胡校監多年努力沒有白費

locklock 發表於 2006-12-19 01:29 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

大優勢 發表於 2006-12-19 08:08 PM

[quote]Originally posted by [i]mazingerz[/i] at 2006-12-19 01:16 PM:
8`z\d r MbOG 李國章祝賀樹仁學院升格大學nNu|$d:?F _
(星島)... [/quote]
#`{)r%`f^*XX :clap:好野又多啲大學生{:p*O2sl}H&N(E
A)}\ j`$^l
:dev:         讀多啲書啦

chong2002 發表於 2006-12-19 09:57 PM

我間垃圾私校都係叫我地入依間垃圾大學 xf B8~3jLP jI#}
入依間野我寧願出黎做野算
)^ _R9T,L n4`F f 起碼係入支而唔係出支

mazingerz 發表於 2006-12-20 12:43 AM

[quote]Originally posted by [i]chong2002[/i] at 2006-12-19 09:57 PM:
:W EIlD 我間垃圾私校都係叫我地入依間垃圾大學f8]lAI/`GX @
入依間野我寧願出黎做野算PGC+N9o6@7a
起碼係入支而唔係出支 [/quote]7p:?} ^gSN

M1B1v \_*p6\9s 垃圾大學????:mad::mad::mad:
9cGp4c2}FaU(U 叫得做大學,就已經證明它通過學術評審委員會的專業資格!!!!$?Wyw(Sc
表示教學水平已經達到大學水準3q { W-]+@ ^O"J+u
樹仁係出面唔係太有名,只係因為宣傳少得可憐!!!!Y3E M1ywF6?)V
以及我地下下靠自己,拿不到高人工去請最強的教授,以及更新設施。c IvAcM`&Hc
fXqZ~r9i
但係出黎的品質同樣優良!!!!!(譬如新聞系就出左李家文,郭詠琴等等名主播!!!)
QX2f;h5N O$v'y ?B 單係呢點就已經[size=5]唔係[/size][size=5]垃圾大學[/size]!!!!!!
D gC(k/jh9\ C;CC 0b6S/N'`*h|{
你入不到大學就只怪你能力不濟,見到人家成功轉做大學就猛甘踩人。@^HSx!]Fd2t&_FG
居心何在????IWU2R:O6_ }6W

#WR!_7h6AjD"o 你呢種高不成,低不就的性格,我只怕你未來做事會波折重重!!!!!

NaTuRaL_GiFt 發表於 2006-12-20 12:51 AM

雖然好似唔知點咁....但係對我呢d廢柴o黎講,有一個選擇""""

kiki12345 發表於 2006-12-20 02:29 AM

[quote]Originally posted by [i]chong2002[/i] at 2006-12-19 09:57 PM:
$hy8pc(fW 我間垃圾私校都係叫我地入依間垃圾大學
5y7}g}:s^'f F ~ 入依間野我寧願出黎做野算
#y U D7}u 起碼係入支而唔係出支 [/quote]
xr9`+} cyt|*L #H+Y*e g9JV8o0o
講野唔好咁過份~%f%g"Q4s5Z(g+]o
留下口德好~!!G)n6J+R1k;\[A
比心機讀書~$m&e9fo0\+{M5eis
留意下新聞啦~{ Ho&},F Jn7of
小心d第時連入樹仁既資格都冇丫~ AF XgM5h
樹仁以新聞係同社會學社工系最出名~txT)c-y z V?
出來做野既名人都好多~(jz3gB)v
無線主播郭詠琴都是樹仁出的~
-k1|*H*~OO-om_ 做得大學姐係合乎大學標準既水平~V5Ps%L J|
唔係間間都可以~
F0iKL-F fw
O6?L\/u&d{O 做人應該睇野睇遠d~
\+l O^9w^ 唔好做井底之蛙~
&[a8c+q8^ jAL7Wt 你咁講野~
M,E m/M(m;khr 居心何在呢~
!d:C E.HE y8z
$w/h9V/m'],I!r 係顯示出你既短視ok-{3Ai$Fr
還是想引起罵戰呢?5U Z B ak3SeE k
)[zr(t%KGro/v
再講~
.D] A)_wv?1~ fpvL 唔好以為會有人和應你~
@*r6d.t(i,Y 因為大家都係有知識的人
3`)~Q+M$tR2W0\Z7|:A ){.PC7S0k&pW
睇多d書^%?%_0`6S'f&BU
學下點做人啦, 小朋友...
9W3\^ND'FB 如果唔改既話~
] p%{4\2j'x 出來做野
9W[(LTA/~I 都唔會做到好工..Ks)EgQf B1q
J}1GsI\(DH%K
我都冇資格教你做人處世
q,N7Dq&UWN1XL 只係大家都要學習下吧~

大學生仔 發表於 2006-12-20 02:34 AM

[quote]Originally posted by [i]kiki12345[/i] at 2006-12-20 02:29 AM:
h+bUv-C;\%NqQ_
&V2Fq_ gDw
/Ou:M!@ A F&? 講野唔好咁過份~? X _b [8P`
留下口德好~!
E mz6S%F)n O? g ... [/quote])F j'JY\_h [
但點都係9間之中最差的一間.........

ivannck7 發表於 2006-12-20 02:44 PM

但叫人垃圾大學點都有d過份....

darkhunter 發表於 2006-12-20 02:54 PM

[quote]Originally posted by [i]大學生仔[/i] at 2006-12-20 02:34 AM:
S5h([-^9B D)n@.Q
MeB8^2c2j+T 但點都係9間之中最差的一間......... [/quote]
,C;Oy lVy3@$f
7Q#xy `F.l ujy2{7P 只有叻同差既大學生
BYw,A'o4w-M .F e#Gy8~Q{*J9u$a _
一間堅持私立既學院成為大學...MbJ,kK5O1q bsD
我覺得校長既努力...
,B1C;B&y~Uc 值得敬重
X"R~hK@h.J
HK`]*n#| G)hH1i_%k,m S;[ Z
[color=Red]盼樹仁開私立大學之風
Sh_ByBG0ln;Y (明報) 12月 20日 星期三 05:05AM 2R3Ep2y3h:A[Y5o0j
【明報專訊】創校35年、一直堅持四年制高等教育理想的樹仁學院(相關新聞 - 網站),昨日得償宿願,升格大學,成為香港首家私立大學。我們為樹仁的努力及其創辦人的擇善固執,終於獲得肯定而高興;更盼望繼樹仁之後,有更多私立大學出現,推動香港成為亞洲區的教育樞紐。
2Z1^%O F6P
A6AS+vjb 創辦樹仁的胡鴻烈、鍾期榮夫婦,是在極艱辛的環境下撫養樹仁成長。港英政府曾兩度游說樹仁,轉行英式三年制高等教育,若樹仁答應轉制,便可以像浸會、嶺南等大專院校(相關新聞 - 網站),在回歸前升格為大學,[color=Blue]但胡氏夫婦堅持以國際主流的四年制培育人才[/color],一直得不到政府資助,到如今政府痛改前非,拍板推行「三三四(相關新聞 - 網站)」學制,所有大學都轉行四年制,樹仁才修成正果,贏得大學名號。胡氏夫婦堅持理想的風骨,值得所有辦教育的人借鏡。
p&Q)})h'g-oP7l X+oZ4s+qd
樹仁正名大學雖是可喜可賀,但前面還有很遠的路要走,樹仁在師資和收生水平上,還有很多地方需要改善。我們希望政府為樹仁提供有限度的津貼,最理想的模式是設立配對基金,樹仁若能向社會集資1元,政府便捐贈1元,這種配對撥款過去相當成功,為8家教資會資助的大學籌得大筆捐款,此舉既可維持私立大學以社會資源為主的本質,亦可加快推動樹仁提升學術及教育水平,壯大香港的高等教育隊伍,使香港在邁向教育樞紐的路上更具競爭力。
|Z(f2M5J-X4q8IN r_x
g'}$N t0smtni 除了樹仁,香港還應該有第二家甚或更多的私立大學;這並非妙想天開,例如,天主教不單有此打算,也有這個能力,政府應順水推舟,給予鼓勵。
2k4DNO q'Sbc I
(g#xL-n9UO{ 如果我們看香港只是一座城市,太多大學當然有生源不足的問題,但如果把目光放遠一點,看整個華南和亞洲地區長遠的高等教育需要,香港多幾家私立大學也嫌不夠,樹仁正名只是一個開端。[/color]3EYgW1zk`

)m5O9v%p)bW L%N [[i] Last edited by darkhunter on 2006-12-20 at 03:03 PM [/i]]

kiki12345 發表於 2006-12-20 03:54 PM

[quote]Originally posted by [i]大學生仔[/i] at 2006-12-20 02:34 AM:
Y!X,|K"e+m f6P+t5t 3w8l*n#{U KI
但點都係9間之中最差的一間......... [/quote]
6qk_)i~B R tpX8A8R*Z
我想問番你~
7a;Q9Co~1q&XyX 9間~邊間最好^M-Y9tV ^D9| f
你用什麼來定為之好~
.X{VbSQN
v1`I1r8A{$M g hku就是最好嗎?/X2z~vQp
我地入了大學~
|ab `Q8M 不是再講入邊間~|q2S ]8h!tZ f'a#S
是講入什麼科 Qb,{e%g+J

2K4\ s)qQ'V@ K%`t-u%PT hku是最好我話~{&F"O.x P'F/r%p
那麼如果是讀econ呢?;elB1G;B d/MYR7r|
hku一定是最差果間..科大及中大比hku好 zzSP9p:PG.B1C.[
講中文系~
)LHj+OPW hku也不是好, 嶺南才是最好~(s t.{,t%M
講hotel, 夠poly 港大嗎? mS7CAH;A.UX{5?
講新聞系, bu及樹仁遠比其他u 出路好~
S1G2dO*P&BX 如果真是要比較
%A1x;CQ`)jV-B 我唔會以u與u之間比較~
i$DO@+b)a _W 是以u之間科與科比較
T$G6hn-XT%g} 再講~
(o%j;S+D$U#Wn 人才是主導~!`^$N RE|
如果你是一個人才~,p1nwl9U4A
我相信~9Z(j2~ w.ou
讀邊間u都沒有所謂G5n's `*x2B s*m
一科再叻都好~
j^5j8jK6QY&Z\ 都有枯支~
ZL:E,D/i@ eo7g0w
@ ciG'Y3p i f6n 我想你是大學生吧.:`e Raf-i
這麼簡單的道理~uhH2]X
難道你就不明白嗎?
#y8Z4RO&a(x
oB)L&i m"k)A 也許你一時忘了吧..
R(E6GA$an 好與差...不是容易地區分的~e]*UgfV|
考慮的也是要很多~
f&Y4AH+C 世界上沒有"肯定"的事..

pigcat 發表於 2006-12-20 04:26 PM

[quote]Originally posted by [i]kiki12345[/i] at 2006-12-20 03:54 PM:
g+jLJ4c l^-\S
]'z.F(~"Pvs "L j\8E|1IH&{C1G
我想問番你~e sf%r0Fc6v$m{N4_
9間~邊間最好s"Du_2NG1CK
你用... [/quote]$iO;v2n6i x#UvT'U/KQ
更正..中文係中大.... Y-t-W0r,by
*h4PN7n_

8eih._&GSMY 我好認同你
Ri5B2M0X{ EfE 人地話咩三大..兩大..7V H,DH"Y
其實基本上呢幾間都係某d科勁...QY|;b I
有d科收得好低ja....
*{:?~GZ1cks,d 好似hku咁..
6eM oh^v7q t | 文學士成300幾400人..
^G+^'T3[Q1Sz 只要ue d到
m8K#z @F!| 拎住2條c都入硬....PXYX J*~:qa

[C&O \6Y+M1K cu同ust有d pure科都收得唔高..;)

rockinpunk4d 發表於 2006-12-21 03:53 PM

入依間野我寧願出黎做野

大學生仔 發表於 2006-12-22 06:45 PM

[quote]Originally posted by [i]rockinpunk4d[/i] at 2006-12-21 03:53 PM:zR(R^+VT
入依間野我寧願出黎做野 [/quote]%S w#Hc X
repeat好過啦...........
,jf*K Q-pH3S/niO 在我班同學的世界,入唔到中大,港大,科大....I&d1N E5F~^/|awT
等於垃圾............

mazingerz 發表於 2006-12-22 09:47 PM

[quote]Originally posted by [i]大學生仔[/i] at 2006-12-22 06:45 PM:%aw})J,zfP J

z {3@b%s7c#e repeat好過啦...........
.w!h8dU&z;}5U 在我班同學的世界,入唔到中大,港大,科大....]U4HJ+p"P
等於垃圾............ [/quote]
Jp'Buz'_ y"d
bRTKR `o }?V :U-O4^XaJ[_D C
閣下要這樣想,悉隨專便。
os"j:A7{%d} 但係在我所見,就算你係HKU,CU學生,如果你個人毫無自信,不切實際,
g,nv'E3Jh4L 只係一味攬住個名牌,你到尾只係一個有名無實的大學生。jA` q&FWcd4C)P

{z&]9D"U 而家出到社會,人地只會看你的character同埋ability,
7E'f,y|1r)GD{ 邊間大學出黎真係唔係太重要。
zj*@ N#z _L Q 畢竟他們要的係要識得學以致用同埋適應力強的人。|9O |U P n]@6m
HKU「best of the best」的時代已經一去不復返了!!!!
;`E1` y4w;GZ z:a,E AfI w)dK
我有兩個朋友,今年poly U會計系畢業。
2Km5J5baX6UM 結果???他們並不是垃圾,入左Big 4做。gl%k{"KrT
憑的係乜野???就係在大學期間不斷增值自己,去參加不同活動,吸取處世經驗。-vY:N#y]7Y
同時除了努力讀書外,還不斷收集專門行業以及課外資訊,裝備自己。 D,m D7C'C
~O;F6^k0a/l
我覺得無論你讀緊乜野大學,都要明白到競爭係長期性ge,一刻成敗不足以論英雄。K~l`/wVj
最緊要的就係學習如何提升自己獨立思考能力,以及如何對人處事。(仲有要學好語文!!!).Z Y o#}B1I-f&@5sk
培養讀HKU都未必有的過人特質,到時就自然有明主賞識!!!!A|;vTB:[O

Q t/^8]r%zdds#TUp 共勉之

qqwqqwqqw1 發表於 2006-12-22 11:53 PM

[quote]Originally posted by [i]大學生仔[/i] at 2006-12-22 06:45 PM:
V `x1AxK]fF 0Xpm(J P.Bg6P0SD
repeat好過啦...........+\8e \-`P laa$x
在我班同學的世界,入唔到中大,港大,科大....'Iu'E3[{W ?'Y
等於垃圾............ [/quote]W+j/m];wM1L

m7E2TH,@.Mm repeat?repeat就一家入到,d人就唔洗愁lor~
$n;S)k[~x!J(j i 入到大學已經好難,你話入就入咩:haha:{6I~5l5^(ry-Bj
我認為如果入到以上3間既人一定下個唔少苦功,
X;^Z+BFZ6K-F 一定唔會話其他大學係垃圾lor(佢地知讀書難~)

自護 發表於 2007-1-1 03:07 AM

呵…教院係最大受害者

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.