娛樂滿紛 26FUN's Archiver

playbr2 發表於 2006-12-21 07:10 PM

香港人!!!!你地有冇入過重慶大廈???

各位兄弟!!!你或你是港人嗎???我想問問地道香港人有幾多人入過重慶大廈???
%B G{5IlU xeR{rhrYS
[color=Blue]亦都歡迎非港人留言[/color]:agree::agree::good::good:
_2Hz"^9QZt0ON+V
7DQ `,C/O*{;i 你地有冇人入過去......我入過一次,係地下打左個白鴿轉,冇買野食出番黎.....嗰時係夜晚10点幾?}kR2G+Ng

Tm4Q8r2a"w'|h 入過去既人,你做左d乜??? 因乜入去???){/}+if P:v
.y HW0U-U,QO-R*? r
入去食過咖喱既人,記吾記得边檔好食ㄚㄚㄚㄚ???........檔野洗吾洗行到好入先揾倒架???
'Q.`p"o'U:A N1kXb0E$S r[
[[i] Last edited by playbr2 on 2006-12-21 at 09:57 PM [/i]]

16749 發表於 2006-12-21 07:21 PM

入過去10幾次, 次次都食野

feuosma 發表於 2006-12-21 07:32 PM

我試過同一個我鐘意既女仔晌入面食個一次野.......
sE X2{M%L 1[)q)Uv^%?7S8Od
果個女仔話要去......入到去比成班阿差圍住質d單張落我地度...3c `g+B(x i0G VlkH
架喱好食同正宗過出面果d......

clkgtr 發表於 2006-12-21 07:33 PM

入過去一次食咖哩, 不過裡面真係好恐怖 :crybye:

pigcat 發表於 2006-12-21 09:24 PM

未ar!!
7N;Mu-k-h2K2Q4L9Ejym-{ 唔敢自己一個入...5A l7G/f+[:R1`
驚出唔返黎...
cA4h6n|O)|}P
8i(z+OKJ&e g0A 不過有個fd話搵日帶我入去食咖喱wor~~:P:P:P

衰貓 發表於 2006-12-21 09:31 PM

我以前響中間道間海員會度做嘢,成日都經棉登徑(重慶後門)出入,嗰度無乜特別,只不過係印度人,巴基斯坦人同其他南亞裔人仕聚集既地方‧‧‧‧‧有幾個巴基斯坦人成日送貨黎公司既,周不時都會係重慶入面撞倒,都有計傾下,覺得佢地唔係想像中咁難相處‧‧‧‧‧

playbr2 發表於 2006-12-21 09:53 PM

[quote]Originally posted by [i]feuosma[/i] at 2006-12-21 07:32 PM: rbP7Ps?!s
我試過同一個我鐘意既女仔晌入面食個一次野.......
|$Z^qx
O yW6I{ M/L&~6Y0y 果個女仔話要去......[color=Red]入到去比成班阿差圍住質d單張落我地度...[/color]
];C \2~i$n 架喱好食同正宗過出面果d...... [/quote]
FVm`S6Q#z6xH
5}4W9E+x/n;@ 姐係你比佢地屈你埋單:eek::eek::eek:

vv1668vv 發表於 2006-12-21 10:26 PM

[quote]Originally posted by [i]衰貓[/i] at 2006-12-21 09:31 PM: ReI-h7mt
我以前響中間道間海員會度做嘢,成日... [/quote]O:La7];MfC?FM
+a5k7fKo"^7o6|AO
yyos+}1y
好同意。,度度都有好人懷人。。。
&@$n)y II 講句唔好聽。。
9Ra%Ef5G 有時候。。香港人 仲難相處。

kalos 發表於 2006-12-21 11:00 PM

I've been there once, just for fun n have a look. The Indian are quite nice ga~ ( But that was more than 10yrs ago...

LU 發表於 2006-12-21 11:51 PM

下晝都有時會一個人去吓, 夜晚就咪攪我喇

當少 發表於 2006-12-22 12:28 AM

我去過食野,但間野麻麻地好食

playbr2 發表於 2006-12-22 12:48 AM

[quote]Originally posted by [i]clkgtr[/i] at 2006-12-21 07:33 PM:
yS$l d8?ul;A+u p 入過去一次食咖哩, 不過裡面真係好恐怖 :crybye: [/quote]
P7m1O:hFZA 5n5h T0`|4u?P'x
点恐怖ㄚㄚㄚㄚ:confused::confused:你一個人去食:confused::confused:

Rika 發表於 2006-12-22 01:43 AM

去過一次食架喱,不錯的

coolala2005 發表於 2006-12-22 01:47 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 21/12/2006 21:53:
9D-tcV(|*|
a$Tw1_'Q4G 7Cpq_G%pr
姐係你比佢地屈你埋單:eek::eek::eek: [/quote]
zOt/p*|3f@h)l 我估應該係宣傳單張~:D~~~

vilo 發表於 2006-12-22 02:11 AM

入過呀~7dBwzE1o~1X
0oKPJ^[
個次同成班朋友去個度食咖哩
XMVW \0F'Z 一入到去就會有成班南亞人係咁遞單張Qef)G6B&{LS v:j!X
問係唔係食咖哩
YL&_ Q#d4h K-t 'Aw^ tVHW
個次唔係搭lift而係行樓梯?8Fa2qRG+PE2EI8eY
條樓梯同其他舊式大廈一樣ia#Ql F)_oR
都係比較殘舊咁
@0NsP eOB2Om !N]8RL4r
係邊間已經唔記得@m9l8F?,r T&k
不過同出面既幾唔同&_{hcju/ay
都幾好食3bE ^3U6co
個度既唔會好辣
H-td;Gt-UiGb 同埋會放多d香料同椰汁 R ?AK#r
又唔會只係得黃咖哩咁/eqF1T9mo0A;L

!I G]K"k} 走個時就好順利咁就行到出去彌敦道
3{iQ*PV7j 就咁睇 @ h\ U$Nw
似乎都唔係咩咁得人驚~

toy739toy 發表於 2006-12-22 02:58 AM

[quote]Originally posted by [i]vv1668vv[/i] at 2006-12-21 10:26 PM:BO;P*Au Mg-V

R+_ TpbT] YNc*YJ~8SU ^

)KX!j V$J {D 好同意。,度度都有好人懷人。。。.ny0LG&^]
講句唔好聽。。(U/x RcH+|[ W
有時候。。香港人 仲難相處。 [/quote]
-J?)RF+p 講得好:good::good::good:

Ned 發表於 2006-12-22 03:40 AM

好似話有好多內地孕婦住

Jk 發表於 2006-12-22 04:35 AM

入過......好驚~~:crybye:

fung225 發表於 2006-12-22 01:00 PM

我去過重慶大廈買鹹片

magic 發表於 2006-12-22 01:06 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2006-12-21 07:10 PM:
F_S%K~ lNP 各位兄弟!!!你或你是港人嗎???我想問... [/quote]
k1bFp-I:Eo me..冇買野食出番黎......:D

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.