娛樂滿紛 26FUN's Archiver

playbr2 發表於 2006-12-21 07:10 PM

香港人!!!!你地有冇入過重慶大廈???

各位兄弟!!!你或你是港人嗎???我想問問地道香港人有幾多人入過重慶大廈???
J4Q O"u1L0Z]0t*D d3z5{_ P s
[color=Blue]亦都歡迎非港人留言[/color]:agree::agree::good::good:
1c[ g@3D ,h6r|s#n:ezWC
你地有冇人入過去......我入過一次,係地下打左個白鴿轉,冇買野食出番黎.....嗰時係夜晚10点幾5P!wHfMS\ ^

(r]6J `$w+q ~ 入過去既人,你做左d乜??? 因乜入去???
ohNAq6Id Q"H6`[ ?3U
p@\~9p7G.~k.g-e 入去食過咖喱既人,記吾記得边檔好食ㄚㄚㄚㄚ???........檔野洗吾洗行到好入先揾倒架???3IU+{|)b Dew
zfbE*AE%E
[[i] Last edited by playbr2 on 2006-12-21 at 09:57 PM [/i]]

16749 發表於 2006-12-21 07:21 PM

入過去10幾次, 次次都食野

feuosma 發表於 2006-12-21 07:32 PM

我試過同一個我鐘意既女仔晌入面食個一次野....... ~n]Kwh3{_L^ I?
!pM!E8u6Di!j ~D
果個女仔話要去......入到去比成班阿差圍住質d單張落我地度...K/B$y?t\ m"?8G
架喱好食同正宗過出面果d......

clkgtr 發表於 2006-12-21 07:33 PM

入過去一次食咖哩, 不過裡面真係好恐怖 :crybye:

pigcat 發表於 2006-12-21 09:24 PM

未ar!!
,G2|\u6I J5e 唔敢自己一個入...
z_2F5kV@tF%Nm{ 驚出唔返黎... O y8C NS'`M"P

F)D%[)`a ae 不過有個fd話搵日帶我入去食咖喱wor~~:P:P:P

衰貓 發表於 2006-12-21 09:31 PM

我以前響中間道間海員會度做嘢,成日都經棉登徑(重慶後門)出入,嗰度無乜特別,只不過係印度人,巴基斯坦人同其他南亞裔人仕聚集既地方‧‧‧‧‧有幾個巴基斯坦人成日送貨黎公司既,周不時都會係重慶入面撞倒,都有計傾下,覺得佢地唔係想像中咁難相處‧‧‧‧‧

playbr2 發表於 2006-12-21 09:53 PM

[quote]Originally posted by [i]feuosma[/i] at 2006-12-21 07:32 PM:
5vOT.jzf\7c 我試過同一個我鐘意既女仔晌入面食個一次野.......
,y[(`r6^kh.l y"p,y6?0eO
果個女仔話要去......[color=Red]入到去比成班阿差圍住質d單張落我地度...[/color]
&s!a^D;qg` 架喱好食同正宗過出面果d...... [/quote]
.Bl+V+n:au`7C@
P"Q(Qr"{Um 姐係你比佢地屈你埋單:eek::eek::eek:

vv1668vv 發表於 2006-12-21 10:26 PM

[quote]Originally posted by [i]衰貓[/i] at 2006-12-21 09:31 PM:
FW+gz6cwV"a 我以前響中間道間海員會度做嘢,成日... [/quote]
*P6dc/~mk
&Z(IZ|-o~'J5w?
7en(o({1y(b4U1R%Cl-ql-M{ 好同意。,度度都有好人懷人。。。y y$R)E rro MZ
講句唔好聽。。0Q6k'dQZ#cto mDt
有時候。。香港人 仲難相處。

kalos 發表於 2006-12-21 11:00 PM

I've been there once, just for fun n have a look. The Indian are quite nice ga~ ( But that was more than 10yrs ago...

LU 發表於 2006-12-21 11:51 PM

下晝都有時會一個人去吓, 夜晚就咪攪我喇

當少 發表於 2006-12-22 12:28 AM

我去過食野,但間野麻麻地好食

playbr2 發表於 2006-12-22 12:48 AM

[quote]Originally posted by [i]clkgtr[/i] at 2006-12-21 07:33 PM:
:i^'^({D y 入過去一次食咖哩, 不過裡面真係好恐怖 :crybye: [/quote]?8Sl.k:cZ
ey:~CAL7NdJ
点恐怖ㄚㄚㄚㄚ:confused::confused:你一個人去食:confused::confused:

Rika 發表於 2006-12-22 01:43 AM

去過一次食架喱,不錯的

coolala2005 發表於 2006-12-22 01:47 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 21/12/2006 21:53:]5P4{3d:s$p7a2]7o@
x8B^]&na6Y!\1P
h| R%ck*tKS:kyt h
姐係你比佢地屈你埋單:eek::eek::eek: [/quote]
$l+D(g3F8FY,Qya G&k 我估應該係宣傳單張~:D~~~

vilo 發表於 2006-12-22 02:11 AM

入過呀~}r9h1rG9A~P

6``/ZY8l!Y6hc_!x[ 個次同成班朋友去個度食咖哩&f8I+T)bhC wr!p g
一入到去就會有成班南亞人係咁遞單張4xO WXL0Z,r)m7Gs
問係唔係食咖哩.inoK'B _9X

5E%W d*Jv]6j 個次唔係搭lift而係行樓梯8Z(dj-ezP
條樓梯同其他舊式大廈一樣0f%fve` nc^[
都係比較殘舊咁:mNPYH\
Us @0p"D9a5_
係邊間已經唔記得
V c};[1z'st^wc 不過同出面既幾唔同X'Q.QoW Y!Q7q,X vI
都幾好食Z k w+\:Ft:k4B,_}
個度既唔會好辣Cd$y#|6p m'_ }\
同埋會放多d香料同椰汁+@)gw ](Q!T9b
又唔會只係得黃咖哩咁
9G sd\,Ty
^'vX+[#c.pqw 走個時就好順利咁就行到出去彌敦道'ip7[%}uN-AD w8J
就咁睇
C(D8@4x~+ZS[ 似乎都唔係咩咁得人驚~

toy739toy 發表於 2006-12-22 02:58 AM

[quote]Originally posted by [i]vv1668vv[/i] at 2006-12-21 10:26 PM:\}!OFS2[

*kP*f3D$BD+dtA bQRE/~

z}$q4Em 好同意。,度度都有好人懷人。。。
-V@]C P%J 講句唔好聽。。
]{-a8mb5Y T4mO 有時候。。香港人 仲難相處。 [/quote]
9g^)yi/U%s]\!`1X 講得好:good::good::good:

Ned 發表於 2006-12-22 03:40 AM

好似話有好多內地孕婦住

Jk 發表於 2006-12-22 04:35 AM

入過......好驚~~:crybye:

fung225 發表於 2006-12-22 01:00 PM

我去過重慶大廈買鹹片

magic 發表於 2006-12-22 01:06 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2006-12-21 07:10 PM:8Gr"wxZpj~
各位兄弟!!!你或你是港人嗎???我想問... [/quote]bf,I9cd Q(@
me..冇買野食出番黎......:D

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.