娛樂滿紛 26FUN's Archiver

新經濟學巨人 發表於 2006-12-21 07:33 PM

我今日傻左,買左佢,編號6000,中國人壽認沽証

[size=4]自2003年認購十多隻新股,近日已全部沽清光.:DYRR,c[
I;b_lpl.J
2006年12月21日買入340000股,作價$0.058l1FZ.J#J)J/wO9y'\@
V']%?.J'\i O
動用了$[color=Blue]19720[/color]e9p _A-^ M"DOeg
J'Gn-N&He&G
我正式向[color=Red]中國人壽[/color]宣戰.....:gun:[/size]

bt新之助 發表於 2006-12-21 07:45 PM

認沽証這個是傳聞的渦輪嗎?

admin 發表於 2006-12-21 07:55 PM

不如巨人介紹下什麼是認沽証同渦輪:P
&x1t(t?EVn/[ 同呢隻有乜咁吸引您去買:confused:5Fe2|)V1jL
:dev:

新經濟學巨人 發表於 2006-12-21 08:02 PM

[quote]Originally posted by [i]admin[/i] at 2006-12-21 07:55 PM:
N"I@O fN,R#E 不如巨人介紹下什麼是認沽証同渦輪:P KU]!J3h.z
同呢隻有乜咁吸引您去買:confused:
:U6e,D4A-[ :dev: [/quote]
WC4b%f {GKY+c(] ,jj&v0{qpH_
你都知小弟鍾意對抗......:D
,H.K [d `k/~ Yb X5kM#I
最多輸部NOTEBOOK......

arlesonson 發表於 2006-12-21 08:29 PM

送錢比輪商:eek::eek::eek::crybye::crybye::crybye:v,Mlt)u4H

gH#P%G0t*}\qC [[i] Last edited by arlesonson on 2006-12-21 at 08:38 PM [/i]]

arlesonson 發表於 2006-12-21 08:31 PM

[quote]Originally posted by [i]admin[/i] at 2006-12-21 07:55 PM:9P(z-L9e5R A$o
不如巨人介紹下什麼是認沽証同渦輪:P gM2T%f2] iA\g-A
同呢隻有乜咁吸引您去買:confused:(N6c1FA-N(PyrH`
:dev: [/quote]
;}3go&x8E;k
Kv.Vq9u} z E\St2v2Lm*v.w
呀Admin兄, Warrant 唔識好過識, D 奸商當係ATM!:D:D:D

arlesonson 發表於 2006-12-21 08:36 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-12-21 07:33 PM:
1_1E6PQ7N [size=4]自2003年認購十多隻新股... [/quote]
bg9R0c9JN+D
3bcWU.@+o\h 兄台, 中壽高處不勝寒, 逆天而行, 小心睇路:fight::fight::fight:

王晶 發表於 2006-12-21 08:52 PM

炒輪 不如過大海賭一舖

makin 發表於 2006-12-21 08:53 PM

認沽証係咩..?應該係認股權證吧..即係WARRANT..
,S?7@J)Ub~ 係公司向公眾發行來增加資本的,
"rn"b}.jGu i 認股權證比持有人係指定日期內用指定既折扣價買指定數量新股
"I,r cWXD0x 係有有效期既..由一年至五年不等..{V@ii'e!L#Y`
買認股權證點賺錢?X:?ay^v6M6\$WI/j
a)低價買入之後高價賣出賺取差價~d)W1xkau&]+i
b)持有人以換股價買入股票果陣..換股價同各種手續費既總和低於帝埸價格
m"c Op-Zpge's 仲有認股權證過左期就一文不值了..

arlesonson 發表於 2006-12-21 09:10 PM

[quote]Originally posted by [i]王晶[/i] at 2006-12-21 08:52 PM:
k&KE)U J8e{ 炒輪 不如過大海賭一舖 [/quote]
En w@#B/]jF0v ^1tE`p3h

x`M {6QF-T#V6w T] 同道中人:naughty::naughty::naughty:

admin 發表於 2006-12-21 10:23 PM

[quote]Originally posted by [i]arlesonson[/i] at 2006-12-21 08:31 PM:
b{5^"h n{ ^/`z qhX4CXP,`8K;|
呀Admin兄, Warrant 唔識好過識, D 奸商當係ATM!:D:D:D [/quote]EL7jC ?#R

[~7\xi3Ax(v!e bSb :haha::haha::haha:
RvgE \-dt 如果照makin咁講, 只要在過期前換股票,
$\{.W^W[ 而warrant價低於股票價, 也就不會出事了,@U`m6S*ht
莫非中間有問題:help:

arlesonson 發表於 2006-12-21 10:53 PM

[quote]Originally posted by [i]admin[/i] at 2006-12-21 10:23 PM:;?,g!t S4o]Z

-l]0{)MD ?q5i7z `COJU`U
:haha::haha::haha:},G2['n#Zw.~
如果照makin咁講, 只要在過期前換股票,
@^9i6_ LiC0v0m 而warrant價低於股票價, 也就不會出事了,H%Mb{~9`7h+g!zi[
莫非中間有問題:help: [/quote]
@!O-KxT0e
c HlEP"IZ"]R 如果過期前唔到個行使價K9M.\9@m7y1[6[|@(t
好彩嘅話, 過期前都有人幫你接貨, 唔好彩嘅話, 留係屋企做牆紙:D:D:D@Nl m` O%zu u

]w,U{.QM6[TG D warrant 有好多賤野,
0b,VO\5za@ s 1. Warrant 唔跟正股走MO#r C:O0U3Bu8@
2. 引伸波幅任佢set
$Sp F9c9{;H.c g)` 3. Warrant 發行商任佢發warrant, 禁warrant個價又會俾佢按低
$g O x:rB
!? A6[3C6E#Q8Q"era V^ 最後一句, 少掂為妙!!!:D:D:Dp'i)YeF4R7D7]
WEm"q8c
要玩嘅玩, 玩Option好過:agree::agree::agree::agree:

audurey 發表於 2006-12-21 11:25 PM

[quote]Originally posted by [i]makin[/i] at 2006-12-21 08:53 PM:4~y;WcJ$vU.i?^{
認沽証係咩..?應該係認股權證吧..即係... [/quote]U8Yu"Va`.Y

%?0[P2iw0WD4jy 我諗巨人講嘅「認沽証」應該係 Put Option,中文叫認沽期權,同認股權證(Share Warrant)唔同。
C7a5{:eZ)dP C:Q [#u_+QG,g$e
Share Option 可以係認購期權(Call Option)或認沽期權(Put Option)。
K@^4qu:[)` T;PN 以Call Option為例,如果喺有效期內股價升高過認購價,買咗認購期權嗰位仁兄就可以行使期權,以低價買入股票,再用市價賣出。:clap:
/Q2[.Z2p'C/nv 但係如果股價趺 …… :cry:

makin 發表於 2006-12-22 12:01 AM

WoW..新野黎..未學/~\u&hR#P;i~ W5lN
因為股同沽讀到好似我意為d人讀"咩"少少XD

arlesonson 發表於 2006-12-22 12:10 AM

[quote]Originally posted by [i]audurey[/i] at 2006-12-21 11:25 PM:UYXVhD r!o

~x8L0i{3wGM W#m.ie)No
我諗巨人講嘅「認沽証」應該係 Pu... [/quote]){F5~ zb$I
0hB2gy^if-WQ
認沽証 =put warranto M$|P M?%~o
"Z Q"lw2|+v;D
認沽期權= put option (可以long可以short)

arlesonson 發表於 2006-12-22 12:13 AM

[quote]Originally posted by [i]arlesonson[/i] at 2006-12-22 12:10 AM:
!l ^;fX xFa/G y[ [.nY[-z

@(s6_a%i{&l)m~ 認沽証 =put warrant*xl2`G4~ j

|"T!A;eE @G6V 認沽期權= put option (可以long可以short) [/quote] f0N2kYf? ^
!{'QM%@ q_-N
Ol]c(g/o NCP
佢果隻是認沽証.......

audurey 發表於 2006-12-22 12:16 AM

[quote]Originally posted by [i]arlesonson[/i] at 2006-12-22 12:13 AM:
K;qb3y8|D'L R`!p
4rw\;^ n
P S6F4AU2D7oGD[5f
aK7YN#Mh 佢果隻是認沽証....... [/quote]
%x bov e#A#W Z-E7mg+Wf
多謝指正!:good:

littlepig 發表於 2006-12-22 12:17 AM

中國人壽非流通性股份3年的禁售期本月18日已結束

littlepig 發表於 2006-12-22 12:18 AM

admin 是否應考慮開一個財經版給各位股神及明燈吹吹水??:dev:

arlesonson 發表於 2006-12-22 12:21 AM

[quote]Originally posted by [i]audurey[/i] at 2006-12-22 12:16 AM:
3_,A.}6j:Ui!uZ"c $lvkaO
R A;WZBdP+i7BM
多謝指正!:good: [/quote]!c;i [a2K{"dCJT$c

B?C3Q@ 大家交流下jei:naughty::naughty::naughty:

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.