我今日傻左,買左佢,編號6000,中國人壽認沽証
[size=4]自2003年認購十多隻新股,近日已全部沽清光.:DYRR,c[I;b_lpl.J
2006年12月21日買入340000股,作價$0.058l1FZ.J#J)J/wO9y'\@
V']%?.J'\i O
動用了$[color=Blue]19720[/color]e9p_A-^ M"DOeg
J'Gn-N&He&G
我正式向[color=Red]中國人壽[/color]宣戰.....:gun:[/size] 認沽証這個是傳聞的渦輪嗎? 不如巨人介紹下什麼是認沽証同渦輪:P
同呢隻有乜咁吸引您去買:confused:5Fe2|)V1jL
:dev: [quote]Originally posted by [i]admin[/i] at 2006-12-21 07:55 PM: