娛樂滿紛 26FUN's Archiver

arlesonson 發表於 2006-12-22 12:23 AM

[quote]Originally posted by [i]littlepig[/i] at 2006-12-22 12:18 AM:
wU-E~ G,AC admin 是否應考慮開一個財經版給各位股神及明燈吹吹水??:dev: [/quote]
9q8l6@_Ljb U Iz/Y
6VTsK?&{JW v5K6es 莫飛,你係高人?:lol::lol::lol::naughty::naughty:

littlepig 發表於 2006-12-22 12:27 AM

[quote]Originally posted by [i]arlesonson[/i] at 2006-12-22 12:23 AM:
fv zzhqj
ra6B3y+JDn| 7p*[6M%z;t"uf
莫飛,你係高人?:lol::lol::lol::naughty::naughty: [/quote]5Mjmj%]!] u
-r1]9OQ{H\

s5kc"vM"G 依家牛氣沖天,師奶都變專家:D:D:D

arlesonson 發表於 2006-12-22 12:31 AM

[quote]Originally posted by [i]littlepig[/i] at 2006-12-22 12:27 AM:
JFzIr4R8K,Z_Q s+r]Vy

5g)Y9gCSK'` r}
l*qX"~-YI*F K v 依家牛氣沖天,師奶都變專家:D:D:D [/quote]7u ` Y"WZ.`$TIYfY^ J

:Y2iV$x}Fhq#X,} m g8x O/I"H5D~ Qu
D fund佬上年無得休息, 今年可以早D鳴金收兵:D:D:D
"p%eK)mL+V9CB*uQ 依家連D中學生都去抽IPO, 死未:D:D:D

littlepig 發表於 2006-12-22 12:39 AM

[quote]Originally posted by [i]arlesonson[/i] at 2006-12-22 12:31 AM:
}-@ ?~b R8`;e cn _|0]q
R3OwO[
kI,Sp6S1dn
D fund佬上年無得休息, 今年可以早D鳴金收兵:D:D:D5yY7DhBEq
依家連D中學生都去抽IPO, 死未:D:D:D [/quote]
~~ @v'pJV (S[m XukG
有d已經提早係11月賺夠埋數了........
{Y'{ B5@%i qf ~ m"lDU_9o,g8X$y
冇辦法啦,又出Wii,又出PS3,手機又密密出新款,d學生哥唔抽幾手又點夠駛呢??:D:D:D

arlesonson 發表於 2006-12-22 12:50 AM

[quote]Originally posted by [i]littlepig[/i] at 2006-12-22 12:39 AM:
)Ty!z,Z!k3`(LD
%q3Z?W8e(WR
|;a}Ql3\;r 有d已經提早係11月賺夠埋數了........ zF6[Yt!}
\"W\9|*lF&M
冇辦法啦,又出Wii,又出PS3,手機又密密出新款,d學生哥唔抽幾手又點夠駛呢??:D:D:D [/quote]
/y*r2LV{ee !v(P.o&_W#h:t N;|

n:yb/?#r5c 依家有D垃圾去上市, D 呀毛係又apply唔係又去apply, 又超額認購幾百倍, 以為有金,有銀,有鑽石,  D 友仔開始多左用margin, 遲早爆:D:D:D:D

'nice' 發表於 2006-12-22 01:06 AM

你隻6000幾時到期?行使價係幾多?你講得咁少資料好難話你勇定有眼光!SO@ UX \,H
不過就算係短期國壽有機上試$26,而且有報導話2-3年內國售可以升一倍,9m:j'L|;?j"V GW\
所以god bless your note book(不過你的新股應該賺唔少啦,所以少少錢玩下囉,哈哈)

arlesonson 發表於 2006-12-22 01:10 AM

[quote]Originally posted by [i]'nice'[/i] at 2006-12-22 01:06 AM:C-Qy:Gk
你隻6000幾時到期?行使價係幾多?你講... [/quote]
Ts2\\h0B K |g
D8F7E)h+@VsL+i 6000 中壽德銀七零六D(@EP)YM3{j(k
行使價 17.38 :crybye::crybye::crybye:
R5EA)Qm nYn 到期日 (年-月-日) 2007-06-18
@#bax3cLwF 槓桿比率 39.75x R{b u)z3s+^
溢價 28.40% +X1Zu0[ A2l
實際槓桿 -5.22x *_8O~7ulC
引伸波幅 46.91%
mHH7@&?qR 過去 30 日正股歷史波幅 46.32% dr7u._8x0Xv&G;w/l
對沖值 -13.13% I L-X0q Q0w l l2t
價內/價外 25.88% 價外  0o,Lt2Hjr
街貨量(百萬份) 190.110
"S aN4o&bT*J1?&_t 街貨百分比 95.06% :h(` x5~o H:?A4n
每日時間值損耗 -0.99% #phYj EY-^px
引伸波幅敏感度 5.92%
,U4U(\:N g/kJ6B
"{*O+p V B8AK_ }
!kOD}2IgO-` 等做wallpaper la:D:D:D

littlepig 發表於 2006-12-22 01:11 AM

[quote]Originally posted by [i]arlesonson[/i] at 2006-12-22 12:50 AM:Y'GZ_[7EJ
b;V c;zFK;{
^ H#\3E8]/`%g

3NZ^ q'A9~ 依家有D垃圾去上市, D 呀毛係又apply唔係又去apply, 又超額認購幾百倍, 以為有金,有銀,有鑽石,  D 友仔開始多左用margin, 遲早爆:D:D:D:D [/quote]Rc$ZC Qjb R
} y:_x,D uqX

+]Z"f}mE3O 睇到d新股新上市既升幅越來越少,陽光更跌破招股價,某程度上可以睇到d人精左,唔會再肓目追貨,危機意識高左,其實係一件好事。9qA5yZ^G7at5]2Q

lCT-M)H{#Y] 要爆煲相信未係時候,當散戶越踩越深,先係大鱷出手既時候。曾聽過石sir講狼來了的故事,第一次唱淡,結果大市升;第二次唱淡,結果又升;第三次唱淡,冇人再信你,紛紛入市高追貨,結果大戶係高位沽貨,散戶慘成羊牯...........
&r`&H h S \Y "]/T_3S-qfe.}
不過,我也覺得部份股票炒作太多,股價過高,我也沽掉所有股票,只餘下公用股繼續持有

新經濟學巨人 發表於 2006-12-22 01:12 AM

[quote]Originally posted by [i]'nice'[/i] at 2006-12-22 01:06 AM:
H ^ZyX{:hO 你隻6000幾時到期?行使價係幾多?你講... [/quote]
.f'f"PXoc.ul]e.n1{
C`d7?-[ve!Q1Cx 由2003年開始,我用中央結算抽新股,但所得好少,
ZK w*v-Rn.mGvT
+S)q,A"j9]/vp` 一手起,兩手止,最多都係四手,#^7y_0h!C-pbA
Z6I:`)i5c-RML4W3o%n
如華潤電力,蒙牛,國航,交行,平保,
6J;TF-S d,dd4SY
w}U9N3|6J;T!w8y 亦有輸錢的,拉上補下,只有約35%增幅,B:O RXW6z0A q
{B`/QJa
由於係用中央結算,所以迫我冇得放,%vhs5Yy h2Y
xLM Zh z-pQ
一個半月前,全部清貨([color=Red]由中央結算轉入股票戶口[/color]),走人.b#Dg6l4R1V5h

8W(bZp S#T 一有少少$,我就身痕.&Ew k7t^h
Om ?AGX
由於當年冇抽中人壽,見佢升到B黎巴拉,咁同佢開刀.
,[5}9^ nT*O,CN)dV
dp1H#[-b c3h 我信,人世有希望.....:D:D
n8]c(f.qZb0d.q Z 5d}@)p-`3}Q
在我心中,只有HSBC可以長HOLD......所以我成日同人講,曾HSBC現在PE低,係saving HSBC STOCK的好時間丫.
u`$^2l [*Ha~ *FB9BF$bU
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-12-22 at 01:20 AM [/i]]

arlesonson 發表於 2006-12-22 01:20 AM

[quote]Originally posted by [i]littlepig[/i] at 2006-12-22 01:11 AM:
t~StB [ .D-E$J^&}J E

U@/SmT#~ B
O1u(Q `;@ 睇到d新股新上市既升幅越來越少... [/quote].o#?0HiL
A#pas7V C
知唔知陽光點解有八里幾息?f(cJH q}L:YL!L3`
因為四叔2007-2009唔收息, 禁做好似D寶藥黨禁. Z@']1k:N7y-n CL
D人有唔睇招股書, 真係好笑:D:D:D

arlesonson 發表於 2006-12-22 01:21 AM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-12-22 01:12 AM:
`X-E3A#T+u(b^ }z;bP
)sb0orv n6Cn%F,U
由2003年開始,我用中央結算抽新... [/quote]7l-}c9Wz

$vz6UF-e U(O a 3年先得35%:eek::eek::eek:, 唔好玩啦先兄

littlepig 發表於 2006-12-22 01:32 AM

[quote]Originally posted by [i]arlesonson[/i] at 2006-12-22 01:20 AM:1G fa+l+ly`;s

6FO4d)rW1nWI,i8Q*[ 'y'xNV9mBx p:X:]^@
知唔知陽光點解有八里幾息? Wfs'V)_6s
因為四叔2007-2009唔收息, 禁做好似D寶藥黨禁.
Jn`w H(Q D人有唔睇招股書, 真係好笑:D:D:D [/quote].u];?.fET ^"PuM

S i z)vn't NzL G 依家d人見新股就以為有金執,唔係個個都有做功課,而且個個但求抽中等上市就放,邊度會等佢派所謂既高息呢。就算俾佢睇招股書,試問有幾多人又識得睇呢d財技呢?OQ(utu q
jq?$PG'?%`
沒有中資既概念,單靠REIT真係唔夠吸引力。加上四叔既歷史,除恒地恒發外,買佢既股票都要坐艇,好似恒中同恒基數碼咁..........最慘係恒基數碼$1.2招股,一上市就跌,最後$0.2私有化埋,(唔知有冇記錯)...........買左呢隻老千股真係一殼眼淚

littlepig 發表於 2006-12-22 01:33 AM

[quote]Originally posted by [i]arlesonson[/i] at 2006-12-22 01:21 AM:|y"{,Cep(Q@9x_'g
5g+yh(rJZ:d

v,^/o/gL#G.e 3年先得35%:eek::eek::eek:, 唔好玩啦先兄 [/quote]~O8x:e.NwPg
hr5a |Iwv|
%? O~![q
如果今日買到1174半晝都有30%...........哈哈

BSnake 發表於 2006-12-22 10:00 AM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-12-21 07:33 PM:
H9}%}/A F [size=4]自2003年認購十多隻新股... [/quote]
L'oR9Qr/fqk}8Y (v0X^;q$o{T
Good Luck :good:

net169 發表於 2006-12-22 05:33 PM

大劑,你今日已衰了(10.4%)......God bless you/zjDEN&c8e1V
隻國壽分分鐘係第二隻移動or思捷............
4dt$nE3H )H^8b$c-M.F2c
佢地都係在十幾文的時候不比睇好.但..............,b9aS r(]NI
始終國壽唔係d科網股,佢真係有d料到(in future)

arlesonson 發表於 2006-12-22 06:14 PM

-1X%only, 佢3年嘅35%回報都夠cover la:D:D:D

新經濟學巨人 發表於 2006-12-22 07:23 PM

[quote]Originally posted by [i]net169[/i] at 2006-12-22 05:33 PM:&m(~8{^1dK0k_&C
大劑,你今日已衰了(10.4%)......God b... [/quote]
?$Z,Be2b m0@ u"H+i
} r1T!X#z3I 今早未開市前,我已掛[color=Red]0.061[/color],沽哂所有340000股,
g Go0NnOy-A%A p8?5h8j&})~} bq@
減去手續費,袋幾百蚊(一天喎)....:D
itR+K6lh,GB1R"N l
5w:K{ YH8gxD5| [B 0.061-0.058 X 340,000(看圖)PHx_0S
*v-c5^f$g~g%@8@Y)N
=1020(未計手續費):D
!HF4T K"mXY)G +U}a sP1Q wCO
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-12-22 at 07:28 PM [/i]]

littlepig 發表於 2006-12-22 08:29 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-12-22 07:23 PM:$Beg]hX

IC~M[nz
3q`+W*VMi(uu ~ 今早未開市前,我已掛[color=Red]... [/quote]
P)x6Kr(V1h(d {U_s
1zk+w#x?|? 股票一日賺一千幾百係好平常事k6_!d,i*[N

[ AAd ]dT 聖誕要飲兩餐,攪到我姣婆守唔到寡,買番幾手賺番d人情費

新經濟學巨人 發表於 2006-12-23 01:10 PM

財富的累積,係細水長流,一點一滴的.dnO E1UfN h1O

'fN&z JB v.}b 其餘的,只是激情,不會長久. u$_I"AXR
#Q$vs~T3x2B M&M
人類[color=Red]幾千年[/color]的經驗,如:
)L0e ZfB7[9KT
!FC7dox e_ M 1)龜兔賽跑 N`0a2H;d t]
2)水滴石穿
#X&kVi(U0fDQ 2)堆沙成塔
} ebd,h 3b%^'@Y V_2j b
It still works.:)

新經濟學巨人 發表於 2006-12-24 11:47 PM

[size=5][color=Red]仆街...早知HOLD耐少少[/color]
[.F@;@vIB-x
r9}$^#AyE `x8Ek3Nz 中國人壽A股定價低於H股
&v Ua;X6S m4f8Xsj (明報) 12月 24日 星期日 10:20PM
"x'Vj%}Y 中國人壽(相關新聞 - 網站)(2628)(2628.HK - 新聞 - 公司資料)發行的A股定價介乎18.16元至18.88元人民幣,較H股周五24.4元為低。
x7J'H2u't#o EX j%aIt n
路透社報道,根據招股文件顯示,中國人壽的A股定價介乎18.16元至18.88元人民幣,較H股周五24.4元為低。中國人壽將下月在上海發行最多15億股A。[/size]:cry::cry::cry::cry:s{(?uK5vx"W1j1I

*Z*BIcj$?)k,X [[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-12-24 at 11:57 PM [/i]]

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.