娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 我想投訴和記上網,我可以向咩渠道去?
chong2002
發表於 2006-12-21 08:58 PM
我想投訴和記上網,我可以向咩渠道去?
有冇兄弟試過?
w^&Eqb)n\!j
你地點樣投訴?去信去報紙定係打電話去消費者?
pigcat
發表於 2006-12-21 09:54 PM
[quote]Originally posted by [i]chong2002[/i] at 2006-12-21 08:58 PM:
'RL/lL4m(g
有冇兄弟試過?
W?3uH A7f
你地點樣投訴?去信去報紙定係打電話去消費者? [/quote]
0l6V6fv.bf*o4{b(O
7RF ^G"X!V/F^
應該係呢個
C&s