娛樂滿紛 26FUN's Archiver

cgdmzlam 發表於 2006-12-24 01:16 AM

→◎聖誕節快樂

有緣與你共同瀏覽這個網站 U3`/oU0N,R
雖然你我從未打過一聲招呼
zd6j-H4j7Ry%N A
b^x%CoY 不過事實証明我們的緣份 u]@'Qc
$]C0r8G ?Po
聖誕節到啦~
;bs}aDs
B9{FK rg 細佬祝各位 令仔 、 令 姊姊 妹妹 們:([*T(i9D h{[b
聖誕節快快樂樂~:Dfu&ZR R8F_0n3j h
願你地過一個開開心心既聖誕節~:P

當少 發表於 2006-12-24 01:18 AM

我都祝大家<聖誕節快樂>

sk 發表於 2006-12-24 02:25 AM

merry christmas to everyone- 版主, active members, and CD ROMs :)

kalos 發表於 2006-12-24 06:04 AM

Merry Christmas cgdmzlam, THX for bringing us so much good post in this year~ ^o^
1|x^[[o8i V Merry Christmas to everyone, may all of u guys have a Merry Christmas and have fun in this few days n nights~
)PKC7H~1N d --------------------------Remember to keep yourself n your partner(s) safe wor~-------------------------

ronald001120 發表於 2006-12-24 10:07 AM

聖誕快樂
'N|9M&[X5iS merry chirstmas1I5g8dx"Q4p9M
依我唔係信教yU OV(`-zkk-M'E8M
應該用merry x'mas
;W(|)oN"u} x係代表耶穌釘果個十字架
1pRm$hl 一般人用x'mas比較中性1IJ-wV'FXn
同台灣用耶誕一樣m/iw-l/Z,V
不論如何bLSx5[
小弟在此祝 26fun全人類聖誕快樂RquBuX2RAJnf,o"g
無論有冇男女朋友
E?9d@mDn!PF'k 屋企人
Rw^wl.Q0W+QlU 朋友

lywv5 發表於 2006-12-24 11:38 AM

聖誕節快樂0U6T^.O9i,[*LpU?!H
merry chirstmas!!

hold_find 發表於 2006-12-24 12:52 PM

大家咁話
\cG;J fv 馬利馬史密史

abc!@$% 發表於 2006-12-24 01:03 PM

Merry Christmas呀....:)
,s&C+? qCG+v bB@o1w+xFT(jyY
祝大家身體健康, 開開心心..

keip5 發表於 2006-12-24 01:15 PM

Merry Christmas to all members in 26FUN!
({`Odah8M(a#{/r"L*i-x .C| N O.q
Wish u guys have a happy holiday and New Year!

vv1668vv 發表於 2006-12-24 03:24 PM

聖誕快樂。
pR.~*k5_KF` vW n [s 祝各位EF 會員,版主。。過 一個快快樂樂耶誕節。kk pi Lm

1c:J?Je [~nL Merry Christmas.!!

12d3 發表於 2006-12-24 03:30 PM

[quote]Originally posted by [i]ronald001120[/i] at 2006-12-24 10:07 AM:6x m'Khqq
聖誕快樂DR$l-\O
merry chirstmasZrg6eW!U/Q-N
依我唔係... [/quote] DF[#b UU"N
v%wK%SPlH,^(k
有假放就夠開心啦:good:

大優勢 發表於 2006-12-24 04:30 PM

多謝你
wK b:G__*s&P4Q [color=Red][size=6] D6Z2d9Ht6S^uL Y

F avWJ'q
sX|a6w5N*t;z 聖誕節快樂)s)e$C4cR$DC
merry chirstmas!! r3Q6r:SkJ%b)[3VA Bm
     [/size][/color]e,R` WL,Qd Qk

6_4J'e xH'P :good::clap:

yiuman123 發表於 2006-12-24 11:11 PM

各位巴打聖誕節快樂:agree::clap::clap::clap:

hkcitywong 發表於 2006-12-24 11:39 PM

merry christmas to all!

coolala2005 發表於 2006-12-25 12:40 AM

[b][size=5][color=Blue]祝大家:[/color][color=Red]聖誕快樂!!![/color][color=Blue]~:D~~~[/color][/size][/b]

wong_hing_pan 發表於 2006-12-25 01:11 AM

thank you very much .?Ey;DNX^
merry chirstmas !!!\l[$P*ii
^_^

^^優之良品 發表於 2006-12-25 02:05 AM

聖誕快樂
#zY#Cxw Z@HL
q*w*w$V3T;lhr :photo::photo:

Stan@Cysss 發表於 2006-12-25 02:07 AM

Merry X'Mas!!
/H7Xm(O]gt5h'k 大家也不妨用行動去記念耶穌誕生wor~

J.T. 發表於 2006-12-25 02:23 AM

Mary Chris Must ~~
9j^ Q:t`9X$D| :D:D:D

阿感 發表於 2006-12-25 02:58 AM

為大家送上女星聖誕相

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.