娛樂滿紛 26FUN's Archiver

cgdmzlam 發表於 2006-12-24 01:16 AM

→◎聖誕節快樂

有緣與你共同瀏覽這個網站
/E1J*yd:v8IZ 雖然你我從未打過一聲招呼1](`lzg%i1wt
-U4} [@%U Y8b
不過事實証明我們的緣份
Y e,w.kqE(Ks
4d\|Hv6^.n k 聖誕節到啦~
-_;Llskn,n \/c G U)[ R|/u1c
細佬祝各位 令仔 、 令 姊姊 妹妹 們:;P8K-f_ D$wB
聖誕節快快樂樂~:D
{9f1ZX*u0VP+~ 願你地過一個開開心心既聖誕節~:P

當少 發表於 2006-12-24 01:18 AM

我都祝大家<聖誕節快樂>

sk 發表於 2006-12-24 02:25 AM

merry christmas to everyone- 版主, active members, and CD ROMs :)

kalos 發表於 2006-12-24 06:04 AM

Merry Christmas cgdmzlam, THX for bringing us so much good post in this year~ ^o^
:DuKke+wE Merry Christmas to everyone, may all of u guys have a Merry Christmas and have fun in this few days n nights~ u;u1pf1q
--------------------------Remember to keep yourself n your partner(s) safe wor~-------------------------

ronald001120 發表於 2006-12-24 10:07 AM

聖誕快樂
]m@;g2n e+D/Adm merry chirstmas
-\P j d} P9U 依我唔係信教'ym5_pJY
應該用merry x'mas
j/i1Xso x係代表耶穌釘果個十字架
7^L&@!hsf*p-i/^ 一般人用x'mas比較中性'bS'CT5KF
同台灣用耶誕一樣-n/Xg#z;X9rH
不論如何&^[ w ?%pr
小弟在此祝 26fun全人類聖誕快樂
*Ag7X$J o6T{ 無論有冇男女朋友
H/I?|+X,Z:W 屋企人 f#lwK#Jzt0wj[
朋友

lywv5 發表於 2006-12-24 11:38 AM

聖誕節快樂
8R!fb&[_)g-Sjt$U merry chirstmas!!

hold_find 發表於 2006-12-24 12:52 PM

大家咁話6O%n5q hP
馬利馬史密史

abc!@$% 發表於 2006-12-24 01:03 PM

Merry Christmas呀....:)
y$w'm,S v/L(G2X ,u:|*UO5DE
祝大家身體健康, 開開心心..

keip5 發表於 2006-12-24 01:15 PM

Merry Christmas to all members in 26FUN!
sh`9` DyL
/qn2B.ffX? Wish u guys have a happy holiday and New Year!

vv1668vv 發表於 2006-12-24 03:24 PM

聖誕快樂。
!oJ@2dO!| 祝各位EF 會員,版主。。過 一個快快樂樂耶誕節。ivI }#j
p+N#AbQXZ| i
Merry Christmas.!!

12d3 發表於 2006-12-24 03:30 PM

[quote]Originally posted by [i]ronald001120[/i] at 2006-12-24 10:07 AM:
0@,wy'E^6G4A6`x 聖誕快樂
-X^vO|U^ merry chirstmas
{b}u,]:tt4Z3m$W 依我唔係... [/quote]
1D}1|B3e;b U
+QP ~I.] V j8L 有假放就夠開心啦:good:

大優勢 發表於 2006-12-24 04:30 PM

多謝你
}Jr#Bu ]j6[ h [color=Red][size=6]
;| l0]LH}#wFPX /I/gD8n9lF6Z8AcS

/TdUT am$N 聖誕節快樂e1X0um9[xr:Jkx
merry chirstmas!!
5OcP/M6F {g      [/size][/color]
?E.P u~
@9u6G6Pu[0|T+D/R8R :good::clap:

yiuman123 發表於 2006-12-24 11:11 PM

各位巴打聖誕節快樂:agree::clap::clap::clap:

hkcitywong 發表於 2006-12-24 11:39 PM

merry christmas to all!

coolala2005 發表於 2006-12-25 12:40 AM

[b][size=5][color=Blue]祝大家:[/color][color=Red]聖誕快樂!!![/color][color=Blue]~:D~~~[/color][/size][/b]

wong_hing_pan 發表於 2006-12-25 01:11 AM

thank you very much Lt4b L:N`
merry chirstmas !!!
D1S-]Z4ED ^_^

^^優之良品 發表於 2006-12-25 02:05 AM

聖誕快樂 :K\zS D:T4T^

,?u9FPGxue'K :photo::photo:

Stan@Cysss 發表於 2006-12-25 02:07 AM

Merry X'Mas!!FU0zkc%w
大家也不妨用行動去記念耶穌誕生wor~

J.T. 發表於 2006-12-25 02:23 AM

Mary Chris Must ~~
LHy3z\|b@ :D:D:D

阿感 發表於 2006-12-25 02:58 AM

為大家送上女星聖誕相

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.