娛樂滿紛 26FUN's Archiver

余樂天 發表於 2006-12-25 09:42 PM

應否為「港女」一詞正名為「拜金女」?

我覺得有D符合「港女」定義o既女性咁抗拒「港女」呢個稱呼,佢地其中一個論據係「港女」一詞有一竹篙打一船人之虞,正如「MK仔」一詞唔係指全部o係旺角居住o既年輕男性,而係部份長駐旺角o既飛仔only。

s20021097 發表於 2006-12-25 09:58 PM

我同意版主既說話
O2`]p*R JIe 依家邊有港女唔「拜金」﹗﹗

locklock 發表於 2006-12-25 10:10 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

keip5 發表於 2006-12-25 10:40 PM

[quote]Originally posted by [i]locklock[/i] at 2006-12-25 09:10 AM: ^0~#DX9Sc^2?
何為拜金?多有多洗,小有小洗,你無... [/quote]M&gaNz
)L6y/xqW(C$N
^$R w6@#S
港女拜金我好認同!&{ H!OY"|.ro/gcI#ut
所以我等緊食軟飯!!!:D:D:D:clap::clap::clap::naughty::naughty::naughty:

kaing 發表於 2006-12-25 10:41 PM

[quote]Originally posted by [i]locklock[/i] at 2006-12-25 10:10 PM:/H&O/G L6["W Ls
何為拜金?多有多洗,小有小洗,你無錢比條女洗就話佢拜金?~@ q-}&eKc\ N1u2c
唔通你見到條女係度對住D金裝香?叫雞都要有最低消費,[color=Red]更何況係講LOVE[/color]!
+@9E[[ @ {m+h [color=Red]其實只是因為高攀不起,但又要上,最後上唔到咪氣憤說句,你個拜金囡囡無好下場![/color]^ hE-uh\6zUl

Dt]}i-OK;Jyv2N 其實女尊男卑的現像是未來香港的大趨勢,因此未來好快會有拜金男的出現,等食軟飯啦!'g"p#Y5} cA
[/quote]/F$K8w-cN/C oZ!o U

/uH5_A,D7K 拜金故名思義,崇拜金錢,意思還有虛榮等意思...)b'q SeiN8EL
多有多洗同小有小洗同港女拜金女好似無咩關係...而且你又知樓主無錢比佢女朋友洗咁勁?!V NK"]Y:_&Zj
拜金既意思唔係對住D金裝香,同通話人豬扒,佢就係隻豬d 肉咩...醒小小吧...
ON,S5J)^IO_ 而且叫雞同love 好似兩回事wo...你同你呀媽是否都有最低消費?2ELy j1Q"z-H
人同人一向就無高低之分..大家有口有鼻...有什麼高攀不起
&}%\$Q~4V+bE#}4] 最怕人就係鐘意分層面...要自高為大...就真係可怕啦...b*JGYY'A7m
意思就係以為買過名牌手袋就以為自己係高人一等差不多...4ykf)Mk?)j
看見你既留言...令我覺得香港真係越來越小人講情...

locklock 發表於 2006-12-25 10:51 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

12d3 發表於 2006-12-26 01:32 AM

唔貼切, 唔貼切
t.nWz:bFl 港女點止拜金, 仲有潑辣、霸道、自我中心、知小小扮代表.....

bwk0317 發表於 2006-12-26 02:07 AM

no, because all asia n chicks are all the same

wclchris 發表於 2006-12-26 05:57 AM

我等緊食軟飯呀...........

kalos 發表於 2006-12-26 08:15 AM

[quote]Originally posted by [i]keip5[/i] at 2006-12-26 00:40:'lmQM:XN9K*`!Ai

Z(t;?g [fFDj#vI5] 5z5InA-xG-r
k3v f wo1M
港女拜金我好認同!3O&A1_%a_9Y"E3x
所以我等緊食軟飯!!!:D:D:D:clap::clap::clap::naughty::naughty::naughty: [/quote]'?-Nn+]:j R
ta l#e$i
Me too, let's be the King of 軟飯 la, hahaha:D:clap:

pppqqq 發表於 2006-12-26 10:06 PM

唉...俾人標籤

littlepig 發表於 2006-12-27 02:38 AM

拜金有乜所謂,一分錢一分貨,...出去銅鑼灣金鐘中環果d女仔靚得多,衣著打扮同新界區的差天共地

123+123 發表於 2006-12-27 03:53 AM

唉 ,, 呢個年代有錢就大哂...

darkhunter 發表於 2006-12-27 10:19 AM

[quote]Originally posted by [i]littlepig[/i] at 2006-12-27 02:38 AM:p^%y k aS
拜金有乜所謂,一分錢一分貨,...出去銅鑼灣金鐘中環果d女仔靚得多,衣著打扮同新界區的差天共地 [/quote]]'rU1X}LD
-[2zk3e7~9uaqF\
你有金時...條女拜金有咩所謂...
&B\*|tkS&R 當你有好多金....咪又可以搵幾件拜金女..仲任你揀...有咩唔好
m.`@9V:?7_w t"w _ @7F1Mx)YX-|x
你冇金..咪搵d唔拜金囉

kantang4910 發表於 2006-12-27 12:27 PM

全世界有邊個地方的人不拜金?(oi,Q Pr]|Bs
講緊文明社會

卡娃兒 發表於 2006-12-28 02:29 PM

[quote]Originally posted by [i]kantang4910[/i] at 2006-12-27 12:27 PM:
Di Au4W)_ 全世界有邊個地方的人不拜金?b'k,b.f[~d-I.d
講緊文明社會 [/quote]
:v'Xt&n ga+g"Y d "V mU'd fq I#?
我都認同~有邊到唔洗用錢呀~冇錢點生活~

sflo2 發表於 2006-12-28 02:47 PM

又唔係所有港女都拜金?

jimjim12 發表於 2006-12-28 08:48 PM

有錢大晒我同意,港女拜金我更同意!!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.