應否為「港女」一詞正名為「拜金女」?
我覺得有D符合「港女」定義o既女性咁抗拒「港女」呢個稱呼,佢地其中一個論據係「港女」一詞有一竹篙打一船人之虞,正如「MK仔」一詞唔係指全部o係旺角居住o既年輕男性,而係部份長駐旺角o既飛仔only。 我同意版主既說話依家邊有港女唔「拜金」﹗﹗ **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]locklock[/i] at 2006-12-25 09:10 AM: ^0~#DX9Sc^2?
何為拜金?多有多洗,小有小洗,你無... [/quote]M&gaNz
)L6y/xqW(C$N
^$R w6@#S
港女拜金我好認同!&{H!OY"|.ro/g cI#ut
所以我等緊食軟飯!!!:D:D:D:clap::clap::clap::naughty::naughty::naughty: [quote]Originally posted by [i]locklock[/i] at 2006-12-25 10:10 PM:/H&O/G L6["WLs
何為拜金?多有多洗,小有小洗,你無錢比條女洗就話佢拜金?~@q-}&eKc\ N1u2c
唔通你見到條女係度對住D金裝香?叫雞都要有最低消費,[color=Red]更何況係講LOVE[/color]!
[color=Red]其實只是因為高攀不起,但又要上,最後上唔到咪氣憤說句,你個拜金囡囡無好下場![/color]^ hE-uh\6zUl
其實女尊男卑的現像是未來香港的大趨勢,因此未來好快會有拜金男的出現,等食軟飯啦!'g"p#Y5} cA
[/quote]/F$K8w-cN/CoZ!o U
拜金故名思義,崇拜金錢,意思還有虛榮等意思...)b'q S eiN8E L
多有多洗同小有小洗同港女拜金女好似無咩關係...而且你又知樓主無錢比佢女朋友洗咁勁?!V NK"]Y:_&Zj
拜金既意思唔係對住D金裝香,同通話人豬扒,佢就係隻豬d 肉咩...醒小小吧...
而且叫雞同love 好似兩回事wo...你同你呀媽是否都有最低消費?2ELyj1Q"z-H
人同人一向就無高低之分..大家有口有鼻...有什麼高攀不起
最怕人就係鐘意分層面...要自高為大...就真係可怕啦...