KFC!要有心理準備!怕殘暴既最好唔好睇!
[url]http://www.petatv.com/tvpopup/Prefs.asp?video=kfc_cruelty_usa[/url] 小喇叭丫!點解要咁做呀!!!咁做會靚仔d嗎? 殘忍到爆呀!!! oh my godEe;wJ3J`d爆殘忍 點解要咁?為d乜? 正走個嘴係咪唔想佢地get hurt 呀 以後吾會再幫親佢公司啦!*JXn!OA%}s$r
!~:g#p-k5LCu
上到大陸就例外,因為大陸產品,我更加 吾敢 光顧。 -.-嘩 ,, 人黎架??殘忍精... 整走個咀有咩作用架? [quote]Originally posted by [i]023168[/i] at 2006-12-27 05:49 AM:"oo I6m'D"_*S]
整走個咀有咩作用架? [/quote]
冇左個咀冇得打交? 賤格)y/Rv9g Z.[9[/T1U'`P9k
自己吾痛就咁做 算啦,大家咪又係照食… ??有乜咁奇??但唔知點解要整走個咀姐。 殘忍左d啵~
頁:
[1]