嘩 又地震?
我係屋企...粉嶺依傢震左好耐...部42吋lcd電視不停震$fMOj5{v+LZ#q }}9\^
全家都feel到...仲勁過上次6{5c1J&sn8T/tL
大家有冇 really ar !!!!!!!
.Zo#R4k&N#q6A4J6XG
咩細啲呢 我在紅磡,現在七樓,也震了好久!!!真是地震嗎?我以為有工程!.G-}L/m-|tN*B6nd
其他地區呢? 其他論壇都有人feel到 p4LK4g/Y'Fa9t|
4w0sh@!r#`d,kB
今次比上次長同震得好似勁d 我都feel到喎,我住o係紅磡 嘩 又黎多野 勁左好多 真係?
我住元朗,頭先我阿媽問我間屋做乜震,係咪地震 SIhS.G1h
但係我就留意唔到 係呀我都feel 到我都住粉嶺"我住榮輝"你住邊?? 我住係灣仔 ~~S,G$b9j@l-G
我坐係梳化溫書 , 無啦啦震 , 震左最少7下 ! 等我最初仲以為自己有柏金遜,唔受控制自己搖下搖下……噢,又感到了……… 我住軍地...不停咁震 長沙灣 震得好勁... 震左好多次... 我都feel到~ 我係沙田都feel到,張檯郁郁下 [quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-12-26 08:36 PM:N|.yT9cD t
真係?j/^a5C-t%}2p6|N
我住元朗,頭先我阿媽問我間屋做乜震,係咪地震
但係我就留意唔到 [/quote]t*`m/}gReyc,_
我都住元朗 住村屋
對好重既門都不停搖 can also feel in Tin Shui Wai!!!
very long! 我住旺角都feel到> <好high呀> < 我都有感覺到震呀,好驚驚 今次勁好多,成個衣櫃都係咁搖,而家仲有d頭暈~:eek: