娛樂滿紛 26FUN's Archiver

audurey 發表於 2006-12-27 02:45 AM

家常湯水

尋日係假期最後一日,一早起身去買材料,煲咗個甘筍粟米佛掌瓜豬展湯。CbwI(iX J
#x%~Z7uS-yb*qa%x w
講開飲湯,廣東人最有研究,民間更流傳一套煲湯口訣:6hizra1ib5K
(1) 煲三、燉四、滾一滾 (即係煲湯要3粒鐘,燉湯要4粒鐘,滾湯只要水滾後再滾一滾)u viK w"f;kd
(2) 出水、飛水、過冷河 (去除材料的腥膻味)
X&b3`j(jK&M$?C (3) 紅棗去核、果皮刮囊1^b/S w#v$Wr
(4) 水開下料,魚煎煮湯
.Yh _f `&x ~$h (5) 去湯油,清湯膠,吃湯渣'Pt;fnce

9N d+H:NU"A v 飲湯除咗滋補有營養之外,更加可以連繫家庭成員,做仔女嘅一定會記得返屋企飲湯。
1K8O9X)k$o9c{E )C _)t6w%xl5h@
正如某作者所講:「最好喝的湯一定是媽媽或太太煲的,對廣東人而言,湯水是奶水的延續,一輩子都戒斷不了,從小喝到老,每餐必有無日或忘。」
,{ }7B*K'w9wV9vu s Q$f'A(b;A(r?!N&P
辛苦完一日,你最想返屋企飲一碗乜嘢湯?

audurey 發表於 2006-12-27 02:47 AM

重有單同煲湯有關嘅新聞
8ybW4bLyM
(@|&H6C9|N1V,t 話說當年財爺梁錦松曾經呼籲失業人士創業送靚湯,結果2002年3月8日一個婦女團體設計咗一張湯單去政府總部請願,要求政府關注中年女工失業情況。a@C#v1v9mO#y t
`&cVx]x r7YXSF
湯單內容如下:
]}7l*[7[N)e0C
i1hQ g1U (1) 勞苦湯
6x:uSd'{#J 材料:
~5k/Bb+@k!q 苦瓜乾
gX"jf6_!Es|\ 田七 (七勞八傷)
J!HY UpQQ 無鹽 (無尊嚴)(M(x[w d(m3{ w
豬頭骨 (人工少、工作多)A;po5?R
蛋散 (彈散工)!?$@Q'S2i
棋子餅 (歧視)UV&Q V A)ib
@p,\G)@1Qc}
(2) 失業濕滯湯A2d!a1B0b:Zw2Jo
材料:
^^Z\M@ sW`,H 黃蓮 (苦到入心、有苦自己知)
GhmB+p8N 白果 (乜工都搵唔到)k*iCj"p6Bal
空殼合桃 (對合作社只有口講、無支援)SW}5P-j7l m|,I
魚骨 (無魚肉,大財團已瓜分)
EI.Jhd#r 麻黃、蟬退 (政府漠視女工,只會金蟬脫殼)
}-I%s H!z ~ 川芎 (搵工搵到鞋穿、腰弓背痛)
1f.V&`%o$xZ`
H(^"U\oveC (3) 苦、霉、酸、縮湯
.@ V1d'S:m]~r%~ 材料:g%H{]+F'V;Oy
豆腐 (身體捱到一碰就散)
GC l"YWQ 搾菜 (生活又鹹又辣)
&~/mq&oi"N$j,CT 苦瓜 (入不敷出,生活苦)
H4|3k"Ar3e 梅菜 (無錢換衣服)
J\ n U@5N 酸菜 (一人支撐家庭,辛酸自知)
'UHD'sD)n 魚骨、鷄骨 (無力買有營養食物給小孩)
|Hi:o"v.}E H!S
{,h @j(^ g5Iv (4) 無色無味住家湯
^,h+j;Q0y'J)qKr4U!t+p9n 材料:6g2PqtXfO6o^
骨肉親情一大擔 (一力承擔,無人分工) Cm5s'S^];r
無限心肝 (愛心、細心無人知)W4l(w'A,Rf"a7R\6Y
淮山 (工作堆積如山)
Q/W6^aLgOTw 酸梅 (不被認同,心酸)Qd,E-hJ7@%i.j
勤菜 (勤力做無酬家務)x0a1c#q~;G
菜乾 (蒸乾,無個人發展)ls#D(?{ TAf
牛骨 (24小時,做到皮包骨)+W+F(s:@r
湯底:熬足24小時,隨時睇火,不眠不休
T$s`!^ [(y]#L E
['_ [O1ot){ O (5) 靚湯‘潤’財爺
sEV {7Ck3` 材料:'h;hPH;vv
生熟地 (包括兩性)S Wg y$N5b7do$WJ~
金錢龜 (金錢)l2N$[p[pj:F
杞子 (明目) cE E/f wQ
豬心 (有決心承擔),\ w?*UV6G
茨實 (實實在在)[ bJ G^y)}
樹根 (照顧基層)
7ftE8_Uk g?*i 佛掌瓜 (對婦女貢獻有保障)

man928 發表於 2006-12-27 10:53 AM

唔該晒等我煲比老婆飲先!

王鵬鵬 發表於 2006-12-27 01:54 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.