20061227 13:25 大量網站失靈, 26FUN 成信息交流中心!?
台灣地震影响!? #?+Jvgu8I)_#_20061227 13:25 大量網站失靈 大家小心.
包話 各大搜尋器 如 Yahoo Google Mircosoft 等
各大銀得 恆生, 滙豐 中銀 jci5Pk[$r1x9Vh
各大論壇 DC隆, AV巴士, DC肥花.....................$T {y@Y:Y1F
[color=Red]26FUN 成信息交流中心!?:[/color]:D/y5Q~7j4S0R
[[i] Last edited by d228216 on 2006-12-27 at 01:34 PM [/i]] D大佬!
咁咪好囉!26FUN威望上升!信譽上升!受歡迎程度上升!
:(不過我就無得睇外國新聞添!仲諗住可以聽英文嫁ma!:e:a;u2U*|p/g
[color=White]:P不過大家就可以有一日一定可以唔使見到甘生啦!:D[/color] 世界末日啊~!!!1heU3EG~b
无得上网同世界末日无分别吖~!!!:cry: 點解我上到YAHOO-.- ENT FUN 确系劲! [quote]Originally posted by [i]makin[/i] at 2006-12-27 01:42 PM:
點解我上到YAHOO-.- [/quote]
]r y(z8uk#T(@
我都上到 不过 好鬼慢 [quote]Originally posted by [i]makin[/i] at 2006-12-27 01:42 PM:
點解我上到YAHOO-.- [/quote]AD Fz6c6pr!qG0a
[url]www.yahoo.com.[/url][color=Red][size=6]hk[/size][/color]
聰明人呀!:good: [quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2006-12-27 01:33 PM: y[0a8ze:@y4M G
台灣地震影响!?
20061227 13:25 ... [/quote]
係呀,真係得Enfun個網最暢順,今朝連股票及外滙交易網都上唔到,d佬你d貨走哂未呀,你今日隻國壽輪發達啦~~:D