SCM 發表於 2006-12-27 08:57 PM
邊個login到icq或者msn messenger
我兩樣到login唔到 係咪又係關地震事
yv3Tv%]g4Bg8Dx
yahoo messenger有冇呢個情況
L#X([%`$e.Is
i'?#c0sd6J
有冇人login到
em610610 發表於 2006-12-27 08:59 PM
我都login唔到.
hold_find 發表於 2006-12-27 09:03 PM
算啦!都話地震斷咗電纜,得果陣就會得(tvb話要五日)
hold_find 發表於 2006-12-27 09:07 PM
今時今日,上網真係好重要,不過大家都開始倚賴果條上網電纜