娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 邊個login到icq或者msn messenger
chong2002
發表於 2006-12-28 12:36 PM
上到咁又點
V:M;k&T3v
你d fd 都上唔到架啦~ha
(VbH0p$pg8w?
算啦~學下係世界末日無電腦
6g _2{b6Wjc zd
哈哈哈
傻燊燊
發表於 2006-12-30 01:29 AM
我ON到ICQ但ON唔到MSN