邊個login到icq或者msn messenger
我兩樣到login唔到 係咪又係關地震事 r@6B%vH;R V,kyahoo messenger有冇呢個情況
有冇人login到 我都login唔到. 算啦!都話地震斷咗電纜,得果陣就會得(tvb話要五日) 今時今日,上網真係好重要,不過大家都開始倚賴果條上網電纜
點知有個百年難得一遇的大地震,條電纜再粗都冇用,真是不可小看大自然的力量 我諗哩次都俾大家明白到人唔可以只靠電腦 , internet ,wJ:{9r'r
好似而家咁 , 好多野都做唔到....個個都企左o係到 ,IBp)oo S)L
做人真係唔可以只依賴一種工具 , 凡事都要有2手準備 !! 用IE的Netvigator , HGC 網友試下:
1.IE>工具>網際網絡選項>連線>設定值
2. tick 使用proxy伺服器
3. 之後係空位打:
Address網址: 80.227.0.156)h$k{.k*K)T:|
Port連接埠: 80*gA3m$?:Ol I
4.tick 近端網址不使用 d|$}BE3g*MFA/h
5.確定 ~~ 完成
:|7ZP.[}Ih~
for HKBN既網友U;Bj+z5c+`3GIU bV g
Adress同Port分別係125.244.152.2 (8080)x_,{I,J]
或222.231.50.97 (80):Ef{&o6ND
上xanga同msn係冇問題既, 但係反而會到返上本地網(包括呢度)會有問題, 小心! [quote]Originally posted by [i]michaelyip.com[/i] at 2006-12-27 09:30 PM:2U/e{t&d] aA{T
用IE的Netvigator , HGC 網友試下:K0b!VNNv
1... [/quote]
唔得喎 我得呀~%j6c!CO*i y
但係xanga同youtube都去唔到 Great, it works very well.....thank you! ICQ得呀我~! 唔得呀
用你d招唔得ge 用web msn就得 msn就上唔到 thankyou so much...
只可惜冇人online jaa 唔得喎!全部都4~~U%c+Pnj!W
Forbidden&^7s-NxSR0M*]
You were denied access because:
Access denied. User limit reached 我on到icq, 但on唔到msn