上網一族:災難呀!!!!
電訊局料網絡擠塞將延續數日(星島) 12月 27日 星期三 07:36PM ]GwvG_(@e_:{;v;P%K}
昨晚台灣附近發生地震後,電訊局證實,本港的對外電訊服務,包括經互聯網接駁至海外網站、國際直撥電話(IDD)及漫遊電話服務均受到地震影響。電訊局發言人表示,昨日約十二時二十六分(協調世界ADVERTISEMENT
T:L0po(LU e:e-e
時間),台灣高雄東南偏南發生一連串地震,損毀了多條途經地震區的海底電纜。根據電訊營辦商向電訊局提交的報告,用戶在使用多種對外電訊服務時遇上嚴重網絡擠塞。由於損毀程度嚴重,預期網絡擠塞將延續數日。營辦商現正採取緊急措施,盡量擴大現有設施的容量,並使用其他線路將通訊轉經其他途徑傳送。發言人補充,海底電纜營辦商亦已安排搶修損毀的電纜,[color=Red][b][u]預計部分海底電纜需維修至少五日[/u][/b][/color]。電訊局一直與所有對外電訊服務營辦商保持緊密聯繫,並會監察維修進度。發言人建議市民如無必要,應盡量避免透過互聯網接駁海外網站。當未能接通海外電話時,如非緊急,不要立即重撥。-Ao1M j*Q:V0J
:fight::fight::fight::fight:
維修至少五日!!!!/D)h%o^0i+d
根本是恐怖.....6Y2uw]:O,yX7b[$_
五日不可以MSN,ICQ!?z0Y1kg4ueM
五日不可以上外國網!?-n;yw5z m6t
五日不可以玩台灣GAMES!? xanga係咪都因咁而上唔到? 真係震到斷6親:eek: msn i can't on it a whole day..>< 最慘係將所有工作file放晒去gmail到,咁呢幾日就... X_X icq is ok
但係msn就真係......
tV,m,M+di
唉............ 用IE的Netvigator , HGC 網友試下:a+Hz7H%TB
1.IE>工具>網際網絡選項>連線>設定值
2. tick 使用proxy伺服器4_i?}5l#Og7d4n9n(r
3. 之後係空位打:
Address網址: 80.227.0.156G` Q+CJ;c"dl
Port連接埠: 80@1M I#Ak+KO
4.tick 近端網址不使用 c [Ua4Vg8`
5.確定 ~~ 完成 &}&OUgsv6q
A@LT2L7X#|{W
for HKBN既網友
Adress同Port分別係125.244.152.2 (8080)5n i9b#b/bZG
或222.231.50.97 (80)
Z9X%Fi#b w:C b
上xanga同msn係冇問題既, 但係反而會到返上本地網(包括呢度)會有問題, 小心! 好想試...但係又驚上唔番本地網...