娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tam040046890 發表於 2006-12-27 09:51 PM

頭先(27/11)賭場風雲一問???

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

terry797 發表於 2006-12-27 09:55 PM

唔係架.. w\m AIW2V
3條細過所有5隻順..
wY ^M7_'[!^d 包括佢個條蛇

iMacc 發表於 2006-12-27 10:33 PM

3條梗係食蛇啦~
,C$g |*vv'Eq$dz 你估玩13章咩~
?"i O&S9Z?kIY 無線係咁上下啦~

hold_find 發表於 2006-12-27 10:55 PM

你地係咪攪亂咗3條同Full House?

donald15 發表於 2006-12-27 11:04 PM

冇問題呀;D7^*DQu X+M7Cc&v.d
的確係蛇大過3條&f[C ao(sR
照牌數計我諗你會分得清楚d:Q.}a"o m D2|5ceu3F
3a)\8n k t3F&o1s!Wc
牌型比較:同花順>鐵支>葫蘆>同花>順子>三條>兩對>一對>散牌
X'YS+r l"R N
}"YP5x'I*GB-];V7u5o [[i] Last edited by donald15 on 2006-12-27 at 11:06 PM [/i]]

singleung1956 發表於 2006-12-27 11:21 PM

[quote]Originally posted by [i]donald15[/i] at 2006-12-27 23:04:G$@!I5\[N
冇問題呀R.Wg5Hp
的確係蛇大過3條
%P+b0bU{]x 照牌數計... [/quote]xIBGc4|1cM

5M_.Z#f)M `*`v r\ Ld/q
你的計法是玩13張,+c9b3U!qV O ??
話事啤係3條大過蛇.不過無記的料係咁上下架啦

faison 發表於 2006-12-27 11:25 PM

3條食蛇 蛇食two pair!!!+D7fA[ rn$YLY
this is rule for show hand!!!

tam040046890 發表於 2006-12-27 11:26 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

iolo 發表於 2006-12-27 11:30 PM

[quote]Originally posted by [i]singleung1956[/i] at 2006-12-27 11:21 PM:
i6g#dZ [(i6_| %e`p/m9v
$R$rl sZ5N

B It0m6bd'B 你的計法是玩13張,
[w EYp1d&\AHRa+z 話事啤係3條大過蛇.不過無記的料係咁上下架啦 [/quote]
G@N:wf(T&U4h7[ x-OZk@
Yes :agree::agree:%^;?/?O D%T9X
13張 = 蛇 > 3條4FY@9N"S(`MM
Showhand = 3條 > 蛇`J)S$Uuh
:agree::agree:

'nice' 發表於 2006-12-27 11:31 PM

下?睇到我都唔敢確定添,我玩開都係蛇食3條的wo#Z-p@1o'?-j;zoM:[
同花順>4條>葫蘆>同花>順子>三條>兩對>一對>散牌

iolo 發表於 2006-12-27 11:32 PM

[quote]Originally posted by [i]tam040046890[/i] at 2006-12-27 11:26 PM:
+CLgR@9d0j#x W#RE Pt7O!D[w
你呢個係鋤大D呀而家係showhand呀!!!
z5KaLgcV X E5d -h/w gr7[m
[[i] Last edited by tam040046890 on 2006-12-27 at 11:28 PM [/i]] [/quote]
m0X$GM;R 鋤大D how to 2 pairs? :dev::dev::giveup::giveup:

tam040046890 發表於 2006-12-27 11:43 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

iolo 發表於 2006-12-27 11:48 PM

[quote]Originally posted by [i]tam040046890[/i] at 2006-12-27 11:43 PM:? d WA-ZajZ(A g
8bR!p'|I8Qy
所以我咪話佢錯囉!!!!因為而家係玩showhand呀!!! [/quote]
fZ0A}$I@w"DE(l
`$S'Dr|Zku#] ;) 佢的計法係13張, not 鋤大D, 鋤大D cant 2pairs. :haha:

slwong3 發表於 2006-12-27 11:55 PM

I have a question.
/N(mf'Z1k{D"Gj Are the rules different between "Asia 話事啤" and "Western Showhand"?
rZR^0Yj5h
}*T f'y9ey4Nr I think when I play poker or showhand online, 蛇 is still bigger than 3條.

donald15 發表於 2006-12-28 12:14 AM

[quote]Originally posted by [i]tam040046890[/i] at 2006-12-27 11:26 PM:0V/L(F3zj D Vt G[
T+S#f?,B&pa|8N
你呢個係鋤大D呀而家係showhand呀!!!(F ]~;ST+h4l
i)Vi0c W!X
[[i] Last edited by tam040046890 on 2006-12-27 at 11:28 PM [/i]] [/quote]|nU5a(J `INg
話事啤 / 梭哈 = Show Handa5Q(AJTP,r!K4r

2E1`)H7Oia 梭哈(又稱沙蟹)是英文 Show Hand 的音譯。Show Hand 是 Five Card Stud 的別名,屬於 Poker 的一種變化。 J'}v4K$Z*o6e
#P| @FL/pWU&r!L
Show Hand
7F*RdxdZ'\*?~ 指的是將所有籌碼都押出,一般在賭客下籌碼時,大都用單手出籌碼,而Show Hand顧名思義就是"將你的雙手,Show出來"(推籌碼的動作)一來表示氣勢,一來表示破釜沉舟的意思!所以在所有的關於賭的影片中,只要有"Show Hand"的動作時,大都誇張。
k|:m |[\`?C
;k5g]@bHM"| "AO rM0T\7K
【遊戲規則】
3r(vi Ea\Z
i/Ss5OCB9AP 梭哈遊戲用的是撲克牌,基於遊戲玩法的不同分為大牌梭哈以及全牌梭哈兩種。在大牌梭哈的玩法裡頭各花色的牌只取「8、9、10、J、Q、K、A」,有黑桃、紅心、方塊、梅花四種,因此遊戲中共有28張牌;而全牌梭哈則為A-K,總共有52張牌。除了撲克牌在張數上的不同之外,在玩法上並無不同之處。!X?7`sZ

^6\Qy8PT0b$u)D 遊戲開始後,先發給各家2張牌,從第二張牌開始自動亮出,明牌大家都可以看到。從亮牌之後開始,每發一張牌,以牌面較大者優先,進行下注。有人下注後,其他玩家可選擇"跟"、"不跟"、或"加注",若不想"跟"牌,請按"不跟"按鈕,先前跟過的籌碼則無法取回。"加注"籌碼有100、200、500、1000、2000、5000、10000七種,每一輪各家只能選擇是否加注一次,若放棄則須等到下一輪(發下一張牌)時才可再加注,且加注後最高籌碼不可高於10000。
X ]3hpl*Qx%d
Om2S\{5H5i 每次發牌後的情況都相同,但最後第5張牌的時候允許"全梭"即壓上全部籌碼,但這裏全部籌碼的大小是指此局設定的最大全梭籌碼扣除該輪已經壓上的籌碼數。 M"_0JnU3N

uv aO3{E8a 最後的勝利者獲得本局桌面上的全部籌碼。
|t(v2w1M"A*V!@6q*zq
hu'~p4?E8]h 【比較大小】ZGv3s8?^ }2YIS
^u%YS{&n2x*U x1`
牌型比較:同花順>鐵支>葫蘆>同花>順子>三條>兩對>一對>散牌。G"C]l0S7U'Zv

A"mx1j"^ hm 數字比較:A>K>Q>J>10>9>8。
/O:Fs3RR
9L]+o,G p-i:~ _ 花式比較:黑桃>紅心>方塊>梅花。6G&Px]5uv1t4pP
M-C`F z^`;_ B E
【牌型說明】
B'{;Os%Dy6O/HZ T r W*y1}McGD
同花順:擁有五張連續性花色的順子。如果順子一樣大,則比最大張牌的花色。{)B5J+C O;O.G

m {}U6_R`p? 鐵支:四張相同數字的牌,外加一單張。比鐵支數字大小,「A」鐵支最大。
Qe:Dkp![
F*S/q.i}]\ Y%p 葫蘆:由「三條」加一個「一對」所組成的牌,比三條大小。mu$i[}@ V \.Ri)Gt-x

8w9aE0M"zC8gH5BB 同花:不構成順子的五張同花色的牌。先比最大的單張,相同再比次大單張,以此類推,如果五張牌大小均相同,則比最大張牌的花色。
TKS(rC5|9C i@ \i M']$O
順子:五張連續數字的牌組,但花色不相同。如果順子一樣大,則比最大張牌的花色。"A"不能當"7"使用。
G@%{,X6G
!~&^I K7v8AK |7D [ 三條:牌型由三張相同的牌加上任兩張。比三條的大小。
7M(J~V0q/}5RMs N 9|pR%u {*Z6D
兩對:牌型中五張牌由兩組兩張同等級的牌所組成。先比兩組對子的大小,如果對子的大小均相同,再比剩餘的單張,如果還是一樣,則比大對子中的最大花色。I1U I0o LaN_JI

2Z"vns uv 一對:牌型由兩張相同的牌加上三張單張所組成。若對子相同,則比剩下的單張牌,如再相同,則比對子的花色。 wp-sa `+l
;B$K'Zz(c[ t$j%O
散牌:單一型態的五張散牌所組成,不成對(二對),不成三條,不成順(同花順),不成同花,不成葫蘆,不成鐵支。先比最大的單張,相同再比次大單張,以此類推,如果五張牌大小均相同,則比最大張牌的花色。

donald15 發表於 2006-12-28 12:21 AM

[quote]Originally posted by [i]tam040046890[/i] at 2006-12-27 11:43 PM:,eM.f"X-s$l7aC
k8s9Yg~ e
所以我咪話佢錯囉!!!!因為而家係玩showhand呀!!! [/quote]
jt;I.b"p v oG,\\ 睇黎你仲未知自己衰左乜野:clap::clap::haha:

cmyming 發表於 2006-12-28 07:15 AM

showhand蛇大過3條的,無記今次無衰.......

chanwa 發表於 2006-12-28 10:59 AM

都冇錯~~ 玩showhand 係蛇大過三條ga€~

ThomasKoon 發表於 2007-1-2 11:20 PM

我冇記錯嘅話﹐係因為河生只係得3條﹐另外2隻牌唔同﹐所以唔係"夫老"﹐而歐陽波比就揸住條蛇﹐所以係波比贏

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.