娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 想問一下做m記的朋友
nono_comdan
發表於 2006-12-27 10:04 PM
想問一下做m記的朋友
如果想入行做m記,
\ w&h\]C['W_
是不是要填一份表格到
n5Y@Io"P
郵寄至:
M.EH?K}(w
香港魚涌
3s:n QrngY/E-^
英皇道1060號
Ja3i(Kz"G
柏蕙苑地下上層
1p&I8UPct Be
香港麥當勞有限公司
%fw/q$es6g|
人力資源部
Jd{#IU tK6k&B(FH
:fight::fight::fight::lol::lol::lol::lol::confused::confused::confused:
hoyiu
發表於 2006-12-27 11:50 PM
:fight: 睇你做咩職位先 如果做門市 就唔做好過 咁鬼奀 人工
頁:
[1]
Powered by
Discuz! Archiver
7.0.0 © 2001-2009
Comsenz Inc.