娛樂滿紛 26FUN's Archiver

nono_comdan 發表於 2006-12-27 10:04 PM

想問一下做m記的朋友

如果想入行做m記, \ w&h\]C['W_
是不是要填一份表格到n5Y@Io"P
郵寄至:M.E H?K}(w
香港魚涌
3s:n QrngY/E-^ 英皇道1060號
Ja3i(Kz"G 柏蕙苑地下上層1p&I8UPctBe
香港麥當勞有限公司%fw/q$es6g|
人力資源部
J d{#IU tK6k&B(FH :fight::fight::fight::lol::lol::lol::lol::confused::confused::confused:

hoyiu 發表於 2006-12-27 11:50 PM

:fight:    睇你做咩職位先   如果做門市 就唔做好過  咁鬼奀  人工

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.