娛樂滿紛 26FUN's Archiver

iolo 發表於 2006-12-27 11:58 PM

你試過六合彩最多中咩獎?

我買o左十幾年, 最多都係中過4個字.....:mad::angry::hitwall:

singleung1956 發表於 2006-12-28 12:02 AM

覆式7個字,中3獎

mayin 發表於 2006-12-28 12:05 AM

3個半字 $160

iolo 發表於 2006-12-28 12:06 AM

[quote]Originally posted by [i]singleung1956[/i] at 2006-12-28 12:02 AM:
\'F[R@8~ 覆式7個字,中3獎 [/quote].\ A*o H/@ E9r
:lol: 3獎 = 5 個字?
8r K2@v{Xx$}9_C U_ 應該都有幾皮野? 仲要複式....:drool::drool::good::good:

arlesonson 發表於 2006-12-28 12:16 AM

頭獎3800萬
l)C gzEL/~
*dQ Di kdb_!t SD+t2vMa w0I

K*d n` EC,zm&O
;{4bBFU'HZ|4| n~x1Nj f'wg
9uZ+QB2l4Q&Zk
td6E {y4v&L|e\

E2K v!iM
vZ m qC/u
"~@i\"f#z:SIb
doE6ig-n,~`S
1T~;cx4D0OhG
b:~(yJ#DgT+X -tV`9lb0~ E
n+b$e\R g M
/kRN Y]2Z |"]
8bJ h,C*k[o`

Fl;nS^r!Z
sh8d\5a { d,Q1o 0\$qgQ^[8};j+P

.q0P2GSj0P9A +{%ID:Ic;N

NKy:~+E&V/N
8LkHAF8s
LT W[V vmH1m XTl$^ u&M

t)qp'y2wy7D2IZQ
$W,_o_S1|l ad0^JS

HT2J^*TFO.w5g
&Ih:zQI-[1O 2@eh{ s?3s$Qm

et%XX F 發夢個時:D:D:D.........

winpq 發表於 2006-12-28 12:31 AM

3獎 about $5x,xxx ;);)
f0q'E,}7`7| #hWNh VmX5I

q$b0E$BOTY:Oq
f? n e|'fsyle
@W%W5t"M YaFl 'b|.y"p2iK#lZ"D
yF1?S;q D*d'r B3K
:tZ&`H;`a
$xD-Ut3G2QI-k
PX(c^BM%]"r*Hx
)@6e,X\m3l

5B$N \Ot,JS6V
v` |9swS
u/g4E+?F7a!C 5k"h![:ap4W"nx

(f AQ,F"m$XE7C ye 'p*Q%PWuEG1?]

?F8YX9}7~V
;~7l_ n6Eg;D"A q"EPoW'ia0nAp

.oO C^ tA +Z QryD:w m0C#c

2t#?5H"m3P\4F 8bHR txw*o
%fw'EQ%D

+Cx|s akV G
4J,o&h,E$SKO
#fv,b6aO E2F4I9z^-T@xk9q9];c

,{.uX2]/@$q*k4tH/s f -_-P(K5S0U

trz(LFwj#v
!lG ek0a/`-J .V8j i;v |mc
發夢個時:D:D:D......... [/quote]

當少 發表於 2006-12-28 01:11 AM

買咗5年,次次都買,每次買7個字,但只係中過3次$20,每次收$80...慘

em610610 發表於 2006-12-28 01:53 AM

無中過.......

chunchan 發表於 2006-12-28 03:44 AM

複式3.5個字

93949394 發表於 2006-12-28 06:02 AM

下注500-1000 , 隔一至二次就會中一次 , 不過都多數打個和 !!

jimjim12 發表於 2006-12-28 08:03 AM

中過4個半字,好多年前,收3千8蚊u gme;|L$k
Og,U m#@*P'dJp.Z
而家好少中、揾笨~~~:mad:

jesus1016cheung 發表於 2006-12-28 09:47 AM

我最多試過中4個字$320
w0a-Y}3{qX d 不過我成日都中3個字$20,十次都有6,7次中
Jd| @/^h1{3pO9? 你地去多D 6號位買啦多數都會$20

ccche 發表於 2006-12-28 10:35 AM

$320,最多係三個字

1229726 發表於 2006-12-28 11:02 AM

未中過/.\

toy739toy 發表於 2006-12-28 11:42 AM

[quote]Originally posted by [i]jesus1016cheung[/i] at 2006-12-28 09:47 AM:1O&QC7|f"XWD!T?u
我最多試過中4個字$320{X i4FM
不過我成日都中3個字$20,十次都有6,7次中H-f$Ee)M1Qz
你地去多D 6號位買啦多數都會$20 [/quote]:{M0V#nA)C!cU
6号位邊間先:haha:

chansuper123 發表於 2006-12-28 12:54 PM

5個字, HK$24,xxx, When I lost job.

14KK 發表於 2006-12-28 01:47 PM

頭獎 3千萬.......

achan87 發表於 2006-12-28 03:26 PM

3個半字..........

xavi 發表於 2006-12-28 04:13 PM

中過 20 蚊

hk8867 發表於 2006-12-28 04:43 PM

中左都唔夠你買la

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.