你試過六合彩最多中咩獎?
我買o左十幾年, 最多都係中過4個字.....:mad::angry::hitwall: 覆式7個字,中3獎 3個半字 $160 [quote]Originally posted by [i]singleung1956[/i] at 2006-12-28 12:02 AM:%bQ%}9oi'|覆式7個字,中3獎 [/quote]
:lol: 3獎 = 5 個字?-^FX;n WU"?o
應該都有幾皮野? 仲要複式....:drool::drool::good::good: 頭獎3800萬
}2Rb-N)u4BP
\/I.e,?)N HA"K:S[
8B1LrT NDN4Z8tOZ
Q-l#E Le1}5Z
T\S,i*|V
#ULBMx m
#P9K'C?}
'OO%[7S*D2g-}8{
8\;]\\4s
"yhM-o7fY't @
t2fYXj#c1vLQ!NP
k"t-l'f:c,Xx
&mLF[`7N-fn6`"E
Y#P!?+v6L mRB
!I_3[ ^ ?-@
#f"h/^W9yj
4k N}vO!Ek
發夢個時:D:D:D......... 3獎 about $5x,xxx ;);)
oR9["wi{5Qg
6`+WU5S&oC
`cXI2D%A w y*Q?
:FN7~LFx cm
@4z!KU&sR^3pO;v
F@(anT
LvOq/^V!Z+t
Fm x"~u4\(X/F$D
| {l$g!P#uY'`r
iK]$pR;zI
0tpin3rc5`
RQ)i"Z]_JT
n,b{N*mUjf
S"gx n-pZ
發夢個時:D:D:D......... [/quote] 買咗5年,次次都買,每次買7個字,但只係中過3次$20,每次收$80...慘 無中過....... 複式3.5個字 下注500-1000 , 隔一至二次就會中一次 , 不過都多數打個和 !! 中過4個半字,好多年前,收3千8蚊
k8ad%L.j
而家好少中、揾笨~~~:mad: 我最多試過中4個字$320^W3] O4~%z?l
不過我成日都中3個字$20,十次都有6,7次中
你地去多D 6號位買啦多數都會$20 $320,最多係三個字 未中過/.\ [quote]Originally posted by [i]jesus1016cheung[/i] at 2006-12-28 09:47 AM:
我最多試過中4個字$320o/B3R,S W4LlbcA
不過我成日都中3個字$20,十次都有6,7次中
你地去多D 6號位買啦多數都會$20 [/quote]S$an@,E}LyxL
6号位邊間先:haha: 5個字, HK$24,xxx, When I lost job. 頭獎 3千萬....... 3個半字.......... 中過 20 蚊 中左都唔夠你買la