娛樂滿紛 26FUN's Archiver

homan173 發表於 2006-12-28 08:39 PM

海底電纜需兩三周搶修

灣地區出現地震,破壞海底光纖電纜,台灣最大通訊公司中華電訊說,三艘船稍後分別由日本、菲律賓及新加坡出發,前去搶修因地震損毀的其中兩條海底通訊電纜。中華電訊預計維修工作可在下星期廣 告;Sj-h)C?

nxqoXyLl\ 二開始,需時兩至三星期,以令亞洲地區的電話及互聯網服務恢復正常。中華電訊表示,經緊急向境外調度後,目前語音電路部份跟美國、中國內地、日本、歐洲都已恢復正常通訊。中華電訊表示,大地震兩日來已令公司損失約1億新台幣收入。

kakeidevil 發表於 2006-12-28 08:41 PM

我而家都上到lu....:kicking:

specificness 發表於 2006-12-28 08:45 PM

yes, me too!!!! i just get back to msn..... :D:D:D

托迪仔T 發表於 2006-12-28 08:53 PM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2006-12-28 08:41 PM:4Mc _*M!QZ{ht
我而家都上到lu....:kicking: [/quote]
n[b#KY l,|"bF?x ~&M*|R;P,\
點解我仲係唔得既...:cry:

chrislovegill 發表於 2006-12-28 09:34 PM

我仲係未得呀~~~
r-t0m S9gDO3TB-P 好慘呀~~!~~~

bensonss 發表於 2006-12-28 09:41 PM

我都得啦~~

JE 發表於 2006-12-28 10:07 PM

終於上得番喇~!

kj' 發表於 2006-12-28 10:23 PM

未整好.e+可以上到?
B;}|PLi~s,t@ 咁神奇?

fss16 發表於 2006-12-28 10:31 PM

我仲未得呀...

cwc_tkd 發表於 2006-12-28 10:50 PM

我仲係開唔到MSN...

hi_go0301 發表於 2006-12-28 10:51 PM

oh my god

ronald001120 發表於 2006-12-28 11:01 PM

可唔可以叫寬頻公司回水

andy仔 發表於 2006-12-28 11:14 PM

唔係話5-7日JA 咩= =?

比沙路 發表於 2006-12-28 11:31 PM

chrislovegill,specificness,kakeidevil q,e G\Mn!A0E
幾位大哥,大姐,可唔可以話比我聽,
'I4j}uC oU Z 點解你地可以用到msn呀,我好想玩呀,[dRq^iV0D2FQ
拜託各位教下小弟!!!

eqhigh 發表於 2006-12-28 11:34 PM

[quote]Originally posted by [i]比沙路[/i] at 2006-12-28 11:31 PM:
4W7k[(g$c$k|9y1r y[ chrislovegill,specificness,kakeidevil
{ BCX V5b~i 幾位大哥,大姐,可唔可以話比我聽,
|y5a#A7Ph7b4E9r%x4`0E 點解你地可以用到msn呀,我好想玩呀,
9y B k,Tq0D8^:{y!m 拜託各位教下小弟!!! [/quote]
]i`%|Np7A YO
/T7^5Bh9G.W(f7} 哈,就咁on ga咋*Qn2X Pi%ryS'hs
可能係因為用緊i-cable:haha:

gigg11 發表於 2006-12-29 12:52 AM

我仲係上唔到啊... ...>.<
[RIG8Gv&l8}I 網上行收貴咁多~上網又慢~;I N.? JMHy
宜家收復既速度仲慢過其他公司咁多~

cainemansion 發表於 2006-12-29 12:55 AM

想上msn or overseas website?5o$y_q'rT
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=133705&fpage=1[/url]
J F6vLFM%?
i+S9p!o3t&GO follow佢就得ga la~

new_hp 發表於 2006-12-29 01:32 AM

只希望佢地可以盡快維修好........
G4Oqj3p
R7Cz+m*zJ }JJ0go 無左internet.... 真係很難工作的:hitwall::hitwall:

liam246810 發表於 2006-12-29 06:31 AM

其實已經好番好多

hoyiu 發表於 2006-12-29 03:19 PM

[quote]Originally posted by [i]liam246810[/i] at 2006-12-29 06:31 AM:
0_3f%@d(@ T)bti 其實已經好番好多 [/quote]
*f \ J$K5Kz :fight:   系慢左D  和 有D外國網站都仲未上到

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.