kwoksing 發表於 2006-12-29 06:25 PM
:giveup: 台灣地震居然拖垮埋香港,真係估唔到,攪到網絡世界一片黑暗。 :hitwall:
askalpk 發表於 2006-12-29 09:12 PM
我netvigator..仲未上到msn囉
hamsub 發表於 2006-12-29 09:34 PM
我得LA~~
kakeidevil 發表於 2006-12-29 09:46 PM
我hgc得~但都唔係次次得:(:(
K6q1A$x(U'p3qg F
;j$jS"_{O'{
|D)pf|~:c
反而netvigator多數都唔得....:D:P
pigcat 發表於 2006-12-29 10:34 PM
網上行........................:nogood::nogood::nogood::nogood::nogood:
W
o%W8p? Gv
~A$L#q/y#\g7\?$Ln
'pzN+s)@
而家真係生不如死
P`1Vtd
好多野都做唔到:giveup::giveup::giveup::giveup::giveup::giveup:
saviola 發表於 2006-12-29 11:21 PM
雖然宜家已經好返好多....
Wj*riz8E;v$rKu`
不過都希望可以快d整返好啦.....