MSN終於on到啦
MSN終於on到啦!!!l^N_j;f我諗大家都可以重見天日啦!!!!開心爆 都唔係太stable~! 都完全on唔到..=.="" **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 我都仲未on 到..... 要重覆咁入先入到
12點後易入D 我on唔到呀 ...exP5uW9B ^R&lV u
你係邊間ISP !? 我仲未得啦~~~~~~~~~~~~~~}6W*px4V"iQp+n]
慘無人道~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ i cannot boi 我今日試過無啦啦on到嫁,,之後又自己離線
而家係咁上都唔得 我覺得一日比一日好dd咁'A/q0S&F0`mf0Y
今日開始可以上番xanga同check e-mail
但我都仲未on到msn i don't help me [quote]Originally posted by [i]牛仔[/i] at 2006-12-29 11:57 PM:
MSN終於on到啦!!!
我諗大家都可以重見天日啦!!!!開心爆 [/quote]TMd\8|
"z9n"aq.^:r@
真係重見天日lu , 唔使再Enjoy"區域連線"既滋味la....u'^NOm{_u{x1|
但係都想知點解有d巴打仲係on唔到Line呢~ 嘩
我而家on到msn..去到xanga..去到yahoo..去到youtube~~正 我仲未上到msn但係上到xanga咋... 我msn都係係咁o禁先on到
大家如果唔覺得煩o既..可以重試n咁多次...
雖然xanga youtube都上到..但真係慢到爆...= =(A&eX*i s-P^]
我諗聽日會再好d...
搞笑..今日同電盈o既員工同一架升降機...果時勁想同佢講
: [ 你地幾時先整返好呀...我上網好慢呀 ].. e1z@Q7xF
但諗諗下唔關佢事..so冇講到 kaka 唉~我都係on唔到msn~eHV9c|.X]!p
又上唔到xanga~同埋d外國網~>.< 我都ON到 不過真係無乜人ON :cry: 我始終都係on唔到~慘哦=.= 我今日都on到!!
張list 都開始多人 la!!
好野 又可以同人玩 MSN!!!
頁:
[1]
2