娛樂滿紛 26FUN's Archiver

牛仔 發表於 2006-12-29 11:57 PM

MSN終於on到啦

MSN終於on到啦!!!l^N_j;f
我諗大家都可以重見天日啦!!!!開心爆

JE 發表於 2006-12-29 11:58 PM

都唔係太stable~!

cwc_tkd 發表於 2006-12-30 12:00 AM

都完全on唔到..=.=""

hiukin_kok 發表於 2006-12-30 12:04 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

em610610 發表於 2006-12-30 12:17 AM

我都仲未on 到.....

chong2002 發表於 2006-12-30 12:27 AM

要重覆咁入先入到
ue I6u^Y M~!^e 12點後易入D

kahang0210 發表於 2006-12-30 12:38 AM

我on唔到呀 ...exP5u W9B ^R&lV u

n-rL$B`4y 你係邊間ISP !?

cgdmzlam 發表於 2006-12-30 12:46 AM

我仲未得啦~~~~~~~~~~~~~~}6W*px4V"iQ p+n]
慘無人道~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

aspiderman 發表於 2006-12-30 01:18 AM

i cannot boi

傻燊燊 發表於 2006-12-30 01:20 AM

我今日試過無啦啦on到嫁,,之後又自己離線
e7w'YkA 而家係咁上都唔得

sky308 發表於 2006-12-30 01:24 AM

我覺得一日比一日好dd咁'A/q0S&F0`mf0Y
今日開始可以上番xanga同check e-mail
&Y*}#ZwX-dE2\#` 但我都仲未on到msn

silveryuki 發表於 2006-12-30 01:38 AM

i don't   help me

Stan@Cysss 發表於 2006-12-30 01:38 AM

[quote]Originally posted by [i]牛仔[/i] at 2006-12-29 11:57 PM:
4n/i U0S*V} MSN終於on到啦!!!
C5x+LX'MJh 我諗大家都可以重見天日啦!!!!開心爆 [/quote]TMd \8|
"z9n"aq.^:r@
真係重見天日lu , 唔使再Enjoy"區域連線"既滋味la....u'^N Om{ _u{x1|
但係都想知點解有d巴打仲係on唔到Line呢~

牛仔 發表於 2006-12-30 01:39 AM


pCp] ?#N1[ 我而家on到msn..去到xanga..去到yahoo..去到youtube~~正

askalpk 發表於 2006-12-30 01:42 AM

我仲未上到msn但係上到xanga咋...

牛仔 發表於 2006-12-30 01:51 AM

我msn都係係咁o禁先on到
%k:{yC;u:V 大家如果唔覺得煩o既..可以重試n咁多次...
#g9?6Uxh/u|
}a xZSP 雖然xanga youtube都上到..但真係慢到爆...= =(A&eX*i s-P^]
我諗聽日會再好d...
D`;hAD1TY
"Oo"Lx.M8iBAv 搞笑..今日同電盈o既員工同一架升降機...果時勁想同佢講
"[n8Bg;D%^+@P,E : [ 你地幾時先整返好呀...我上網好慢呀 ].. e1z@ Q7xF
但諗諗下唔關佢事..so冇講到 kaka

gigg11 發表於 2006-12-30 02:17 AM

唉~我都係on唔到msn~eHV9c|.X]!p
又上唔到xanga~同埋d外國網~>.<

yuri 發表於 2006-12-30 02:34 AM

我都ON到 不過真係無乜人ON :cry:

卡娃兒 發表於 2006-12-30 05:48 PM

我始終都係on唔到~慘哦=.=

jimjim456 發表於 2006-12-30 10:46 PM

我今日都on到!!
&_$T!dpuJ)h 張list 都開始多人 la!!
? j^e+n5d` 好野 又可以同人玩 MSN!!!

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.