娛樂滿紛 26FUN's Archiver

牛仔 發表於 2006-12-29 11:57 PM

MSN終於on到啦

MSN終於on到啦!!!
:Nz.n1iu2Z#G0FF 我諗大家都可以重見天日啦!!!!開心爆

JE 發表於 2006-12-29 11:58 PM

都唔係太stable~!

cwc_tkd 發表於 2006-12-30 12:00 AM

都完全on唔到..=.=""

hiukin_kok 發表於 2006-12-30 12:04 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

em610610 發表於 2006-12-30 12:17 AM

我都仲未on 到.....

chong2002 發表於 2006-12-30 12:27 AM

要重覆咁入先入到F |g"C naY@
12點後易入D

kahang0210 發表於 2006-12-30 12:38 AM

我on唔到呀 ...
%Ff"h z f`_ 9M;o4H ^&[]*W"W
你係邊間ISP !?

cgdmzlam 發表於 2006-12-30 12:46 AM

我仲未得啦~~~~~~~~~~~~~~)c$_'~T9y^!y%\8Ls
慘無人道~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

aspiderman 發表於 2006-12-30 01:18 AM

i cannot boi

傻燊燊 發表於 2006-12-30 01:20 AM

我今日試過無啦啦on到嫁,,之後又自己離線T3NX?I X*Iw
而家係咁上都唔得

sky308 發表於 2006-12-30 01:24 AM

我覺得一日比一日好dd咁
C#_&}}+Z$n ` L!@ 今日開始可以上番xanga同check e-mailvuIW"_1R ^BX!x t
但我都仲未on到msn

silveryuki 發表於 2006-12-30 01:38 AM

i don't   help me

Stan@Cysss 發表於 2006-12-30 01:38 AM

[quote]Originally posted by [i]牛仔[/i] at 2006-12-29 11:57 PM: d%r2VV`!X
MSN終於on到啦!!!
2kF+vd5sI#~ @ 我諗大家都可以重見天日啦!!!!開心爆 [/quote] Y-c%Z^'i0FR.L\,D
v*w8rgb:zG W)U
真係重見天日lu , 唔使再Enjoy"區域連線"既滋味la....
qJ _(B| p,`;p1Q 但係都想知點解有d巴打仲係on唔到Line呢~

牛仔 發表於 2006-12-30 01:39 AM


.^~oJ@+TPoJ 我而家on到msn..去到xanga..去到yahoo..去到youtube~~正

askalpk 發表於 2006-12-30 01:42 AM

我仲未上到msn但係上到xanga咋...

牛仔 發表於 2006-12-30 01:51 AM

我msn都係係咁o禁先on到
7s$H|6O(D 大家如果唔覺得煩o既..可以重試n咁多次...7u,I4U"`p-Vw;c

-n r5e1H.`h3E 雖然xanga youtube都上到..但真係慢到爆...= =$w"f7K"@2U"Q;R*s c
我諗聽日會再好d...A DXTZ4D/|

8?$b9sjD8g m 搞笑..今日同電盈o既員工同一架升降機...果時勁想同佢講}.a1]+] x.D
: [ 你地幾時先整返好呀...我上網好慢呀 ]..
1vr'cOH/yF2D 但諗諗下唔關佢事..so冇講到 kaka

gigg11 發表於 2006-12-30 02:17 AM

唉~我都係on唔到msn~
o"pk^3f Ub}6B 又上唔到xanga~同埋d外國網~>.<

yuri 發表於 2006-12-30 02:34 AM

我都ON到 不過真係無乜人ON :cry:

卡娃兒 發表於 2006-12-30 05:48 PM

我始終都係on唔到~慘哦=.=

jimjim456 發表於 2006-12-30 10:46 PM

我今日都on到!!XA2\moiy3FJ
張list 都開始多人 la!!z)L^,BO}
好野 又可以同人玩 MSN!!!

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.