娛樂滿紛 26FUN's Archiver

halo678 發表於 2006-12-30 11:53 PM

聽晚倒數..晚飯有咩好提議?

聽晚倒數啦~ 5個fd , 係旺角食 , 預80蚊左右 , 晚飯係邊食好~~咁多位有咩好建議

hugh090702 發表於 2006-12-30 11:57 PM

好肯定既係....聽日一定好多人....最好早dd準備

hold_find 發表於 2006-12-30 11:59 PM

屋企早D食完去倒數把啦

halo678 發表於 2006-12-31 12:04 AM

....班fd個個都叫出黎食...有冇好提議~"~??

cmyming 發表於 2006-12-31 12:21 AM

預多d啦,走去籣貴芳食,簡個好位,等倒數過後,大把女可以擁抱....:P:P:P

iknow 發表於 2006-12-31 12:22 AM

去打邊爐la~~夠晒人ar ma~~

王晶 發表於 2006-12-31 12:23 AM

聽晚食飯預得80蚊 無乜好野食喎

halo678 發表於 2006-12-31 12:28 AM

旺角打邊爐邊度有好推介呢~~

大波仔 發表於 2006-12-31 02:02 AM

樓主...我建議你去M記食喇...XD" b+d.Yo~3jRl%Y OLY2Z
80蚊,5個人食???好難搵架喎...
vm5H T7e uEu 一人一大袋煎讓"三寶就得...響旺角~
2~ i WW9~8K\ 16蚊一個,有好大既難度!真係高難度左D...zG-U2K)X [@

5`Mo,S:w |w:M [[i] Last edited by 大波仔 on 2006-12-31 at 02:04 AM [/i]]

iknow 發表於 2006-12-31 02:07 AM

[quote]Originally posted by [i]大波仔[/i] at 2006-12-31 02:02 AM:
4J6VvX,OV)YXT&N 樓主...我建議你去M記食喇...XD"... [/quote]
_I$D6m5m b 其實佢係5個人用80蚊,z5E5ETe,vu9fXr{d
定係5個人每人用80蚊??

阿感 發表於 2006-12-31 02:22 AM

[quote]Originally posted by [i]iknow[/i] at  02:07 AM:5_Bx-X$k8m
:y;_sv0y3t$f G1Ve8j
其實佢係5個人用80蚊,
2i6D n.q^q!t4Y 定係5個人每人用80蚊?? [/quote]
ZE-q7L7N 6LBH^!s!_X.k'h
每人80蚊,食到入廠都得啦

mazingerz 發表於 2006-12-31 02:23 AM

[quote]Originally posted by [i]halo678[/i] at 2006-12-31 12:28 AM:
*M_lm&}9?t 旺角打邊爐邊度有好推介呢~~ [/quote]|6U$V JvoW
6U?5GnS ]P$F
N(u\0DW
坦白講,去親旺角打邊爐就算係任食,你都要預每人百鬆蚊落樓ga la。
m oHhj'|+ZP(E&` 我記得創興廣場有好多酒樓邊爐都幾抵食ge(唔記得exactly邊間),你可以試試。
t Q:U4lQvs_~ l
:D9z3C#l~+{)u 但你要有心理準備,聽晚一定Full爆。(除非你事先book檯)

大波仔 發表於 2006-12-31 03:43 AM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-12-31 02:22:%LcE `c#M5r
o.S A KR2Mc0G

-W h5B3Gh7a#O4L 每人80蚊,食到入廠都得啦 [/quote]2|WR5xuUW"i#g
哈哈哈...的確係...就當你食M記...80蚊...
{(mf%~Zpx ?_EV 食10個孖芝/麥香雞/豬柳漢堡...食到你驚....
0D E r!q.q:_ @Q ` 廚房班員工就多得你唔少,淨係你一個柯打都每人10個飽,仲要5個人,即係淨係你個柯打都50個...
.}o;DKdX {Ki"tE]AB
# PS...80蚊...突然真係諗起M記...好計數D...XD":D

ball_room_hk 發表於 2006-12-31 05:28 AM

stay at home buy take away much better !!!

tsoi03094 發表於 2006-12-31 11:02 AM

打鞭爐lo...80幾蚊一個任食

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.