娛樂滿紛 26FUN's Archiver

nono_comdan 發表於 2006-12-31 04:24 AM

上網一族的好消息=)

海底光纜下月底才可修復p j;\BH
(明報) 12月 30日 星期六 03:10PM
%{*S7ux[Y&e 電訊管理局表示,預計受損的海底光纖電纜要在下月底前才可逐步完成修復工作。 x2@ EOIP I#n]

n Tb"ZW,Y+Z x p)n X'w%b(oB
7acmY.~Mr
電訊局表示,撥往台灣的國際直撥電話及漫遊服務,以及使用電話卡由本港致電海外的電話服務已恢復正常。撥往南韓的國際直撥電話及漫遊服務已恢復至正常水平的六成左右。使用電話卡由海外(台灣及日本除外)致電本港仍然嚴重擠塞。
? Td c8_ QZ2s [;Jr.IzmU"r
在數據服務方面,互聯網接駁整體上有若干改善,但大部分用戶仍遇上接駁速度緩慢的問題。本地電訊服務,以及與中國內地和澳門的通訊均屬正常。)Rmf X`F5I!q3l`_
MQF c9FA
電訊局稱,除了兩艘維修船隻已於十二月二十八日抵達現場外,另外三艘正駛往現場。
D+DWAM/^6RNa,S Rd,f d4`+o-S`NY
[color=Red]經初步勘探及評估,[u]如環境及天氣許可[/u],其中一組海底電纜的首期修復工程可望在二零零七年一月九日完成。[/color]至於其他受損電纜,現正安排進行勘探及評估,預期修復工作可在二零零七年一月底前逐步完成。Y/y.S-o(E$j7\HH

IOH*m F DH X 電訊局稱,如非緊急,市民現時應避免致電南韓。如由海外撥長途電話至本港,不要使用電話卡,應使用流動電話或固網電話。使用電話卡由台灣及日本致電本港則服務正常。+k?^B R2wT'` V
7V5g m4vaN9X
元旦將至,很多人會以手機發送或收到賀年訊息。流動電話用戶應預期,如向台灣、日本及南韓發出短訊,或從該等地區接收短訊,訊息所需傳送時間較長。
'J%R~@P:V h q :fight::fight::fight::fight::fight:
+A2Xk[8Ti[8b6\wQ0r :fight::fight::fight::fight::fight: t2y\_C ^ M9C:S
:fight::fight::fight::fight::fight:
-q'x1mu)X :fight::fight::fight::fight::fight:
7d&y5zBn,] Mk :fight::fight::fight::fight::fight:k7\?,_:aQ'b`
                 :gun:

當少 發表於 2006-12-31 04:35 AM

好野好野....

askalpk 發表於 2006-12-31 05:05 AM

但最快都要出年中....

ball_room_hk 發表於 2006-12-31 05:26 AM

take a long time la ... not good !!!

tsoi03094 發表於 2006-12-31 10:44 AM

希望上網公司會比番錢我地啦== ?3z/Z Ic
都無得上網又要我地交錢
pDb xR 可惡\_/

karen0123 發表於 2006-12-31 11:03 AM

[quote]Originally posted by [i]tsoi03094[/i] at 2006-12-31 10:44 AM:
,N Q kr Z6tc L 希望上網公司會比番錢我地啦==*hcNmF]
都無得上網又要我地交錢!d\U H8R)co`Q h |
可惡\_/ [/quote]H%P[5m[
wHO,["eQ w

^@W/TC~%g 你錯了,係有得上線ga...........&B9p4_~PF/H]ql
fN{O|d C
不過上某D網慢到好似56k.............:cry::cry:

hongkongpeople 發表於 2006-12-31 11:25 AM

相信己經大部份ok......現在上youtube 聽歌都好流暢.......

卡娃兒 發表於 2006-12-31 11:31 AM

最發都要9號:cry::cry:個msn發mo喇

彤b 發表於 2006-12-31 11:45 AM

7號就好dd:clap::clap:`)m/x-R\5q%e t-q
但係都仲要等成個月先正常返曬:cry::cry:

rsonicway 發表於 2006-12-31 11:55 AM

但我用和記(tsw)乜事都無喇喎

xavi 發表於 2006-12-31 12:50 PM

[quote]Originally posted by [i]rsonicway[/i] at 2006-12-31 11:55 AM:
?)a$P:f2Qpm 但我用和記(tsw)乜事都無喇喎 [/quote]
pS4Sk qr5iY -z \Y7^$Oe

tX8oMDG hkbn 都係 wor:D

nono_comdan 發表於 2006-12-31 01:12 PM

現在還是打不到online game=(%IX4c1?3[ rHm
:angry::fight::fight::fight::fight:
k;LWoN._C4jy| a&P :gun::mad::fight::fight::fight:

boy1420 發表於 2006-12-31 01:34 PM

原來冇得上網真係想死...:hitwall:

cgdmzlam 發表於 2006-12-31 03:25 PM

我就希望農歷新年前一定要攪定
n(kT2xf0b7Q 咁就好囉.................
7HV'gZ}7Yl"@@*^+cs
Y9h-OU!}`,ooNU 講真啦4W;Y4X?G0n?
你估3個星期可以攪得定咩
O2K Jj3o 唔係響地面窩
de`[zh3m 而係海底`Df+PLX3|5J6^m([
人地要帶埋氧氣瓶潛落海底度工作
{8r_h-kXI7D 同埋海面咁大既面積
UBAGt h0U*D-fN 做都有排做啦
%T"bkd#F-^ 如果通宵都趕工既話   加埋天氣都唔錯
+af@&f+~1JubQ5c 我估 全面 完工 可以係 1個月多1星期 度完成

gaye 發表於 2006-12-31 03:28 PM

終於有d 消息, 太好了...
] d5zc!\V4dQ 前幾日上美國網搵資料全部死哂, email 又唔得, 完全做唔到野...

em610610 發表於 2006-12-31 04:00 PM

無所謂啦.等多小小時間.

pigcat 發表於 2006-12-31 05:40 PM

[quote]Originally posted by [i]nono_comdan[/i] at 2006-12-31 04:24 AM:
1A](S,E5I&X PJ 經初步勘探及評估,如環境及天氣許可,其中一組海底電纜的首期修復工程可望在二零零七年[color=Green]一月九日[/color]完成。至於其他受損電纜,現正安排進行勘探及評估,預期修復工作可在二零零七年一月底前逐步完成。[/quote]2@'^-R@5rkb9?(I&v
good day...:D:D:D:D

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.