娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Furyk_Tree 發表於 2006-12-31 07:15 PM

第一組海底電纜都要下月中先完成修復工程

岩岩睇新聞     因為有部維修船壞左 B0spY/j EV"|8}
搞到本黎一月九日完成修復既第一組海底電纜要到下月中先完成修復工程
2otqj.G/{)mF'm
]B4eoX:[D 提提大家   今晚訊息所需傳送時間較長    最好唔好係12點打電話同發短訊

hugh090702 發表於 2006-12-31 07:36 PM

有d人話......星期二又會大阻塞
S*\d W)sC T4L:Jg2p 因為放完假...好多人要開工,須求量大左
r%Xm _{3TO A2MD[m } 會負荷唔黎

iknow 發表於 2006-12-31 11:31 PM

「奶」屎la呢次...
,iBSQ%?8ac 好大影響lo...

hklady 發表於 2006-12-31 11:45 PM

[quote]Originally posted by [i]iknow[/i] at 2006-12-31 11:31 PM:+Gbs!K;m(fZ&s!s
「奶」屎la呢次...eTb!k tT1G!c-]3r
好大影響lo... [/quote]Fu4? _V#}0{
stilll so slowly connect with gmail hotmail ... :help:

tomken 發表於 2007-1-1 04:08 AM

乜都dl唔到..
b;}n.Oeu\ vX(h msn都無得玩

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.