娛樂滿紛 26FUN's Archiver

155220 發表於 2006-12-31 11:37 PM

[quote]Originally posted by [i]hold_find[/i] at 2006-12-31 23:36:5_T/EmZZ!l$a
9~qu.X D(@Uo/G
1500sec [/quote]
o+WV@'ZR q'q |3S` !y'r)kN}U
你發此帖時只剩1435秒:P

hold_find 發表於 2006-12-31 11:40 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006-12-31 11:37 PM:
.[J!B#a bg$eYx _qV Af
JW*N;qW{V
你發此帖時只剩1435秒:P [/quote]
h(yw uTE'nO!f 俾屋企人捉去樓下倒數,冇得再玩落去

155220 發表於 2006-12-31 11:42 PM

[quote]Originally posted by [i]hold_find[/i] at 2006-12-31 23:40:
$Z6vIE.s,t w
m&H.n{!M:S9Jf 俾屋企人捉去樓下倒數,冇得再玩落去 [/quote]&zX o4?!C
9F@y;Qg:}
下年再見:crybye:

cgdmzlam 發表於 2006-12-31 11:50 PM

仲有 10 min s  only
f'Qt"C/N D0[ 就 到 2 0 0 7 年 囉

cristiano3156 發表於 2006-12-31 11:50 PM

希望大家身體好,心想就有tFQB*b
我都要改變啦~~~

superlover 發表於 2006-12-31 11:54 PM

仲有5mins咋....

155220 發表於 2006-12-31 11:57 PM

仲有唔夠3分鐘

cgdmzlam 發表於 2006-12-31 11:59 PM

1 分鐘昨~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~^^

155220 發表於 2007-1-1 12:00 AM

2007年來到

cgdmzlam 發表於 2007-1-1 12:01 AM

哈哈 fz#[6h;o5F?3h'V%n
2007年快樂
U$Bl6y(T 大家咁話啦~~~~~~^^

superlover 發表於 2007-1-1 12:01 AM

HAPPY NEW YEAR!!!!

cristiano3156 發表於 2007-1-1 12:04 AM

新年快樂呀,各位~~~

coolala2005 發表於 2007-1-1 12:05 AM

[b][size=5][color=Blue]祝各位版友:[/color] Cm/y1_o!nh

C t"|2CW+lA [color=Red]新年快樂!~ 龍精虎孟!~[/color][/size][/b]c_t\4S0b*n
ygM0S-dw
:P

dy806 發表於 2007-1-1 12:07 AM

happy new year ar

155220 發表於 2007-1-1 12:07 AM

To all 版友
~!YR?N r:x1? t a:Y2E3oGH
[color=Red][size=6]Happy New Year[/size][/color]

locklock 發表於 2007-1-1 12:10 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

pigcat 發表於 2007-1-1 12:16 AM

新一年新開始!!!大家開開心心!!!!!!!:clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap:

hold_find 發表於 2007-1-1 12:17 AM

返來la!U%f HY:C*J
Happy New Year

kakeidevil 發表於 2007-1-1 12:17 AM

同大家講聲'新年快樂'

cgdmzlam 發表於 2007-1-1 12:23 AM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2007-1-1 00:17:f!@n%|9c~5XZd z
同大家講聲'新年快樂' [/quote]
_;H*D/u:f?(n +rq){Hp k{
[color=Red]]0`EO O AI-S7z~%J
哈哈哈。。。。。
.y\`h] o1U$~ )|$s ?dHZ
祝你2007年升到[/color]板主呦~~~~~~~~~:D

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.