娛樂滿紛 26FUN's Archiver

阿感 發表於 2006-12-31 11:55 PM

06年EF大事回顧

-會員甘國武被BANDe5i v8jm K
該會員多次違反版規,屢勸不改,以至被BAN [R)EcH4~)r;J

9F t;deBB5Q -會員分數突然銳減
r eUQEl5x ADMIN解釋:由於26FUN經歷了幾次電腦伺服器升級及更換, 所有積分以目前仍在資料庫內的貼子計算X KI H X;g

#A;H n EMb R - 爭 分 方 程 式
!N jui"^ j9Y+ic,P |   每個留言均自動加一分,令無謂回覆湧現,舊POST浮面
;z6P`2d5F;PK !E6T1TF n
- 版主變更[;QZ7d_? ` _ o
  部份不活躍版主被禠奪版主身份,一些資深會員被擢升為版主
0y|6ox-hH%x ?/@6Yz#x"t
- 娛樂AIO改革
o ] V K[,|5e   所有涉及版權圖片,SO相均不得大量張貼,向原創圖片方向法展O;u-u!GA,|"?;H

!Ik ]afR(z~ ~-{WT0c I`&H
歡迎繼續提供大家心目中的EF大事

hugh090702 發表於 2007-1-1 12:01 AM

舊post 100分睇得

155220 發表於 2007-1-1 12:01 AM

火熱頭條正式成形,今年的片正爆:drool:
!IR!W*[6K+\9b
8BEQ1h"X9i1V?5oM 你所指的大事大多內年未發生,難道年頭無大事嗎?
:S.@dFSG/U*a $`*s#g q`:Y|)z[
[[i] Last edited by 155220 on 2007-1-1 at 12:09 AM [/i]]

iknow 發表於 2007-1-1 12:26 AM

我冇銳減呢~~

hung414 發表於 2007-1-1 12:58 AM

每個留言均自動加一分,令無謂回覆湧現,舊POST浮面 q+]-tK[fm9n

_sjb\z 呢樣野......又愛又恨
8d!`#PjW3]H1ES 有分加係好...不過又多過好多好多陳年舊post浦頭...

自護 發表於 2007-1-1 03:13 AM

易左拎分對好多新人黎講係一件好事黎既(包括我)

playbr2 發表於 2007-1-1 04:45 AM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-12-31 11:55 PM:;X#eYy y`
-會員甘國武被BAN
&{vNz1L(d"d 該會員多次違反版... [/quote]i2h/@7IW3\^N
3}&T.y'ytsMU~
甘生排第一出場,先個其他嗰d大事件..........真係比面甘生:lol::lol::D:D:D:D:D

sk 發表於 2007-1-1 01:58 PM

- Decline of non-picture news groups:
e*dNO[Ae,L-E'U%R     吹水版, 時事政治區
Df6l#jG-t
KI8FMi*E3\ - Rise of  港男俱樂部, especially  [真‧頑童俱樂部] and [M.C.C.] --- Mischievous Child's Club.

tsoi03094 發表於 2007-1-1 02:30 PM

[quote]Originally posted by [i]自護[/i] at 2007-1-1 03:13 AM:-jm*` p[s
易左拎分對好多新人黎講係一件好事黎既(包括我) [/quote]ea&[ZD Z_]
WG-zD&W j
恩恩...我都覺

YingTung 發表於 2007-1-1 07:50 PM

我會揀:
;P.|moX${S
{&oH0o2B:w 第一位: Admin形象及聲望嚴重受損。

wer 發表於 2007-1-1 09:11 PM

[quote]Originally posted by [i]YingTung[/i] at 2007-1-1 19:50: OIa3zH&@A rS0x$^
我會揀:3QF&yrH?

~E3l_DQs4` 第一位: Admin形象及聲望嚴重受損。 [/quote]
E0QG9I9Pkwt 小心呀

BeachBoy 發表於 2007-1-1 10:30 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-12-31 11:55 PM:!f+va&]gZ W
歡迎繼續提供大家心目中的EF大事[/quote]0u:qdw$PT O{

.Y9`6Fk\Y _ :agree: :agree: :agree:
7yI?$s8\d.Nl0W )^V'GeF7~(z
B +3 :clap: :clap: :clap:

hk8867 發表於 2007-1-1 10:42 PM

娛樂AIO改革

BOYDWAN 發表於 2007-1-2 02:32 AM

[quote]Originally posted by [i]sk[/i] at 2007-1-1 13:58:
0@p%M.P1?t1Y p] - Decline of non-picture news groups:3D9a xo2sB
    吹水版, 時事政治區 :O-N_ x_*|O
AG|-k]-k
- Rise of  港男俱樂部, especially  [真‧頑童俱樂部] and [M.C.C.] --- Mischievous Child's Club. [/quote] R2|5rU ],d/M0l([

9C(A D&vzxlXS y;H}*E4|TQ1A
1q8}$GU:qR+Vd s Q
U8O-tX&X(QG
咁比面?:lol::D
-@daQ?XE 私人+3~:P

BOYDWAN 發表於 2007-1-2 02:32 AM

[quote]Originally posted by [i]BeachBoy[/i] at 2007-1-1 22:30::q+k |GiI-X:s

!Yp3u LQ a
ZCpTg :agree: :agree: :agree: o9E D%Y1LU2Rc
m Z a-_/w
B +3 :clap: :clap: :clap: [/quote]an7wNL,h c0{oK
T)a.{G"Kb ASq)I

R v/`_+\ 阿感,nice topic~:good:r*G `1H/~0J#H
大B +3S6M&e6t.C;t"{'z$?
細B又 +3~:clap:

ilikeevolution 發表於 2007-1-2 02:47 AM

我覺得係CD-rom扣分制  (1個月唔出夠post扣分果個)
w(@a!r:? \f/T 'N"E(t2B?
因為我係CD-rom :haha:
8YS{+Xf2TqJU&sk*K
!q!B6q1`Tq+t9^]qsE 認真:1分1個post‧但係1個月扣番計劃
;vSM%_ xBS%a N           因為我唔知個作用 :giveup:

ckkhh 發表於 2007-1-2 10:29 AM

每個留言均自動加一分,令無謂回覆湧現,舊POST浮面3^ E}q%y.Oc+?
H.Kdd+__&g
呢樣野......又愛又恨

卡娃兒 發表於 2007-1-2 12:06 PM

[quote]Originally posted by [i]自護[/i] at 2007-1-1 03:13 AM:icQX }8t)D R
易左拎分對好多新人黎講係一件好事黎既(包括我) [/quote]R+?:j BzT

,z%qV.k4f yeah~我都覺得係~因為我都係新人~cccc:clap:

pigcat 發表於 2007-1-2 12:08 PM

我冇乜印象ar好多都..
U-z1Y@6]~Vu 不過感兄所提到好似係比較近期~:P:P
)O2} K h G b(k v"R iTs
我都諗到個比較近期...
&{cw(L\(?9g
M)gQL,s [size=4]so相唔加分???[/size]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.