娛樂滿紛 26FUN's Archiver

nono_comdan 發表於 2007-1-1 05:34 AM

香港禁煙條例1月1日午夜生效

香港禁煙條例午夜生效Yz6@8? {
(明報) 12月 31日 星期日 07:50PM
nQ9QSIH!Q&?)H 午夜十二時開始,香港成為半無煙城市,除了指定地點外,戶內大部分公眾地方禁煙。
&SaF1t Za -y.[ m(uTsh
4y-QQ v3I2V.?1jI

F^7nAJ'Nb)Oj? 元旦日零時起,香港全面實施禁煙條例,包括菜市場、飲食小販市場、垃圾收集站、公廁、骨灰安置所等室內地方,以及康文署(相關新聞 - 網站)轄下泳池泳灘、體育場、圖書館、文娛中心及大部分公園和遊樂場都將列為禁煙區。@ [2n _#d;pf3N5{

/kccE2` 條例規定,飯館和卡拉OK等大部分室內場所雖然全面禁煙,但六類「合資格場所」即夜總會、商業浴室、按摩院、麻將館、會所內指定的麻將房,以及某些酒吧可以向衛生署申請,至零九年七月一日才實施全面禁煙。
7K-z;m)ziSA
(u.v)Hp)k|9cp%c~ 衛生署控煙辦公室收到990份暫緩禁煙申請,其中795份合資格,包括533間合資格酒吧、88間浴室及按摩院、56間夜總會、62間會所內的指定麻將房及56間麻將天九會所。)h/K0pP4t:@S1g

,z3j8PCd!h 衛生署副署長梁挺雄醫生鼓勵市民,尤其是吸煙人士,主動遵守新的法例規定,場所管理人亦應提供一個無煙環境,保障員工和顧客的健康。
$|~#de9Zi'h |6SB ME&W1\&B q7|
任何違例吸煙的人士最高可被判罰款5,000元,市民可參考控煙辦公室網頁[url]http://www.tobaccocontrol.gov.hk/chi/images/TCOL030.pdf[/url] ,了解《吸煙(公眾衛生)條例》新增的指定禁止吸煙區。
/K7? ds X+m w$U
yZY5\enhsi| 控煙辦人員今晚將出動執行新法,控煙辦在除夕夜及元旦日會先以口頭勸喻及警告為主,不會大肆檢控;警方在新例生效初期會隨著控煙督察到公眾場所協助執法。w u7]L~`]XL
TI)F7so2RD&N#t P
:fight::D:good::P:gun::haha::dev:

gn00987333 發表於 2007-1-1 05:46 AM

我支持啊{2`W;{{4W4W
因為我係唔食煙既
AlCUW1qM8r/y?.K 所以支持:haha:

tomken 發表於 2007-1-1 06:33 AM

支持還支持....B'h(K-q&|

J2AsM*SI!E;h 實唔實行到就另計&MZ)Kc$}3cue |
8z(Y*i;C}5ib Z
我唔信可以攪得成....

winglo0428 發表於 2007-1-1 08:44 AM

我雖然唔食煙,但係都想可以俾番多啲地方俾佢哋食!

specificness 發表於 2007-1-1 10:57 AM

[quote]Originally posted by [i]winglo0428[/i] at 2007-1-1 08:44 AM:!s0R\}T`#z J
我雖然唔食煙,但係都想可以俾番多啲地方俾佢哋食! [/quote]O6bX2DA K:@
-OK W \c/Y B
食煙本身危害健康,已是不爭的事實,但人當然有自由去忽略自己健康而繼續食煙;但同時吸煙也危及他人健康,一條防止(制止)人危害別人行為的法例是完全成立並應該支持的。吸煙者在不危害別人健康的情況底下吸煙,我雖感可惜,但也無可奈何;但當那地方有一個人本身不吸煙而會受二手煙危害時,法律理應予以保障。要幹比較危險 / 有機會傷害別人的活動,活動範圍當然會受限制,燒槍如是,賽車如是。既然如此,限制吸煙地方、保護非吸煙者,是最明白不過了。:)

specificness 發表於 2007-1-1 11:00 AM

nono_comdan P"jY3MYK)V*gs7pD
Cool Poster
%m&t*Tj PB]{6c`{kJ
,[7`&|t(zN [b]來自 我呀媽個肚=...=[/b]
8j2M RfD@
Rpf6Z}8r3k 哈哈哈,寫得好!:D

cyc1 發表於 2007-1-1 11:07 AM

我雖然係資深煙民,不過我都支持嘅,因為非煙民吸二手煙確實係好難頂同唔公平

edward1906 發表於 2007-1-1 11:13 AM

[quote]Originally posted by [i]tomken[/i] at 2007-1-1 06:33 AM:Nm#I%e)i{%P+mvg~[
支持還支持....
[email protected]N+FX2VD
-Izc r4lM 實唔實行到就另計
7H0T$U7i,y P3C
%Ba(k] F/u f 我唔信可以攪得成.... [/quote]`,\ Y ^NO
好快就做到啦,而家香港都冇左好多垃圾蟲0W5cW,`{,\;v-|`
以前600唔夠阻嚇,+到1500之後d人都驚哂
4m\onR}Kr 更何況禁煙條例要罰5000

tsoi03094 發表於 2007-1-1 01:32 PM

絕對支持...最憎人食煙"a-z%gi0t`
好臭==

brianwpl 發表於 2007-1-1 02:17 PM

但是麻將館、卡拉OK、浴室等為何要禁?...
"M^C/yl6x'@.K 去得個度的人都有8成是吸煙人士啦...

pigcat 發表於 2007-1-1 02:27 PM

等左好耐:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

155220 發表於 2007-1-1 02:33 PM

政治應該學習北魏孝文帝漢化時的措施。

em610610 發表於 2007-1-1 02:54 PM

好呀!!等我地唔駛成日吸二手煙

cgdmzlam 發表於 2007-1-1 02:59 PM

雖然我都有時應酬人果陣都食煙
m`1^Fc2H.Q `6iZ 但我都支持禁煙Fi"LG5Y0X$Q
因為我覺得吸煙對身體有害
!YO)c"i/O U1w w1j 一定要令所有既人都唔食煙$n7U9G K#M.V4M
一來做一個健康既人
Z&F@Uj 二來可以環保2p f4II'D i
v@cK-m^+I
未來係一個環保以主題既      城市     或        地球

cgdmzlam 發表於 2007-1-1 03:06 PM

講開又講+T0SU I U
我由細到大都吸2手煙大~|4}6HL9uH;G2z.x
所以.....為左健康
$yB|/IH+D)L$~/G 禁煙係岩既
-]M0t$|l
$xQ`+p`bU8V^X7BP2jj 講真     禁煙好過宵禁嘛~~!!!!

hugh090702 發表於 2007-1-1 04:22 PM

咁d龍頭大佬..............會唔會都咁守法規

大優勢 發表於 2007-1-1 04:57 PM

但係我做運輸 P.AZ%i1U3S!{&E:n d
做野地方一樣啲人勁食

hklady 發表於 2007-1-1 08:27 PM

沒意見 ... 食唔食都無所為

koey0712 發表於 2007-1-1 08:33 PM

絕對支持禁煙:clap::clap::clap::agree::agree::agree:

hk8867 發表於 2007-1-1 10:48 PM

慘,煙都唔比食

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.