大家去馬會投注站用智財卡買馬仔小心!
大家去馬會投注站用智財卡買馬小心啲,因為依家全部用企身嗰部自助售票機,輕觸式嗰隻。正話我落去買馬,用嗰部機買位置Q6串1十蚊條,按錯位置6串1,户口有七佰幾。打出嚟$640。因為每場2隻位置成咗6關。我問個職員可唔可以幫我取消,因為喺窗口買試過可以取消條飛,但個職員話﹕「你自己按錯,入咗電腦總機所以無得取消,你咁買機會重大咗,祝你好運。」所以各位賭都要睇清楚啲,因為位置Q同位置差少少位咋,我連今次試過兩次,上次2串3都不過$80。希望條飛中!! 希望你中啦...平時我都唔會去馬會買oPhK9_V;{S我上馬會個網買...方便好多 我都係上網買,唔會錯 位置梗係易中左啦C2zC.]b.{Q@
仲洗佢講咩 [quote]Originally posted by [i]hugh090702[/i] at 2007-1-1 11:54 PM:
位置梗係易中左啦 }1u8w)ha?
仲洗佢講咩 [/quote]x/G,t\;W+C
但係無位置Q0甘好分嘛...... :confused:
Ry)Z jTm&w
另外成本大大上升 ($640 vs $10), 中馬機會率雖然大0左 (64 vs 1), 但回報率一定細0左 (QP vs P).+kM b ?3^7g5dj