娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大優勢 發表於 2007-1-1 11:31 PM

問題慳電膽可否放在厠所用

慳電膽可否放在厠所用
r*u"Skqs"o1t
5m4l/u'm T6G 我要換不過好似聽人講過
7g7_v7Q6J/vbX 吾放得係.潮濕地方

OYES 發表於 2007-1-2 12:15 AM

買個好D就無事,我現在都用緊,無野喎!

tkc314 發表於 2007-1-2 12:25 AM

我屋企都係用慳電膽*q L&\2{C"Lw d
"@IidE
用左咁耐都冇事..

cyc1 發表於 2007-1-2 12:53 AM

絕對冇問題,我宜家厠所都用緊,放心啦

衰貓 發表於 2007-1-2 01:08 AM

我屋企廚房同厠所都用緊,無問題啵‧‧‧‧‧

1a215 發表於 2007-1-2 01:23 AM

我都用緊呀...冇問題

new_hp 發表於 2007-1-2 01:34 AM

放心, 本人既厠所都用緊!! 完全無問題:)

yuri 發表於 2007-1-2 04:06 AM

我未聽過慳電膽唔可以係厠所用 無問題的

blueflow 發表於 2007-1-2 04:33 AM

小弟係讀過一d機電課程ti,t [4R XIWa
本身都係做d有關東西
+@(E9R[9y7szo7v.[ 舊式慳電膽如果係潮濕地方用係好快玩完)^]d'|?1[ q-o mc
因為舊式慳電膽同光管原理差不多,
O4}D `y't[l!y/\;BT 如果你有d壞左的光管,你又唔怕死的話 v-FWpI;B e
可以打碎(開)小小枝光管,就會見到裡面係一d粉來
9FLev2] KE0~c 不過現在新式的慳電膽已經唔係,潮濕地方都ok,
K'Fc1A"x|"j 不過有d人覺得始終有dd影響VP]ac:Y5s

!\/kEam 如果厠所燈唔係長開,個人覺得用普通已經ok'hepgS;JT V \
因為唔係長開慳唔到幾多,雖然現在的慳電膽平左好多

specificness 發表於 2007-1-2 10:27 AM

小弟全屋都係,無問題,ok!

pigcat 發表於 2007-1-2 12:16 PM

睇黎大家都好慳:good::good::good::good::good:

大優勢 發表於 2007-1-2 01:16 PM

[quote]Originally posted by [i]blueflow[/i] at 2007-1-2 04:33 AM: S1iZ{.qU0Bor%{
小弟係讀過一d機電課程C8Ec"BNh
本身都係做d... [/quote]
.\'h#[V/o/w9a
U3Kln3?:LOu%]
#L#gD;g,r Q%N5Jv$X :good::clap:我自人俾個叻你

卡娃兒 發表於 2007-1-2 01:33 PM

我都用緊呀...唔覺得有問題...

hklady 發表於 2007-1-2 05:19 PM

我用緊光管 , ok 嗎 ???

abcdotdef 發表於 2007-1-2 05:34 PM

得ar'l-D%Zu*Z`q/~"E
i am using
wV0k D `zq the most important point is u should not 又開又息

自護 發表於 2007-1-2 05:46 PM

一定得啦,我諗冇話邊度唔可以用得,只要有電線的話…

singleung1956 發表於 2007-1-2 06:55 PM

慳電胆  唔可以用光暗掣,

大優勢 發表於 2007-1-2 07:39 PM

[quote]Originally posted by [i]卡娃兒[/i] at 2007-1-2 01:33 PM:
~:mJt7?] 我都用緊呀...唔覺得有問題... [/quote]
A3[cz#@
V!_2Z!B'Q`8Y 但係啲人話潮濕地方用會
U,ggK:LUgW 壽命會短左

lizard 發表於 2007-1-3 02:25 AM

[quote]Originally posted by [i]singleung1956[/i] at 2007-1-2 06:55 PM:~)`q0p!d;|["[1i
慳電胆  唔可以用光暗掣, [/quote]qJ8[j7U.}jR!U

]3p2i Np&s Po 而家有隻慳電胆,只要你連拍開關制兩次,就會轉暗一d
t9Ey3xa(`/\/R8lT 兩拍多兩下,又再轉暗多d。
!i C2NA{N 想佢復完最光,就要關制幾秒再開。
(fP@ L*LW"d 根本已經無需要用到光暗制。

alecma 發表於 2007-1-3 03:17 PM

我全屋都係用緊慳電膽
)i!E)])R0XN8@K 咩事都冇.. 放心用啦

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.