娛樂滿紛 26FUN's Archiver

nono_comdan 發表於 2007-1-3 09:43 PM

一人飾兩角 怪男娶自己

一人飾兩角 怪男娶自己F i7oa{8s:y N%G
(明報) 01月 03日 星期三 05:05AM
|)Q M)a8} E:_{*O 【明報專訊】廣州元旦上演了一幕詭異的婚禮。當地一名中年男子在海珠區官洲島官洲村筵開10席,舉行一場有聲有色的婚禮,不過,人們絕對猜不到的是,新娘竟然就是新郎男扮女裝、身穿旗袍的巨幅廣 告c$s(J/uby-s

_&d w5w R'y,p[(W8W9@ 照片。5[? QL/Qy
,E w ol#l
《新快報》報道,婚禮完全遵照古禮進行,在打紅傘的伴娘伴郎攙挽下,新郎和真人大小、貼在發泡膠板上的照片在村裏祠堂拜了天地,之後還拜祖先和拜村裏90歲高齡的長者。$@Gy E"k6MU vp)H

1gs!]"n9F#L 自稱筆名叫「流野」的新郎說,如果可能的話,他將會帶他的「新娘」到民政局登記,「我並不是同性戀,只是有點自戀。我有與自己結婚的念頭,主要是認識一批從事行為藝術的朋友,我不是行為藝術家,最多只是一個『憤青』」。/I/I7I"Ln b
w'j.v%u%^
心理醫院一名沈姓教授表示,新郎的心理已經偏離正常人很遠,但還得經過詳細診斷才能判定。:t;[wgVe
:help::help::help::help:U HDK'm;f^D
:fight::fight::fight::fight::fight:

hugh090702 發表於 2007-1-3 10:05 PM

......................我地仲可以講d咩

戰虎 發表於 2007-1-3 10:18 PM

世界咁大,真係無奇不有

自護 發表於 2007-1-3 10:45 PM

世上真係冇奇不有…

aerodusty 發表於 2007-1-3 10:49 PM

....what to say......maybe he really got nothing to sure d...

大優勢 發表於 2007-1-3 10:55 PM

青山代言人.w0[g{{~z%A)l3A
佢落泥一定袋吾少番上去

bigfish 發表於 2007-1-3 11:22 PM

中國真係專出呢d 騎呢人

王晶 發表於 2007-1-3 11:31 PM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2007-1-3 11:22 PM:
+oMk"G'H*yjiX 中國真係專出呢d 騎呢人 [/quote]a.K[@3G+hbR
)Mp ZG!kf
咁英國係咪專出Jack The Ripper果d 連環殺人犯呀

jonaleung 發表於 2007-1-4 01:00 AM

係唔係變態架

baatkung 發表於 2007-1-4 02:31 AM

真係無野講,即刻O晒咀!!!!!

ringok 發表於 2007-1-4 02:56 AM

我睇報紙見到佢個樣都幾唔掂添
`5];]lz*d"i;O[ 條友9成係傻左..0.0

tsoi03094 發表於 2007-1-4 01:43 PM

o晒嘴

卡娃兒 發表於 2007-1-4 01:52 PM

最緊要去飲D人有冇做人情~會唔會覺得比人呃呢:D

boyboy_17 發表於 2007-1-4 02:35 PM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2007-1-3 11:22 PM:
?"C[fT 中國真係專出呢d 騎呢人 [/quote]_&ar!Q|e.i
你唔係中國人咩:confused:?

sysykiller01 發表於 2007-1-4 06:54 PM

好恐佈呀 咁既事都有///

ThomasKoon 發表於 2007-1-4 07:33 PM

尋日newspaper仲登左佢同佢"老婆"張相出黎﹐睇到都覺得好心寒......

pk123 發表於 2007-1-4 07:37 PM

又一個弱智仔走左出黎

98765 發表於 2007-1-4 07:52 PM

變態架睇到都覺得好心寒......

Yui.i 發表於 2007-1-4 09:34 PM

有冇相ar.....我搵唔到呢...

pigcat 發表於 2007-1-5 02:15 AM

咁俾禮金係唔係左袋過右袋?

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.