電單車可以運載...
電單車可以運載...:naughty::naughty:
香港一定唔比...
電單車可以運載...
電單車可以運載...電單車可以運載...
電單車可以運載... 強國果然地靈人傑 攞住玻璃果個笑死我\LJ3suJ真係一個笨蛋:hitwall: [quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2007-1-4 09:32 PM:d]$E[^
攞住玻璃果個笑死我j+L%D9]Ff a
真係一個笨蛋:hitwall: [/quote]
唔係玻璃係鏡,同埋佢前便有另一個人駕駛 條友好勁wo,但有冇可能係真呢 我國就黎變十大奇國之一....:P 喺大陸其實隨處可見, 不過有樣嘢唔明, d女好鍾意打横坐喺後坐, 跌咗出嚟都唔知笑唔笑好 [quote]Originally posted by [i]joeso1[/i] at 2007-1-5 02:36 AM: