娛樂滿紛 26FUN's Archiver

心亙 發表於 2007-1-7 11:05 PM

情人節~

[size=4]請問大家在情人節有乜搞作呀???和女友如何慶祝呀~???送什麼禮物好呀~?:lol:[/size]

pigcat 發表於 2007-1-7 11:55 PM

會唔會太早@@?

delete 發表於 2007-1-8 02:56 AM

咪係囉, 仲有成個月有多喎

chong2002 發表於 2007-1-8 03:03 AM

果然愛女朋友!!js0a+^wl nK2x[
你好重視佢呀!

衰貓 發表於 2007-1-8 11:07 AM

都唔係,準備得黎差唔多架喇,好多訂位食飯既地方都已經開始接受預訂,早啲搞有著數既‧‧‧‧‧

cgdmzlam 發表於 2007-1-8 11:13 AM

唉~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~   驚緊        ~

jol 發表於 2007-1-8 03:12 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

cristiano3156 發表於 2007-1-8 09:42 PM

請家開始訂位都差唔多啦,你可以做d特別的野比佢嫁

心亙 發表於 2007-1-11 10:43 PM

[size=4]我都好緊張呢......唔知點算好呢......大家有乜好介紹呀???食乜好呀???送一枝花是否很孤寒~???[/size]:help:

kaiwahleung 發表於 2007-1-11 11:41 PM

個個都有拖拍,真係好囉..

loklok117 發表於 2007-1-11 11:58 PM

煮野比佢食:kicking:

hklady 發表於 2007-1-12 04:26 AM

好一個俾女又俾商家滾你錢日子 ...

pppqqq 發表於 2007-1-17 08:57 PM

[quote]Originally posted by [i]心亙[/i] at 2007-1-7 11:05 PM:-K$|o ^'@"\2K
[size=4]請問大家在情人節有乜搞作呀???和女友如何慶祝呀~???送什麼禮物好呀~?:lol:[/size] [/quote]7V JP@k;``
搞作就緊係搞野啦

pppqqq 發表於 2007-1-17 08:59 PM

搞d佢中意既野俾個驚喜佢

ronja 發表於 2007-1-19 01:39 AM

其實出街食晚飯就最揾笨(俾人)5{,EiK?-Yw
}H |@SM"X!\8M]X
應該留响屋企煮西餐食,candle-light-dinner,#r$Cq|7ug
食完就租碟睇,'Love Actually' or 'Notting Hill'
to0e#}3P'^1Ge:? (都係一個好選擇)!G:^'uO6C

1ogXpJxao 再之後,唔洗教啦!
D1~B0w(L0R +X%a M N;el
如果要買禮物,Tiffany la! lB7cTj
D女淨係見倒個盒已經lum咗一大半啦

jasonlam829 發表於 2007-1-19 02:24 AM

送個新男朋友過佢~~~hahaha

卡娃兒 發表於 2007-1-19 10:38 AM

[quote]Originally posted by [i]ronja[/i] at 2007-1-19 01:39 AM:c Yp ywbo"j
其實出街食晚飯就最揾笨(俾人)Q#O0H s,C;i,K

jxl(|8U o 應... [/quote]
Zl,DO"xp%l2A ?
5`n(YgWcjSv U(rtl\ X(uI
冇錯超搵笨~":agree::agree:']4C~ Y p_6M @'ab6s
我都諗住係屋企燭光夜餐~出面食真係好貴~"係屋企食完做乜都得tim喇:dev:二人世界,正,
6MAbj9S;xtkX\R 花都好貴~"簡直係搶錢~"I|*Kc `1Ln%YK
禮物我諗住買情侶錶或介子仲有冇好提意??

ronja 發表於 2007-1-19 11:22 AM

[quote]Originally posted by [i]卡娃兒[/i] at 2007-1-19 10:38 AM:
6k7Xu*X"lW
u-n8Q#vd7[2K!nxqp
&}:oZ DP ]#go
q^+QA$R4uv 冇錯超搵笨~":agree::agre... [/quote]5p8X+IJ7O'K
情侶錶
m4k$Cq#_*mX0F5n 「不在乎天長地久b I#M'uv1k
   只在乎曾經擁有」

心亙 發表於 2007-1-21 06:37 PM

[size=4]嗚,我晚上六點先收工,沒有太多時間跟女友一起祝呢~送TIFFINAY的產品???很貴呢~:cry:我諗住送情侶鎖匙扣(沒有品牌)、玫瑰花的模型, 但在哪裡吃晚飯,暫時還未想到呢~我將會送的禮物會否很CHEAP???請大家給些意見呢~我在淘大商場內,找到很多適合的禮物呢~的確的很不錯唷~同時,在這裡也找到一些馬賽克的DIY製品,很有意思呢~[/size]:good:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.