娛樂滿紛 26FUN's Archiver

darkhunter 發表於 2007-1-8 09:51 AM

沒有煙既茶餐廳

已經係禁煙第2個星期
-~0K-eE5r1e2O 之前好多人話..冇得食煙...d酒樓..茶餐廳會冇晒d生意bPj2B g2\4[

;M a?"Z:H]l6m%K+vp 今個星期6日...我就去左酒樓茶餐廳....
I6y tG&c}~g.T 茶餐廳..座無虛設...好似冇所禁煙影響`AUhUSB
有個好大既分別..就係多左好多一家大細p:g*H }hT-m{

,}M~,R4T6i/V1\ 酒樓..座無虛設...好似冇所禁煙影響%FEz|}bXVL

9{)z.fk#\'l^@B8f 其實禁煙成功...WQ$}G!X5`"y!N
1) 係因為吸煙人仕..都理解新法既目的X6C cE(G
2) 香港人...絕大部份人都守法

chunchunchun 發表於 2007-1-8 10:05 AM

support 禁煙!!!!

magic 發表於 2007-1-8 10:40 AM

[quote]Originally posted by [i]chunchunchun[/i] at 2007-1-8 10:05 AM:
u4s a-mWu support 禁煙!!!! [/quote]
_;s8Z.tGl^LR me too..:good:

衰貓 發表於 2007-1-8 10:46 AM

我覺得禁煙係遲早都會發生既事,今日唔禁,聽日都會禁,但政府又似乎又真係一刀切得太緊要,雖然好多煙民都非常之討厭,但亦有好多都係有公德心既,政府其實應該給多點緩衝的空間及協助予他們‧‧‧‧‧

Maxson85 發表於 2007-1-8 11:05 AM

[quote]Originally posted by [i]darkhunter[/i] at 2007-1-8 09:51 AM:
7U5m9ItH(fg 已經係禁煙第2個星期
\8QxI)K{J%T6Z 之前好多人話..... [/quote]
`3x @,pt'HFM0M@/jS
E8e_/[OTh 正常吖~无人吸烟,就自然有好多唔食烟/唔中意人食烟既人去帮衬!
A-r.i`dKC 好事黎既!!:clap::clap:值得开心!!

12d3 發表於 2007-1-8 12:10 PM

唔單止茶餐廳, 波樓都冇煙!!!!!!

YingTung 發表於 2007-1-8 12:27 PM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2007-1-8 12:10 PM:D1[RbA-e%? e\w
唔單止茶餐廳, 波樓都冇煙!!!!!! [/quote]%B9U'p7XI

A:M3DO1u 我去開o個間波樓,仲有不下四五人偷偷食,持住自己係熟客。:mad:

hold_find 發表於 2007-1-8 01:29 PM

[quote]Originally posted by [i]YingTung[/i] at 2007-1-8 12:27 PM:
$k[f Vw:ot%x sj%{,s(Aa
3s1f)q+h'lf5I
我去開o個間波樓,仲有不下四五人偷偷食,持住自己係熟客。:mad: [/quote]yp:v:?E:\7td,f
搵百幾二百咁既人"祭旗",即刻冇人敢偷食

darkhunter 發表於 2007-1-8 02:18 PM

[quote]Originally posted by [i]hold_find[/i] at 2007-1-8 01:29 PM:A)V'pTk0@ VH

A$i_{4~r0U J.} 搵百幾二百咁既人"祭旗",即刻冇人敢偷食 [/quote]dLDPl)R{

H*Y-Z}'c7V:{ 波樓 都有禁架?

kengaroo 發表於 2007-1-8 02:27 PM

而家好多人o係食肆門口煲煙, 其實咁又得唔得既呢? 不過D煙飄返入去又好似冇乜分別

pigcat 發表於 2007-1-8 02:45 PM

我唔信d人會因為冇得食煙而唔去茶餐廳
%_,Kj+z0q2q U
/BG:a%KP6i'HIg7dE 話冇生意%R&M6GIM;A2mp2cX'Tz

q#Y(v4v%H 如果一d禁一d唔禁
H;I&H8dO$x sd:]
F^[b;Q2` GNlqy 禁果d就可能會冇生意
p@;@1i cm XQV$I
1l)z p(dy4k 但如果間間都禁
0~-p|JW"`U
.N'M q/` jbW X*nk 除非食煙果d人咁有骨氣唔去所有茶餐廳
8C)Oi \y v ^1`%_ NGn(f!R
如果唔係lGy-d*H8z e:r"k2A

!fbd;WCi1p 咪又係一樣!:good:

hold_find 發表於 2007-1-8 03:15 PM

[quote]Originally posted by [i]darkhunter[/i] at 2007-1-8 02:18 PM:\;nN/z1dR b"~

+wn+w*j$mK&hd-M S @"rnU-ro&S
波樓 都有禁架? [/quote]
7ha Y_W?%qw'p"[ ......我都唔知...... g4I;^sY
不過佢話"偷偷食",我諗係呱...

him1113 發表於 2007-1-8 05:55 PM

係唔係真係全部禁哂真係睇間鋪頭
TH?&G)K%Y;}-];g 仲好記得除夕個晚..凌晨仲有大把人食f~fz#kD ]Pa)e
最好笑就係間鋪頭擺哂海報話禁煙...但係又唔理食煙班人

tkc314 發表於 2007-1-8 06:04 PM

入面唔食..ofK[_q
出面食--

Furyk_Tree 發表於 2007-1-8 07:35 PM

大家覺唔覺街度多左人食煙啊
_+y-NESlP
0Tw"Oe o 球場D人都大大聲話D管理員只可以叫你唔好食@v7B:b8Y }
管理員黎度先算   
d]p%wK
*sg1O5^f`;|6sK 呢條例好似有D漏洞

發表於 2007-1-8 08:22 PM

係就做絕d....全城禁煙:dev:

kuru 發表於 2007-1-8 08:32 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2007-1-8 08:22 PM:
)D r Y-vZ2u 係就做絕d....全城禁煙:dev: [/quote]
3N8|GDmCi\]I [size=6]
"feZ:Y@0W$a SUPPORT[/size]:good:

new_hp 發表於 2007-1-8 09:15 PM

講真酒樓一樣全面禁煙
e(b \&ZTd;M ^P i Z4CL br(V!L
入面空氣大大改善, 人流一樣甘多,r5myFE.b`

j#`$~ V"[%T%V D 所以絕對支持:good::good:

長飛丸 發表於 2007-1-9 04:36 AM

但係有d地方冇人理wo........

卡娃兒 發表於 2007-1-9 10:42 AM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2007-1-8 08:22 PM:
^qa7I6C 係就做絕d....全城禁煙:dev: [/quote]7cH;z/v]"NF

8gFA2^h.{o G] 冇左煙稅收,財政亦字得仲嚴重~"

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.