沒有煙既茶餐廳
已經係禁煙第2個星期之前好多人話..冇得食煙...d酒樓..茶餐廳會冇晒d生意
今個星期6日...我就去左酒樓茶餐廳....
茶餐廳..座無虛設...好似冇所禁煙影響${$P9OmfY
有個好大既分別..就係多左好多一家大細/w,`6opyyE6v
AhG O,R-eY @(~
酒樓..座無虛設...好似冇所禁煙影響8o7adNh
%{M`G[?`OjH0O
其實禁煙成功...
1) 係因為吸煙人仕..都理解新法既目的)B'Pj2o2w7eQ&IL
2) 香港人...絕大部份人都守法 support 禁煙!!!! [quote]Originally posted by [i]chunchunchun[/i] at 2007-1-8 10:05 AM: