娛樂滿紛 26FUN's Archiver

darkhunter 發表於 2007-1-8 09:51 AM

沒有煙既茶餐廳

已經係禁煙第2個星期
\OIp;}9B 之前好多人話..冇得食煙...d酒樓..茶餐廳會冇晒d生意
[7F }'j&Y'L-g)s t
:n"v.zsn7h'H#D1J 今個星期6日...我就去左酒樓茶餐廳....
KgFUG/w+a 茶餐廳..座無虛設...好似冇所禁煙影響${$P9OmfY
有個好大既分別..就係多左好多一家大細/w,`6op yyE6v
AhG O,R-eY@(~
酒樓..座無虛設...好似冇所禁煙影響8o7adNh
%{M `G[?`OjH0O
其實禁煙成功...
` _2[6e"o5x 1) 係因為吸煙人仕..都理解新法既目的)B'Pj2o2w7eQ&IL
2) 香港人...絕大部份人都守法

chunchunchun 發表於 2007-1-8 10:05 AM

support 禁煙!!!!

magic 發表於 2007-1-8 10:40 AM

[quote]Originally posted by [i]chunchunchun[/i] at 2007-1-8 10:05 AM:C Af3{2jg;bo:_L
support 禁煙!!!! [/quote]
4vX%W-{;i0xTzL me too..:good:

衰貓 發表於 2007-1-8 10:46 AM

我覺得禁煙係遲早都會發生既事,今日唔禁,聽日都會禁,但政府又似乎又真係一刀切得太緊要,雖然好多煙民都非常之討厭,但亦有好多都係有公德心既,政府其實應該給多點緩衝的空間及協助予他們‧‧‧‧‧

Maxson85 發表於 2007-1-8 11:05 AM

[quote]Originally posted by [i]darkhunter[/i] at 2007-1-8 09:51 AM:\v@` m)L ml
已經係禁煙第2個星期(p$Kx*ql)[
之前好多人話..... [/quote]
Ov@3m5SoV
@yc,_T 正常吖~无人吸烟,就自然有好多唔食烟/唔中意人食烟既人去帮衬!
)o)FZ@)S ~ l;G 好事黎既!!:clap::clap:值得开心!!

12d3 發表於 2007-1-8 12:10 PM

唔單止茶餐廳, 波樓都冇煙!!!!!!

YingTung 發表於 2007-1-8 12:27 PM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2007-1-8 12:10 PM: B(~S&?.qLG P~
唔單止茶餐廳, 波樓都冇煙!!!!!! [/quote]'H*W.v}.I`X
&a;?{/\,zQ[P J
我去開o個間波樓,仲有不下四五人偷偷食,持住自己係熟客。:mad:

hold_find 發表於 2007-1-8 01:29 PM

[quote]Originally posted by [i]YingTung[/i] at 2007-1-8 12:27 PM:-tnQ+Z;r ?9~2G?
"}H5r(Y4?!n$i8h8j@
hV^6v#w o*d|"DtP
我去開o個間波樓,仲有不下四五人偷偷食,持住自己係熟客。:mad: [/quote]
R/K/ozxd [ j 搵百幾二百咁既人"祭旗",即刻冇人敢偷食

darkhunter 發表於 2007-1-8 02:18 PM

[quote]Originally posted by [i]hold_find[/i] at 2007-1-8 01:29 PM:~'p Q;KSi(]"T'n
,|1e/D k f,z A
搵百幾二百咁既人"祭旗",即刻冇人敢偷食 [/quote]4R].jg4F)H
H/r't&b6g(n2J,?
波樓 都有禁架?

kengaroo 發表於 2007-1-8 02:27 PM

而家好多人o係食肆門口煲煙, 其實咁又得唔得既呢? 不過D煙飄返入去又好似冇乜分別

pigcat 發表於 2007-1-8 02:45 PM

我唔信d人會因為冇得食煙而唔去茶餐廳
o gT|uh`'_"v`
!nS$C5Ua&y3ol 話冇生意Tl*a3iL(f&\2x

&j|iw*o6_;a2Q c 如果一d禁一d唔禁
w$r7u6q1tX1q3im
.ewmv$m,S/Ah)f 禁果d就可能會冇生意#\)sj T2Y3x*S*O

&yIL B*X 但如果間間都禁
].Bu6a8T0D@] 5|5m0yv,M
除非食煙果d人咁有骨氣唔去所有茶餐廳Cdk/QDT

9z3T2t7L*BF4| 如果唔係'e*v0^+RB(sq3[

&g2O"p xa/?c'[T 咪又係一樣!:good:

hold_find 發表於 2007-1-8 03:15 PM

[quote]Originally posted by [i]darkhunter[/i] at 2007-1-8 02:18 PM:5{6W0s"`"d:x
v:I(b{2h`

f%nF0E*D9Z8Hp z 波樓 都有禁架? [/quote]0C DAPC.I
......我都唔知......
-c4vu d:{0RY 不過佢話"偷偷食",我諗係呱...

him1113 發表於 2007-1-8 05:55 PM

係唔係真係全部禁哂真係睇間鋪頭c(VTb~R
仲好記得除夕個晚..凌晨仲有大把人食+Z"E%h R?nh0gh]@"x
最好笑就係間鋪頭擺哂海報話禁煙...但係又唔理食煙班人

tkc314 發表於 2007-1-8 06:04 PM

入面唔食..
*B Sme]yT+C 出面食--

Furyk_Tree 發表於 2007-1-8 07:35 PM

大家覺唔覺街度多左人食煙啊];VZ v|O:~-r)D

n2u,N2W&C4~Y A 球場D人都大大聲話D管理員只可以叫你唔好食
d(zUAEA 管理員黎度先算   
b!b`6ilM8h
T2xd![\Cf 呢條例好似有D漏洞

發表於 2007-1-8 08:22 PM

係就做絕d....全城禁煙:dev:

kuru 發表於 2007-1-8 08:32 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2007-1-8 08:22 PM:(T0}F1n&I
係就做絕d....全城禁煙:dev: [/quote]
k5Jk8wW/\%S6OGh1_P8m [size=6]
9u'M9EK}lW"b'Z_ [6M@ SUPPORT[/size]:good:

new_hp 發表於 2007-1-8 09:15 PM

講真酒樓一樣全面禁煙
1^+X.L/w k0M1vB2A8l \,C9r1_I3o^
入面空氣大大改善, 人流一樣甘多,;VU7M'`!VQ%w#h| K
EK L5p&b4B8x
所以絕對支持:good::good:

長飛丸 發表於 2007-1-9 04:36 AM

但係有d地方冇人理wo........

卡娃兒 發表於 2007-1-9 10:42 AM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2007-1-8 08:22 PM:
o6L e6uzQ K+j$y c$|`9Y 係就做絕d....全城禁煙:dev: [/quote]
})HG j1gR]7u9c0A
o};O&N!PIX$S ib$j 冇左煙稅收,財政亦字得仲嚴重~"

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.