娛樂滿紛 26FUN's Archiver

我愛章小慧 發表於 2007-1-8 11:42 AM

全世界最小國家:西蘭公國要拍賣

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

mayi 發表於 2007-1-8 11:44 AM

有趣,我还是头一次听说呢

彤b 發表於 2007-1-8 12:39 PM

硬係覺得喱個國家的成立有d無聊=.=

ryo999 發表於 2007-1-8 01:48 PM

八位數字...即係千萬...咁貴.-.-"
Op%kk gw9kQ*g8te 如果個島大d就抵既!

wer 發表於 2007-1-8 04:28 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-1-8 11:42:.i-M x M#^"N0d6U
全球最小的國家,在北海由私人宣稱建... [/quote]
Z eNz6Iry ~ 買來都沒用

riverboy1987 發表於 2007-1-8 04:51 PM

咁細既國土=.=...有咩用

Hoi24 發表於 2007-1-8 05:55 PM

佢有幾多市民架...RH;s)l"{n4WH S
唔會淨係得佢地幾個屋企人呀...

him1113 發表於 2007-1-8 06:04 PM

連有e個國家都唔知`7v6D;|#^%H(`)Y
環海..住沙灘好過=

new_hp 發表於 2007-1-8 09:17 PM

西蘭公國真係聽都未聽過...........WuG9RBW Jahr
$c/Sj'v5x;ih
多謝樓主告知:good:

jublio 發表於 2007-1-8 09:34 PM

我仲一直以為全世界最小國家係梵帝岡添

cristiano3156 發表於 2007-1-8 09:41 PM

[quote]Originally posted by [i]jublio[/i] at 2007-1-8 09:34 PM:
xs;w:ARrUF c8ti 我仲一直以為全世界最小國家係梵帝岡添 [/quote]
f:j,W1a$c#ke3N 我都以呀,不過梵帝岡係area最細,但在好多人心中係最大

pigcat 發表於 2007-1-8 11:21 PM

真定假??uW@0X_1[.{

S'e CR%s&L 呢段野如果真係news&i&C(DKd] ^%\
M$P6n H^*f
照copy的話
6[Ylp"S,LxF
EM g O q} 冇可能會出現 「[color=Red]名[/color]方公尺」

風塵中人 發表於 2007-1-8 11:29 PM

「羅伊」後來在1974年頒布憲法,國旗、國歌,還有自己的貨幣,甚至自己的護 q$c J9J4p!AChl+R|
7|+rK&z;s"X8US'w
咁勁-.-
)`"l C!x{L*T_d&I 我又去公海搵個島住下

LU 發表於 2007-1-9 12:38 AM

叫日本政府買啦, 日本人最鍾意啲叮屎咁大的島仔

嗚門 發表於 2007-1-9 12:53 AM

8位數字對好多有錢佬只係好小錢

長飛丸 發表於 2007-1-9 04:34 AM

買左可以叫自己做國皇嗎?9Z\F,~%lc3IVR6f{
可以的話真係唔貴.......

卡娃兒 發表於 2007-1-9 10:48 AM

佢本護照用唔用得架~"D"\v r#F y
係咪世界認可架:haha:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.